Am dat jos tamburul si am observat ca inelul abs nu prea are canelurile acelea pronuntate...mi se par uzate rau..asa trebuie sa fie ?sau trebuie inlocuite la un anumit numar de km.
Manifestarile ABS-ului
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
daca senzorul e bun, cand se blocheaza o roata ar trebui sa se aprinda becul in bord. eu m-am dat cu frana de mana pe ghetus de doua ori si-a treia oara mi-a aprins becul. daca ai pus rulment cu 48 de poli in loc de 44 de poli, sau viceversa, la peste 90-100km/h se aprinde becul. ca sa afli daca senzorii ans sunt ok, trebuie diagnoza in mers. se verifica fiecare sensor in parte, la viteze diferite de mers si se compara cu valorile de la ceilalti senzori. la tine nu cred ca senzorul e o problema. faptul ca se blocheaza roata ar trebui sa duca dupa 2-3-4 incidente la aprinderea becului in bord. mai era cineva cu o ortaa care se tot bloca, din tg jiu, daca nu ma insel, tot asa si el avea nelamuriri si cauta solutii fara diagnoza. daca senzorul e "mort" complet, abs sesizeaza o problema de la punerea contactului. daca ar lipsi semnalul de la o anume roata, sau daca semnalul e intermittent, se vede la diagnoza.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Inelul de pe tambur este magnetic, nu este dintat cum ai vazut la alte masini.
Sterge bine toate inelele, de la toate rotile. Pe fata inelul este pe rulment, tot magnetic.
Sterge bine si senzorii.
Mergi la o testre de frane pe banc.
Mergi la o diagnoza in mers, sa vezi care e comportamentul senzorilor.
Verifica functiile ABS cu un tester dedicat Dacia/Renault.
Daca se blocheaza o singura roata pe spate la franare de la viteze mai mari, e trist. Te transformi in drifter fara sa vrei
Comment
-
drifter daca scapi cu viata...din pacate, cele mai multe accidente cu impact lateral se lasa cu morti. cu franele nu-I de joaca, mai ales cand ai dezechilibru asa mare cum povesteste colegul pe-aici, ca I se blocheaza o roata pe franare. cu atat mai mult cu cat incep zapezile, poleiul, o verificare a franelor (in special in cazul de fata) e mai mult decat recomandata.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Salut! Recent am schimbat senzorul abs fata dreapta deoarece de la aproximativ 40km/h se aprindea martorul abs...insa chiar si cu senzorul cel nou problema persista.... intrebarea ar fi sa fie mizerie in lacasul unde intra senzorul si acesta sa nu poata citi viteza corect? mentionez ca senzorul e impins in lacasul lui atat cat merge am crezut ca poate nu statea bine...
Comment
-
Chiar ieri a fost facuta o diagnoza cu senzorul cel nou si rezultatul este la fel ca la primu senzor ca este defect...la plecarea de pe loc martorul abs se stinge si daca imediat calc pedala de frana usor se aude cum lucreaza abs-ul se aude un huruit ca sa ii spun asa la roata respectiva insa dupa 40km/h martorul se reaprinde
Comment
-
problema asta a aparut cumva dupa inlocuirea unui rulment pe fata? daca da, n-ai luat tipul corect de rulment. sau cablul masinii, care merge la senzor, e bulit. ai frecat masina pe dedesubt?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Rulmentu nu a fost schimbat singuru lucru care a fost schimbat este acel butuc sau cum se numeste in care se prind prezoanele deoarece la cel anterior sau rupt in interior prezoane si nu mai strangeau roata mai deloc si dupa aceasta inlocuire a inceput aceasta problema...
Comment
-
de-acolo e problema, ori la demontare, ori la remontaj s-a fusarit ceva. poti sa pui cati senzori vrei tu, pana nu pozitionezi corect senzorul si rulmentul (si toate sa fie in stare impecabila), nu va merge bine abs-ul. fie la scoaterea butucului s-a lovit locasul senzorului si acum nu mai intra senzorul in pozitia corecta, fie s-a spart banda magnetica a rulmentului. parerea mea e ca de la acea interventie s-a stricat ceva, nu senzorul e de vina.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment