Manifestarile ABS-ului

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am sa verific daca este in regula acea banda magnetica de pe rulment!

    Multumesc pentru ajutor si timp-ul acordat !

    Comment


    • Abs

      Va salut cu respect am și eu doua întrebări :
      1.loganul meu este modelul Laureat fabricat in a10/2006 as vrea sa știu cum aflu dacă are abs pt ca in cartea de identitate nu scrie .
      2.In dimineața aceasta la temperatura de -10grade am pornit mașina ,a pornit la prima cheie fără probleme dar cât a stat la relanti scoasă din viteza se auzea un zgomot care pana acum nu l am auzit ,când apăsam ambreiajul dispărea ,am stat cu ea pe loc 1min și am plecat circa 3km apoi am pornit o din nou am lăsat o la relanti iar zgomotul dispăruse ,de la ce ar putea fi?Multimesc anticipat

      Comment


      • Cauți piesa încercuită cu verde, dacă nu e nu ai ABS


        2. Zgomot tehnologic, s-a mai discutat
        Attached Files
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Mulțumesc ,nu are piesa încercuita de tine.O zi buna la toți !!

          Comment


          • N-are treaba ABS. Iti cloncane ambreiaju', se aude by default la toate, zgomot tehnologic, cum bine a zis mai sus colegul.
            Nu influenteaza mersul masinii, stai lax.

            Comment


            • Nu m am referit ca ar avea treaba doar ca nu știm dacă are abs mașina ,și chestia cu zgomotul acela mi sa întâmplat doar in dimineața asta culmea ca după ce m mers putin cu ea am lăsat o la relanti scoasă din viteza și nu se mai auzea nimic

              Comment


              • N-ai ascultat tu atentie altadata. Se aude (priza ambreiajului) aprope oricand, in orice conditii de ralanti.
                Cel mai putin se aude, dimineata la prima cheie, cand motorul e rece. In rest...e dizal.

                Comment


                • Salutare, a aparut si la mine problema cu martorul ABS aprins dupa 80-90-100km/h. La masina s-a schimbat rulmentul dreapta fata , dar mecanicul spune ca este cel corect. A schimbat si senzorul de ABS , pe aceeasi parte , bineinteles ca martorul se aprinde . A facut un test si am vazut ca apare o diferenta de citire intre rotile fata stanga/dreapta si cele din spate - 46km/h vs 51km/h. A mai intrebat un" baiat" de aceasta problema si i-a spus ca distanta dintre senzor si banda magnetica/fier de pe portfuzeta trebuie reglata cu o lera . Se poate regla aceasta distanta ? Mie mi se pare ca nu...din cate cunosc , de fapt nu am auzit de asa ceva. Ce teste sa mai fac? Nu vreau sa schimb toti senzorii/rulmenti/inele pana cand dispare problema. Sa fie totusi rulmentul?
                  Multumesc!

                  Comment


                  • Care dintre ele bate cu viteza arătată la bord? Ai cumva roti diferite fata spate? De unde știe mecanicul ca rulmentul e bun? Bănuiesc ca l-a cumpărat după vinul mașinii.

                    Comment


                    • Deci dupa ce a schimbat rulmentul s-a aprins becul de ABS. Si ulterior ca sa repare eroarea pe care a creat-o mecanicul a schimbat senzorul? Totul pe banii tai?
                      Mergi la mecanic si cere-i banii inapoi pe rulment, manopera si senzor. Ulterior mergi la un service serios, preferabil la reprezentanta si repara masina.
                      Sper ca ai pastrat senzorul de ABS vechi daca era original, e oricum mai bun ca unul aftermarket.

                      Comment


                      • Salutare, nu am roti diferite fata /spate , cand a facut testul nu eram si eu in masina si nu am intrebat daca fata sau spatele corespunde cu viteza din bord. . Uff...ce sa mai zic...a verificat astazi inca odata si mi-a spus ca a comandat rulmemtul corect. Oricum il simt depasit de problema... despre senzor ce sa zic - a comandat Bosch si l-a schimbat ...nu stiu ce a facut cu cel original ...a ramas la el. Pe senzor am vazut o gramada de unsoare , desi rulmentul a fost schimabt de 2 saptamani...cred. La service am ajuns din intamplare ...sau mai bine zis ...din greseala...printr-o recomandare, am vazut multe masini in curte la reparat...si se pare ca nu am facut alegerea buna. Pana acum toate interventiile le-am facut la Sicaro, Brasov...nici o problema. Sper sa rezolve vineri...a zis ca mai comanda rulmenti/ senzori.... ...reglam distante....si Doamne Ajuta !
                        Multumesc!

                        L.E - Sa va mai zic ca tot el a descoperit ca prin minune ca 2 filete de pe stanga si 1 de pe dreapta spate nu mai sunt ok - de a trebuit sa schimb tamburii + rulmenti ? Filetele le-am vazut si eu apoi ca sunt duse, eu il rugasem sa faca o desprafuire doar. Nu mai zic nimic..poate sunt eu paranoic
                        Last edited by Dodo; 8 November 2018, 00:08. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Dacă eroarea apare după o anumita viteza, e clar ca nu a pus rulmentul care trebuie, din discuțiile colegilor de forum exista doua serii de rulmenți pentru Logan 1,au numărul de poli diferiți 44 respectiv 48 poli
                          Last edited by madi; 8 November 2018, 00:20.

                          Comment


                          • Masina este aprilie 2008, deci ar trebui sa fie cu 48 de poli? Totusi, daca pe fata citeste o viteza mai mica fata de spate , numarul de poli la rulmentul montat gresit nu ar trebui sa fie mai mare fata de cel care trebuie ? Numar de poli mai mic = viteza mai mare citita? Unde as putea sa verific ce rulmenti sunt dupa VIN-ul masinii?
                            Multumesc.

                            Comment


                            • Calculatorul știe ca pentru o rotire completa a rotii trebuie sa numere sa zicem 44 ori, dacă numără altceva și iese din marja de eroare atunci apare martorul abs și sistemul se dezactivează. Din ce ai scris mai sus reiese ca a pus rulment pentru Logan fabricat pana în 2007(44poli) de aici și viteza mai mica citita. În mod normal cei de la care cumperi rulmentul cer vinul mașinii pentru a da piesa corecta.
                              Last edited by madi; 8 November 2018, 00:41.

                              Comment


                              • Asa a facut si tipul de la service , probabil au trimis aia altceva, el nu a fost atent....nu stiu ce sa mai cred.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google