Manifestarile ABS-ului

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hai sa va zic ce am patit. ca tot omul care nu are toate tiglele la casa si se plictiseste pe strada .... am testat franele. 160 blana , bagat picioru in pedala de frana pana la fund rotile se invart nu intra ABS-ul, dupa 3-4 minute 120 .... bagat picioru in pedala pana la fund intra ABS-ul. Are cineva o iexplicatie lojica sau e abeesul meu mai cu personalitate.
    sigpic

    Comment


    • Exista o explicatie logica (una dintre ele):
      Placutele s-au incins foarte mult si a aparut fenomenul de fading. Frana isi pierde din eficienta si nu mai are puterea de a bloca rotile ca sa sesizeze ABS-ul.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Originally posted by yrman View Post
        .... am testat franele. 160 blana , bagat picioru in pedala de frana pana la fund rotile se invart nu intra ABS-ul,
        Explica te rog...cum adica rotile se invart...nu intra ABS-ul...pai asta e rolul ABS-ului sa iti lase rotile sa se invarta...
        sigpic

        Comment


        • @darksid3 pai daca era fading se intampla la a 2 a franare. pe cand la mine e invers. 1 data nu a intrat si a 2 a oara a intrat. oare e asa de destept abs-ul incat nu imi blocheze roata la viteza mare?

          @valeriuciprian roata se invarte uniform, nu sacadat cum o face cand intra abs-ul. e ca si cum nu ar tine frana. sper ca am reusit sa ma fac inteles.
          Last edited by yrman; 5 October 2009, 17:51. Reason: Automerged Doublepost
          sigpic

          Comment


          • dar cum iti dai tu seama ca se invarte roata? ai scos capul pe geam in timp ce franai de la 160/h sau nu ai simtit pedala de frana cum este impinsa inspre tine?
            am franat si eu odata de la 130/h si ABS-ul si-a facut treaba fara repros, chiar de la inceputul franarii.
            sigpic

            Comment


            • @yrman: Fading-ul apare cand placutele ajung la o temperatura foarte inalta. Nu conteaza ca e a 2-a, a 3-a, 10-a franare. De la 160 km/h gandeste-te cate ture face discul si cat de repede creste temperatura in urma frictiunii.
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • senzational!!ai avut curajul sa franezi la 160 brusc cu loganul?mai daca ai scapat inseamna ca e masina buna.
                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                Comment


                • @bogdan_1984 atat timp cat nu simti ABS-ul in pedala si masina merge inainte, logica mea zice ca se invarte roata.

                  @darksid3 stiu ce este fading. Eu incercam doar sa spun ca mi se parea mai logic ca dupa frana la 160 sa se incinga destul de tare si placute si discul si la a 2 a franare (cea de la 120) sa se manifeste fenomenul si nu invers. mai ales ca timpul trecut intre cele 2 franari a fost relativ scurt, cateva minute. Nu zic ca nu este posibil ce ai spus tu. Eu doar eram curios daca a mai incercat cineva sau daca exista o explicatie tehnico-stiintifica.

                  @margelatu am zis ca toti avem momente de nebunie in viata noastra, asa si eu. Eram in afara orasului sosea libera, pe raza de 1 km nici urma de masina si era sosea cu 4 benzi (2 pe sens). Constantenii stiu zona de langa selgros inainte de parapet.
                  sigpic

                  Comment


                  • am incercat si eu 160 si frana blana la podea. abs-ul a intrat din prima, dar a trebuit sa fac mereu corectii de traiectorie pana pe la 100 dupa care s-a linistit spatele si masina a frana pastrand directia stabila. nici urma de fading...gume stock, conti ecocontact3, 185/65 r15. asfalt uscat, drum liber...camp in stanga si-n dreapta...
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • @seba conditiile noastre se pare ca au fost relativ identice, aceleasi gume, asfalt uscat, dar manifestarea diferita. O sa mai incerc o data cand prind loc liber pe acolo. Variabile sunt multe si poate nu le-am luat pe toate in calcul.
                      sigpic

                      Comment


                      • iti tocesti pe degeaba placutele si discurile. ABS-ul tau funtioneaza normal.
                        sigpic

                        Comment


                        • Hop si eu pe aici ... desi nu credeam ca o sa am ceva de intrebat la capitolul ABS

                          Asadar, sunt un pic confuz in urma unei intamplari care mi-a aratat din exterior cum se misca rotile la intrarea ABS-ului pe 16v-ul meu.
                          Imi conducea un prieten masina si ca o "glumita" inainte sa parcheze langa locul unde ma aflam a accelerat spre mine si apoi a franat brusc vezi doamne sa ma sperie:
                          rotile fata s-au blocat (cu tot mega ABS-ul) si au lasat pe asfalt o urma de vre-o jumatate de metru de cauciuc (blocat) apoi pauza vre-un metru sau 1 metru jumate (in care roata s-a invartit) si iar vre-o 10 centimetri de cauciuc (roata blocata).
                          Martorul de la ABS nu e aprins iar din discutiile cu cei de la un service citez "daca nu e aprins martorul inseamna ca merge".

                          Asa e normal sa faca ? ... adica, totusi blocheaza roata (intermitent) dar o blocheaza...
                          Scuze daca intrebarea o sa sune puerila pentru unii cunoscatori, dar inainte la Opel imi clampanea pedala repede si sacadat iar la logan clampane foarte clar si evident mai rar ... muuult mai rar iar rotile chiar se blocheaza.

                          PS: E cazul se insistat la service ? ... sunt inca in garantie
                          O zi buna tuturor !

                          Comment


                          • Nu e normal sa ti se blocheze rotile deci insista la service

                            Comment


                            • Ceva nu este in regula la ABS-ul tau. Nu este normal sa lase urme de cauciuc pe asfalt.
                              Nici macar pe teren plin de nisip sau praf roata nu ramane blocata asa mult.
                              Deci insista la service, daca este in garantie, pentru ca altfel te va costa mult.

                              Comment


                              • Nu e normal mai ales pe asfalt nu trebuie sa lase urma de franare asa mare,eu am franat cu o roata pe asfalt si una pe nisip,nici una nu s-a blocat .Isista la service bafta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google