Probleme Cu Relantiul La Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Cu Relantiul La Rece

    Problema e la masina unui prieten. Nu isi tine relantiul la rece, si merge rau, nu trage. Totul pana se incalzeste motorul, dupa aia merge bine. A fost la service, a schimbat motorasul pas cu pas, dar face la fel. Ce poate sa fie? Masina e de 1,4 are 80000 km. Astept pareri, mersi.
    niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

  • #2
    Sal si mie imi face niste probleme in sensul ca imi scade turatie aproape de zero dar nu se opreste motorul.Si eu i-am schimbat tot ansamblul motoras pas cu pas +corp clapeta si o perioada de vreo 2 luni nu mi-a facut probleme, acum vad ca au reaparut.
    Tinc fest !!

    Comment


    • #3
      verificati sonda de temperatura (sondele)

      Comment


      • #4
        Azi am fost la el, mai nou nici la cald nu merge bine. Nu se accelereaza bine cand calci brusc pedala,are o intarziere in urcarea in ture, da ceva rateuri, relantiul e neregulat, cand e rece nu sta deloc la relantiu, lipsa putere. Am uitat sa spun ca are si Gpl, dar problema e ca face si pe benzina si pe gaz la fel. Azi am schimbat din nou motorasul pas cu pas, senzorul de turatie, bujiile, fisele, am reglat culbutori, fara nici un rezultat. A fost cu ea zilele trecute la service la reprezentanta, a curatat doar Mpp, nu a bagat-o pe tester, ca mecanicul de acolo a zis ca oricum nu iese nimic pe tester.
        niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

        Comment


        • #5
          ce treaba au mpp - culbutorii cu problema asta?

          inainte sa moara motorul in relanti, uce trage de motor cu un plus de benzina in camera

          sa inteleg ca ... in momentul in care calca pedala scurt ... motorul are o pauza? eu zic mai degraba scade o leaca (o fractiune de secunda) dupa care creste

          cu emisiile cum sta? fum chestii dinastea?consumul?

          ba cam ar iesi pe tester, pare a fi o problema de alimentare, pompa benzina sau injectoare
          Last edited by DeLuXe; 14 December 2009, 18:44.
          sigpicMy ride

          Comment


          • #6
            are dreptate DeLuxe....problema ta pare sa fie de la alimentare. si eu as cam zice de injectoare, infundate sau chiar mai rau. eu zic sa o puna pe tester totusi (eu am lucrat in domeniu si chestii de genul asta ieseau la tester,deci...) si sa vada ce ii apare. mult succes in rezolvarea problemelor
            sigpic

            Comment


            • #7
              Eu de curand mi-am schimbat corp clapeta cu mpp ca imi facea probleme.a trecut o luna de atunci si problema a reaparut, in sensul ca imi scade turatia si mi se opreste motorul, chiar si la cald,aceam 4 liniute.Azi mi s-a intamplat de 3.La toate loganurile e problema asta sau apare cand conduci intr-un stil mai neortodox.
              Tinc fest !!

              Comment


              • #8
                am inteles ca ar fi 2 furtune de vaacum la mpp care se crapa. verifica-le si pe alea, cine stie?

                Comment


                • #9
                  Vroiam sa mai spun ca atunci cand mi se opreste si incerc sa o pornesc, porneste greu....or fi probleme si cu bateria??
                  Tinc fest !!

                  Comment


                  • #10
                    Maine o sa mearga cu ea la tester. Am verificat si acele furtune de la mpp, nimic. Injectoarele cum se curata?
                    niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

                    Comment


                    • #11
                      Injectoarele cred ca se curata pe autostrada !!!!Pe la vreo 130-140 in 5-6 minute sunt bec ).
                      Tinc fest !!

                      Comment


                      • #12
                        Injectoarele se curata pe banc, nu la forje.
                        Eu le-am curatat la cerere (fara bani, la reprezentanata) si am aceeasi problema, NU moare motorul, dar daca pornesc ceva consumatori (dezghetare luneta) ''trage'' sa moara.
                        Vara NU face treaba asta, doar iarna cand pornesc si incalzire si luneta spate si faruri si muzica si tot...
                        Daca nu pornesc dezghetare luneta spate nu face probleme, daca o pornesc, aproape ca moare in ralanti, dar numai cand e mai rece motorul, la cald nu simte.

                        PS: Cel putin la mine stiu ca daca pornesc dezghetarea spate, scade mult turatia, din pacate corectia de la ECU vine cam tarziu....secunde bune (daca dau muzicantii la blana nu simte, daca pornesc farurile nu simte asa tare, dar cum dau dezghetare luneta, ma omoara)

                        LE: de tras, trage (ca altfel ii rup gatu!).

                        trage ...sa moara?
                        Last edited by Cristi_Xp; 17 December 2009, 01:42.

                        Comment


                        • #13
                          Salut !
                          Si eu am avut cam aceeasi problema, la rece mergea intrerupt, daca o acceleram si luam piciorul dupa acceleratie se oprea , cand se incalzea mergea un picut mai bine . Am schimbat :Corp clapeta, senzor turatie, bobina cu fise cu tot, bujii si tot asa imi facea.
                          Am pus-o pe tester la un service autorizat dacia (cred ca nu era performant) si a iesit ca mergea in parametrii.
                          Ieri am fost la IATSA si surpriza !!! Aveam presiune(compresie) mare pe 2 pistoane ....
                          Au reglat culbutorii si au sters erorile si masina merge ca noua.

                          Scuze , masina e si pe GPL si are 84.500Km si tot asa imi facea si pe benzina si pe gaz pana au reglat culbutorii !!!
                          Last edited by ady0807; 17 December 2009, 15:50. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #14
                            Ady0807: cat te-a costat manopera asta, si cat a durat?Eu sunt din Bucuresti o exista si aici serviceul ala unde ai fost tu?
                            Tinc fest !!

                            Comment


                            • #15
                              la mine ar fi cam aceeasi problema (1.4, gpl, 180.000 km). Dimineata cand pornesc motorul, sta in 1500 rpm, las sa se incalzeasca scade turatia la ~750 rpm, plec de pe loc, merge bine la inceput, dar dupa cand scot pe liber turatia incepe sa varieze intre 1500rpm si 2000rpm (ramane turat inclusiv cand e in viteza).

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google