Problema e la masina unui prieten. Nu isi tine relantiul la rece, si merge rau, nu trage. Totul pana se incalzeste motorul, dupa aia merge bine. A fost la service, a schimbat motorasul pas cu pas, dar face la fel. Ce poate sa fie? Masina e de 1,4 are 80000 km. Astept pareri, mersi.
Probleme Cu Relantiul La Rece
Collapse
X
-
Azi am fost la el, mai nou nici la cald nu merge bine. Nu se accelereaza bine cand calci brusc pedala,are o intarziere in urcarea in ture, da ceva rateuri, relantiul e neregulat, cand e rece nu sta deloc la relantiu, lipsa putere. Am uitat sa spun ca are si Gpl, dar problema e ca face si pe benzina si pe gaz la fel. Azi am schimbat din nou motorasul pas cu pas, senzorul de turatie, bujiile, fisele, am reglat culbutori, fara nici un rezultat. A fost cu ea zilele trecute la service la reprezentanta, a curatat doar Mpp, nu a bagat-o pe tester, ca mecanicul de acolo a zis ca oricum nu iese nimic pe tester.niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...
Comment
-
ce treaba au mpp - culbutorii cu problema asta?
inainte sa moara motorul in relanti, uce trage de motor cu un plus de benzina in camera
sa inteleg ca ... in momentul in care calca pedala scurt ... motorul are o pauza? eu zic mai degraba scade o leaca (o fractiune de secunda) dupa care creste
cu emisiile cum sta? fum chestii dinastea?consumul?
ba cam ar iesi pe tester, pare a fi o problema de alimentare, pompa benzina sau injectoareLast edited by DeLuXe; 14 December 2009, 18:44.sigpicMy ride
Comment
-
are dreptate DeLuxe....problema ta pare sa fie de la alimentare. si eu as cam zice de injectoare, infundate sau chiar mai rau. eu zic sa o puna pe tester totusi (eu am lucrat in domeniu si chestii de genul asta ieseau la tester,deci...) si sa vada ce ii apare. mult succes in rezolvarea problemelorsigpic
Comment
-
Eu de curand mi-am schimbat corp clapeta cu mpp ca imi facea probleme.a trecut o luna de atunci si problema a reaparut, in sensul ca imi scade turatia si mi se opreste motorul, chiar si la cald,aceam 4 liniute.Azi mi s-a intamplat de 3.La toate loganurile e problema asta sau apare cand conduci intr-un stil mai neortodox.Tinc fest!!
Comment
-
Injectoarele se curata pe banc, nu la forje.
Eu le-am curatat la cerere (fara bani, la reprezentanata) si am aceeasi problema, NU moare motorul, dar daca pornesc ceva consumatori (dezghetare luneta) ''trage'' sa moara.
Vara NU face treaba asta, doar iarna cand pornesc si incalzire si luneta spate si faruri si muzica si tot...
Daca nu pornesc dezghetare luneta spate nu face probleme, daca o pornesc, aproape ca moare in ralanti, dar numai cand e mai rece motorul, la cald nu simte.
PS: Cel putin la mine stiu ca daca pornesc dezghetarea spate, scade mult turatia, din pacate corectia de la ECU vine cam tarziu....secunde bune (daca dau muzicantii la blana nu simte, daca pornesc farurile nu simte asa tare, dar cum dau dezghetare luneta, ma omoara)
LE: de tras, trage (ca altfel ii rup gatu!).
trage ...sa moara?Last edited by Cristi_Xp; 17 December 2009, 01:42.
Comment
-
Salut !
Si eu am avut cam aceeasi problema, la rece mergea intrerupt, daca o acceleram si luam piciorul dupa acceleratie se oprea , cand se incalzea mergea un picut mai bine . Am schimbat :Corp clapeta, senzor turatie, bobina cu fise cu tot, bujii si tot asa imi facea.
Am pus-o pe tester la un service autorizat dacia (cred ca nu era performant) si a iesit ca mergea in parametrii.
Ieri am fost la IATSA si surpriza !!! Aveam presiune(compresie) mare pe 2 pistoane ....
Au reglat culbutorii si au sters erorile si masina merge ca noua.
Scuze , masina e si pe GPL si are 84.500Km si tot asa imi facea si pe benzina si pe gaz pana au reglat culbutorii !!!
Comment
-
la mine ar fi cam aceeasi problema (1.4, gpl, 180.000 km). Dimineata cand pornesc motorul, sta in 1500 rpm, las sa se incalzeasca scade turatia la ~750 rpm, plec de pe loc, merge bine la inceput, dar dupa cand scot pe liber turatia incepe sa varieze intre 1500rpm si 2000rpm (ramane turat inclusiv cand e in viteza).
Comment
Comment