Se Incing Foarte Tare Plasticele Din Bord

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Singura solutie care imi vine in minte este sa folosesti 2 teuri cu niplu intre sa formezi un H apoi sa pui 2 robineti tur si retur ca la calorifer alta solutie nu stiu decat in acelasi stil getto... daca nu s-a inteles da-mi un semn.
    Logan PH2 1.4 MPI ABS+AFU+GPL ProiectoareEchilibru perfect.

    Comment


    • #32
      am inteles. un H cu 2 robineti in capete. la solutia asta ma gandeam si eu. vreau sa fie si fiabila ca nu vreau sa ma trezesc ca motorul face baiein antigel.
      trebuiesec folosite numai piese de cea mai buna calitate

      Comment


      • #33
        Am simtit si eu ca consola este cald din pacate si atunci cand cele doua probleme mai jos descrise sunt deja eliminate.

        Cauzele care am gasit sunt urmatoarele:

        Daca nu ai conducta care incalzesc locurile din spate atunci poata sa vina de acolo problema, cum a zis si danny_finutzu acolo sunt doua dopuri si fiecare dop are o gaura cam cat o moneda de 10 bani. Acolo fiind un spatiu destul de mic eu zic ca si prin gaura aia poate sa incalzeasca consola.

        Alta sursa de incalzire sunt becurile in numar de 6 cu nu stiu cati watti si plus casetofonul.

        Oare nu inchide in totalitate robinetul de la aeroterma?

        Comment


        • #34
          exista 3 surse ale incalzirii bordului

          1. caloriferul care se poate tzigani cum am facut eu

          2. becurile de la butoane care se pot inlocui cu leduri

          3. lipsa tzevilor care incalzesc locurile din spate se da consola centrala jos sise baga niste bureti acolo

          robinetul inchide bine aeroterma dar gandeste te ca ai 2 litrii de antigel si un calorifer care se incinge la 90 grade in bord

          Comment


          • #35
            Am citit doar ultimele mesaje...ati incercat fara sa dati drumul la muzica/sa scoateti fata casetofonului?
            Prima oara cand am scos playerul original de la Dacia m-am speriat cata caldura putea sa degaje.
            Apoi am citit manualul lui din lipsa de activitate si am aflat ca este normal,iar in situatii mai neobisnuite isi regleaza singur volumul mai mic.
            Atunci l-am schimbat cu un Sony...nu mai e caldura care era cand aveam Blaupunkt-ul.Apoape tot din jurul casetofonului era "fierbinte"

            Comment


            • #36
              ca tot se apropie sezonul cald m am pus pe treaba sa imbunatatesc ce am inceput anul trecut.

              am gasit o solutie tehnica sa nu fie nevoie decuplarea si cuplarea furtunelor de antigel la tevile care vin in bord la fiecare inceput si sfarsit de sezon.

              o singura problema am.
              - nu stiu in ce masura afecteaza modificarea asta pompa de apa. ma refer la diferentele de presiune si curgere ale antigelului.
              - deci astept de la voi pareri si sfaturi. am incercuit zona unde se face modificarea iata :

              p.s. modificarea este foarte utila mai ales pentru cei fara A.C.
              Attached Files

              Comment


              • #37
                nu cred ca iti afecteaza in vreun fel. eu am avut pe golf aproape 7 luni asa ca era spart caloriferul si imi aburea parbrizul, si nu m-a afectat decat cand a venit iarna ca nu aveam caldura.
                Nu sufar de nebunie, doar savurez fiecare moment al acesteia!!

                Comment


                • #38
                  tu ai mers cu radiatorul spart. eu vreau sa il blochez. sa nu mai treaca apa prin el. e diferenta

                  Comment


                  • #39
                    in principiu nu se intampla mare lucru, numai ca avand o cantitate mai mica de antigel ca agent de racire motorul se va incalzi mai repede si iti va porni ventilatorul de racire mai des sa ai grije ca acesta mai exact sonda de temperatura si termostatul sa fie in stare f. buna iar antigelul sa nu aiba impuritati ca sa faca depuneri in aeroterma cat timp nu este folosit daca vrei eu ti-as recomanda sa pui robint numai pe furtunul de tur iar returul sa-l lasi liber vei obtine acelasi efect

                    Comment


                    • #40
                      da merge sa pun robinet pe tur. dar nu se forteaza pompa sa bage antigel si nu poate ?

                      Comment


                      • #41
                        Alessandro - vezi linkul de mai jos



                        Mi-a sarit toata lumea in cap cand am intrebat de asa ceva. Cred ca se poate face cu 3 robineti sau cu 2 robineti (cu montare in H)

                        Comment


                        • #42
                          grijiP?

                          Salutare,
                          am citit topicul, sa inteleg ca e o prb normala sa se incinga bordul? Pana azi nu am sesizat aceasta incalzire, initial am crezut ca e de la cutia de viteze insa m-am uitat pe sub bord, cat am putut fara sa il desfac si sunt 2 conducte de metal care vin din bord catre motor pe partea soferului si alea s-au incins destul de tare. Mentionez nu le am cu motoarele, de aceea fiti blanzi . Imi e teama sa nu ia foc.... Masina e din 2010, logan 1.4

                          tocmai m-am intors de la euromotor brasov unde le-am mentionat prb din acest topic, e normal sa se intample asa, desi mie nu mi se pare dar asta e....
                          Last edited by relilocco; 17 August 2012, 14:17. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google