Buna seara tuturor. Am un Laureate 1.6 16v cu care am facut cam 15.000 km. Mi se pare un lucru ciudat cu acceleratia si de asta tin sa va cer parerea. Atunci cand accelerez in gol, parca motorul accelereaza cam in reluare, un pic tardiv fata de cum apas eu pedala. Tatal meu are un Suzuki Swift de 1.3 16v si vreau sa zic ca acceleratia raspunde foarte repede. La Logan nu prea mai pot da acele sprituri repetate cu ambreiajul patinat cum faceam la vechea 1300 ca sa plec de pe loc. Acum parca trece o eternitate pana urca si scade inapoi in turatie. A mai observat cineva aceasta problema? O fi o chestie specifica motoarelor de capacitate mai mare? Am vazut deunazi un Sandero cu motorul acela mai nou de 1.2 16v si acela parea destul de fasnet. O accelera scurt, repetat si raspundea foarte promt motorul. Ma gandesc ca poate e vreo chestie de senzori sau altceva...
1.6 16v Accelereaza Greu...
Collapse
X
-
Adevarul este ca nu prea l-am ofticat asa de tare pana acum, iar daca este problema de motor strans banuiesc ca nu trebuie sa ma alarmez. Eu incepusem sa ma gandesc la senzorul MAP sau la cine stie ce altceva...Mersi de promptitudine.
PS Inca o chestie observata, si pentru care nu as vrea sa mai deschid un nou thread. Dimineata, cand o pornesc prima data si e rece, se aude la ralanti un zgomot ca si cum ar freca fier pe fier, exact ca o muscatura finuta de rulment cand se sparge. Din cate am observat dispare odata ce motorul ajunge la temperatura. O fi de la minunatul ulei Dacia, ca nu prea isi face treaba la rece? Sper sa nu fie totusi ceva mai grav.Last edited by prae2orian; 15 December 2009, 00:20.
Comment
-
Vezi sa nu ai mocheta sub acceleratie ca iti pleaca greu, nu are nici o treaba chestia cu e nou daia nu fuge.La al meu i-am dat talpa dupa primi 3000 km imi tremurau picioarele cand m-am dat jos, venind de pe o martoaga de Dacia 1300 la 105 cp e diferenta mare.
Ori mocheta ori benzina
Tineo in 3000-3500 rot/min si apasa pana la fund daca esti singur ar trebui sa smuceasca foarte puternic si SA AI MOTORU CALD ca nu fuge cu el receLast edited by armadylo; 15 December 2009, 00:34.sigpic
Comment
-
si benzina conteaza, ia baga Premium 98 si mergi cu ea putin mai tare si vezi cum se comporta dupa
zgomotul ala il aveam si eu cand era noua, dar a disparut acum
revizia ai facut-o ? mie in service au pus Castrol magnatec 5w30 diverse reglaje si diagnoze si este ca noua
pana acum vad ca ai sintomele care le aveam eu cand era noua, dar dispar in timpLast edited by CriSTI68; 15 December 2009, 00:41.Logan by Renault Pure Blood
Nothing beats Low Cost
Comment
-
Originally posted by CriSTI68 View Postsi benzina conteaza, ia baga Premium 98 si mergi cu ea putin mai tare si vezi cum se comporta dupa
zgomotul ala il aveam si eu cand era noua, dar a disparut acum
revizia ai facut-o ? mie in service au pus Castrol magnatec 5w30 diverse reglaje si diagnoze si este ca noua
pana acum vad ca ai sintomele care le aveam eu cand era noua, dar dispar in timp
Comment
-
Originally posted by prae2orian View Post.............. Oare daca cumpar un Castrol EDGE il accepta astia cu garantia?
In rest la problema cu trasu, ia-o tata la ciocane sa vezi ca trage foarte bine pt cei 105 cp, daca deja i-ai facut un schimb de oloi, da-i forje fara mila (ca doar n-ai vrea sa te uimeasca pe intervalul 2000-3500 rpm).
Comment
-
Stai linistit ca trage destul de bine, a mea are abia vreo 4000 de km si tot trage bine - are forta destul de mare cuplu e in treimea superioara chiar si la 2000 de rpm, peste 3000 rupe cimentul, singurul dezavantaj ar fi ca peste aceasta valoare se simte puternic motorul in habitaclu - in rest talpa si drum drept in fata
Motorul este intr-adevar mai galagios decat cele cu 8 valve dar nu se compara ca putere si cuplu, la consum nu am stat sa compar dar pare ok - in regim normal de folosire are trebuii sa fie mai mic decat cele cu 8 valve.
Am chinuit-o saracuta si la -15 grade, pornire la sfert de cheie - nu comenteaza fara zgomote suspecte - evident pana la 4 liniute temperatura se merge in limite decente 2000 - 2500 rpm.
Apropo, parca am citit in manual faptul ca nu ar trebuii sa lasam motorul dimineata la rece sa se incalzeasca, se pleaca imediat - evident mers decent pana se incalzeste - voi cum procedati? Am cronometrat intr-o zi, aprox 5 minute motor pornit de la rece (aprox zero grade) pana la 2 liniute stat pe loc.
Poate cei cu experienta ne pot indruma aici.
Cu stima,
cristi
Comment
Comment