1.6 16v Accelereaza Greu...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.6 16v Accelereaza Greu...

    Buna seara tuturor. Am un Laureate 1.6 16v cu care am facut cam 15.000 km. Mi se pare un lucru ciudat cu acceleratia si de asta tin sa va cer parerea. Atunci cand accelerez in gol, parca motorul accelereaza cam in reluare, un pic tardiv fata de cum apas eu pedala. Tatal meu are un Suzuki Swift de 1.3 16v si vreau sa zic ca acceleratia raspunde foarte repede. La Logan nu prea mai pot da acele sprituri repetate cu ambreiajul patinat cum faceam la vechea 1300 ca sa plec de pe loc. Acum parca trece o eternitate pana urca si scade inapoi in turatie. A mai observat cineva aceasta problema? O fi o chestie specifica motoarelor de capacitate mai mare? Am vazut deunazi un Sandero cu motorul acela mai nou de 1.2 16v si acela parea destul de fasnet. O accelera scurt, repetat si raspundea foarte promt motorul. Ma gandesc ca poate e vreo chestie de senzori sau altceva...

  • #2
    e chestie de obisnuita si de motor inca neuzat...

    sigpic

    Comment


    • #3
      incearca sa mergi si tu o perioada cu el putin mai violent in cazul in care il menajezi
      Logan by Renault Pure Blood
      Nothing beats Low Cost

      Comment


      • #4
        Adevarul este ca nu prea l-am ofticat asa de tare pana acum, iar daca este problema de motor strans banuiesc ca nu trebuie sa ma alarmez. Eu incepusem sa ma gandesc la senzorul MAP sau la cine stie ce altceva...Mersi de promptitudine.

        PS Inca o chestie observata, si pentru care nu as vrea sa mai deschid un nou thread. Dimineata, cand o pornesc prima data si e rece, se aude la ralanti un zgomot ca si cum ar freca fier pe fier, exact ca o muscatura finuta de rulment cand se sparge. Din cate am observat dispare odata ce motorul ajunge la temperatura. O fi de la minunatul ulei Dacia, ca nu prea isi face treaba la rece? Sper sa nu fie totusi ceva mai grav.
        Last edited by prae2orian; 15 December 2009, 00:20.

        Comment


        • #5
          Vezi sa nu ai mocheta sub acceleratie ca iti pleaca greu, nu are nici o treaba chestia cu e nou daia nu fuge.La al meu i-am dat talpa dupa primi 3000 km imi tremurau picioarele cand m-am dat jos, venind de pe o martoaga de Dacia 1300 la 105 cp e diferenta mare.
          Ori mocheta ori benzina

          Tineo in 3000-3500 rot/min si apasa pana la fund daca esti singur ar trebui sa smuceasca foarte puternic si SA AI MOTORU CALD ca nu fuge cu el rece
          Last edited by armadylo; 15 December 2009, 00:34.
          sigpic

          Comment


          • #6
            sal

            asa e armadylo, eu am 1.5 dci remapat si am condus azi 1,6 16v MCV frate ii bestial accelereaza super stai linistit o sa fii f multumit mai putin de consum dar nu poti sa fii cu toate nu? stima !

            Comment


            • #7
              si benzina conteaza, ia baga Premium 98 si mergi cu ea putin mai tare si vezi cum se comporta dupa

              zgomotul ala il aveam si eu cand era noua, dar a disparut acum

              revizia ai facut-o ? mie in service au pus Castrol magnatec 5w30 diverse reglaje si diagnoze si este ca noua

              pana acum vad ca ai sintomele care le aveam eu cand era noua, dar dispar in timp
              Last edited by CriSTI68; 15 December 2009, 00:41.
              Logan by Renault Pure Blood
              Nothing beats Low Cost

              Comment


              • #8
                Originally posted by CriSTI68 View Post
                si benzina conteaza, ia baga Premium 98 si mergi cu ea putin mai tare si vezi cum se comporta dupa

                zgomotul ala il aveam si eu cand era noua, dar a disparut acum

                revizia ai facut-o ? mie in service au pus Castrol magnatec 5w30 diverse reglaje si diagnoze si este ca noua

                pana acum vad ca ai sintomele care le aveam eu cand era noua, dar dispar in timp
                Benzina bag Alto 101 de la Rompetrol. Nu stiu daca e chiar recomandata folosirea indelungata a acestui tip de carburant dar merge minunat cu ea. Am abia 15.000 km asa ca nu am facut inca prima revizie, insa am facut un schimb intermediar de ulei la 10.000 km. Oare daca cumpar un Castrol EDGE il accepta astia cu garantia?

                Comment


                • #9
                  Eu zic ca cel mai bine folosesti ce recomanda producatorul...Castrol e bun dar iti dai seamam ca daca producatorul risca sa folosesca un ulei la milioane de masini mai intai le-a incercat sa vada cum se comporta cu motorul
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by prae2orian View Post
                    .............. Oare daca cumpar un Castrol EDGE il accepta astia cu garantia?
                    Daca ai bani de dat dublu pe ulei, ia-l pt ca e foarte bun (sa fie un 0W40 ), nu pierzi nici o garantie.

                    In rest la problema cu trasu, ia-o tata la ciocane sa vezi ca trage foarte bine pt cei 105 cp, daca deja i-ai facut un schimb de oloi, da-i forje fara mila (ca doar n-ai vrea sa te uimeasca pe intervalul 2000-3500 rpm).

                    Comment


                    • #11
                      Stai linistit ca trage destul de bine, a mea are abia vreo 4000 de km si tot trage bine - are forta destul de mare cuplu e in treimea superioara chiar si la 2000 de rpm, peste 3000 rupe cimentul, singurul dezavantaj ar fi ca peste aceasta valoare se simte puternic motorul in habitaclu - in rest talpa si drum drept in fata

                      Motorul este intr-adevar mai galagios decat cele cu 8 valve dar nu se compara ca putere si cuplu, la consum nu am stat sa compar dar pare ok - in regim normal de folosire are trebuii sa fie mai mic decat cele cu 8 valve.
                      Am chinuit-o saracuta si la -15 grade, pornire la sfert de cheie - nu comenteaza fara zgomote suspecte - evident pana la 4 liniute temperatura se merge in limite decente 2000 - 2500 rpm.

                      Apropo, parca am citit in manual faptul ca nu ar trebuii sa lasam motorul dimineata la rece sa se incalzeasca, se pleaca imediat - evident mers decent pana se incalzeste - voi cum procedati? Am cronometrat intr-o zi, aprox 5 minute motor pornit de la rece (aprox zero grade) pana la 2 liniute stat pe loc.
                      Poate cei cu experienta ne pot indruma aici.


                      Cu stima,
                      cristi

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google