Salut! Sper ca am scris unde trebuie de data asta si nu ma mai aleg cu vreun warn si threadul inchis...
Ca masina de servici am un Logan 1.5DCI 65CP si ieri am patit ceva ce nu stiu daca e normal la diesel sau e un defect undeva. De la ora 11.30 cand am plecat din centrul Buc si pana la ora 15.00 cand am ajuns la Ploiesti (ninsoarea bat-o vina) pe capota masinii a fost tot timpul gheata iar inauntru la motor capacul de deasupra la fel era rece. La fel si la drumul de intoarcere.
Chestia cu apa care sta la 2 liniute m-am obisnuit deja iar caldura venea normal in masina. Precizez ca masina personala e tot un logan 1.4MPI si nu am patit asa ceva la ea de 3 ani de cand o am. E normal sa fie motorul mai rece la diesel sau e ceva defect (termostatul oare)?
Ca masina de servici am un Logan 1.5DCI 65CP si ieri am patit ceva ce nu stiu daca e normal la diesel sau e un defect undeva. De la ora 11.30 cand am plecat din centrul Buc si pana la ora 15.00 cand am ajuns la Ploiesti (ninsoarea bat-o vina) pe capota masinii a fost tot timpul gheata iar inauntru la motor capacul de deasupra la fel era rece. La fel si la drumul de intoarcere.
Chestia cu apa care sta la 2 liniute m-am obisnuit deja iar caldura venea normal in masina. Precizez ca masina personala e tot un logan 1.4MPI si nu am patit asa ceva la ea de 3 ani de cand o am. E normal sa fie motorul mai rece la diesel sau e ceva defect (termostatul oare)?
Comment