Instabilitate-balans

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Instabilitate-balans

    Salutare! Nu am timp sa caut peste tot daca s-a mai vorbit de asa ceva,insa o sa spun pe scurt ce problema am si daca stie cineva sau poate sa ma ajute cu un sfet e ok...acum cateva luni am avut un accident,unu m-a lovit fix in roata din spate a masinii.A trebuit sa schim puntea,in fine am rezolvat-o..dar dupa chestia asta mi se pare ca masina mea nu mai e ca "inainte"...dupa impact am vazut ca volanul nu mai e ca inainte,in sensul ca atunci cand rotile sunt drepte chestia aia unde scrie dacia(unde e airbag-ul) ar trebui sa fie dreapta...mi s-a modificat pozitia lui.Un prieten mi-a spus ca probabil in momentul impactului am tinut strans de volan si probabil ca a sarit din zimtisorii aceia...(chestia asta inca nu am remediat-o),insa alta e problema..pe o sosea umeda,cand trec peste o gropita,sau peste un damb..masina da senzatia ca se clatina,ca ar fugi intr-o parte,ca si cum ar aluneca...nu stiu daca am reusit sa ma fac bine inteles...stie cineva o posibila cauza? ms!
    Slow & Safe

  • #2
    Poate puntea spate este stramba, incearca sa-ti faci directia poate se rezolva cu volanul si afli raspunsul...

    Comment


    • #3
      nu cred ca are legatura cu accidentul verifica si tu bieletele
      laureate 1.5l, albastru marin

      Comment


      • #4
        Am uitat sa spun ca atunci cand aveam greutate mai mare in curbe scartaiau cauciucurile ca la raliu...si nu era vb de viteza pt ca va dati seama ca in curbe nu mergeam asa tare...si biletele inainte nu cred sa fii avut vreo problema
        Masina are 32000km...deci...o echilibrare(zic bn) ar fi buna?
        Slow & Safe

        Comment


        • #5
          Paralelismul masinii a avut de suferit. Probabil zonele de prindere ale puntii spate au avut de suferit. Incearca sa vezi daca dupa schimbarea casetei de directie persista efectul.

          Comment


          • #6
            incerca sa mergi sa-ti regleze unghiurile,iar faza cu pozitia volanului cam spui tu ca nu mai e dreapt din pct de vedere al semnului de airbag eu cred k ti-au montat puntea de-an....exact cum munceste un roman "putin si prost"'e rau de tot cand dai de asemenea probleme ,mai ales la sistemul de directie al masinii,niciodata no sa-ti mai iasa cum a fost.Sper sa treci cu bine peste aceasta probleme

            Comment


            • #7
              Da.la asta cu unghiu m-am gandit si eu..punrea schimbata a fost cea de pe spate.si totusi nu inteleg cum a reusit sa-mi afecteze si ceva prin "fata"...nu am...nu a fost ceva extraordinar de violent sau sa ma arunce mult etc...
              Slow & Safe

              Comment


              • #8
                e destul o roata sa-ti fie stramba si totul se duce pe rapa

                Comment


                • #9
                  Este foarte posibil ca in momentul impactului una din rotile fata sa se fi lovit de o bordura sau un alt obstacol. Mergi la un atelier specializat sa iti regleze unghiul de fuga si nu o sa mai ai "volan stramb " si nici nu o sa mai fluiere rotile in viraj. Volanul nu are cum sa sara din ax .Tot acolo iti verifica si paralelismul puntii spate vs fata.

                  Comment


                  • #10
                    Mai nene, degeaba au schimbat puntea spate daca "posibil" s-a strambat sasiul! O sa ai calcatura dubla (adica 4 urme de roti in spate) si volanul nu o sa mai stea niciodata drept, o sa traga in functie de latura lovita pe spate (mai mult sau mai putin)!

                    Comment


                    • #11
                      Aceiasi problema o am si eu, tot dupa ce am schimbat puntea spate, insa nu in urma unui accident.Balans foarte mare in curbe (e de la telescoape?), si mai e o chestie, simt in volan fiecare pietricica, fiecare crapatura din asfalt iar cand trec peste denivelari sare ca mingea.Ar mai fi de precizat ca am mers cam 2500 de km cu puntea stramba, am dereglat directia?Am 70000 km , nu am schimbat nimic pe la roti, bucsi , bielete si ce se mai schimba.Ce-ar fi de facut? Multumesc!
                      Dacia Logan Laureate 1390 MPI - 2007

                      Comment


                      • #12
                        Cred ca ar fi bine sa schimbi capetele de bara daca ai joc dupa care sa faci o geometrie.
                        Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele! Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata!

                        Comment


                        • #13
                          intai verifica presiune in cauciucuri, sa nu fie prea mare...vezi si bucsile barei de torsiune (antiruliu), daca ai...

                          Comment


                          • #14
                            Bara antiruliu nu am, presiunea am scazut-o, a fost primul lucru pe care l-am facut.O sa schimb capetele de bara...ms
                            Dacia Logan Laureate 1390 MPI - 2007

                            Comment


                            • #15
                              Axy

                              dute in primul rand si fa directia si dupaia vezi ce mai e de facut pe la ea daca mai trebuie ceva.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google