Probleme Cu Incarcarea Bateriei?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Cu Incarcarea Bateriei?

    Azi dimineata am mers sa pronesc masina, a pornit fara probleme, dupa care am pornit ventilatorul la viteza maxima sa se dezghete geamurile si am iesit sa dau zapada din jurul masinii, dupa vreo 20 min de mers la relanti , cand am urcat la volan ventilatorul mergea foarte greu, turometru o luase razna, iar martorul de la airbag ramasese aprins, am oprit motorul, si am vrut sa mai pornesc o data bateria era descarcata.
    E normal ca ventilatorul sa manance mai mult curent decat poate incarca masina, sau am probleme cu incarcarea?

  • #2
    Nu s-a aprins martorul care avertizeaza ca nu mai incarca bateria?...verifica ce tensiune baga alternatorul, cu un aparat de masura.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #3
      Ventilatorul "usuca" bateria!
      Am patit-o si eu!
      Oricum..ideea e ca in jurul varstei de 2.9 ani, bateriile stock se cam duc.....
      aham......Restul e LOGAN


      http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

      Comment


      • #4
        sibiene...nu te contrazic, dar a mea o fi exceptia care confirma regula? are 4 ani si jumatate...si inca mere ;)
        If it ain't broke, don't fix it!

        Comment


        • #5
          Conteaza si cate magarii ai legate la bricheta, posibil daca masina ii stoc si nu ai subwoofer + alte leduri si faruri xenon si stiu eu ce.. posibil sa tina si 4 ani totul consta in amperajul bateriei si cate magarii ai legate la baterie.
          LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
          Enter the Matrix

          Comment


          • #6
            Originally posted by darksid3 View Post
            Nu s-a aprins martorul care avertizeaza ca nu mai incarca bateria?...verifica ce tensiune baga alternatorul, cu un aparat de masura.
            Nu s-a aprins, plus ca dupa aia am pornit cu alta bateria, iar bateria mea fara consumatori in 15 min s-a incarcat si apoi a pronit fara probleme, deci ventialorul a consumat mult prea mult, desi mi se pare normal ca incarcarea sa fie mai mare decat consumul ventilatorului.

            pana si la vechea dacie era asa
            Last edited by galeo; 20 December 2009, 17:49. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #7
              Vezi ce "spune" alternatorul.

              Comment


              • #8
                am fost acum si am pornit-o , am verificat cu aparatul de masura tensiunea inainte de pornire, bateria arata fix 12 v. Am pornit-o , iar la relanti (era motorul rece, cam 1100 de rot/min tensiunea la borne arata ,ciudat, mai putin 11.8 v, cand o turam nu stiu cat incarca , dar se observa ca in carca mai mult, dupa intesitatea becului din interiorul masinii.Stiti cumva care sunt valorile care ar trebui sa apara la incarcarea bateriei la relanti?

                Imi puteti spune cat arata la voi la relanti tensiunea de incarcare la borne? Sa fac o comparatie?
                Last edited by galeo; 20 December 2009, 18:15. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  14,4 v pina la 14,1v cu toti consumatorii porniti daca ai probleme vino miine la service pentru odiagnosticare corecta si rapida

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by frankcadillac View Post
                    sibiene...nu te contrazic, dar a mea o fi exceptia care confirma regula? are 4 ani si jumatate...si inca mere ;)
                    Daca este Rombat calciu de 60A atunci este un record, probabil.
                    A mea(fix 3 ani) a pornit dimineata la sfert de cheie si seara era kaput.
                    Un element se intrerupse-se probabil la socul pornirii de dimineata.
                    Astfel de incidente se intampla de obicei cand scade temperatura ambientala.

                    Comment


                    • #11
                      Mai uitati-va si la nivelul electrolitului. Trebuie sa fie la 1.5 - 2 cm deasupra placilor. Asta in cazul bateriei standard Rombat Calciu. La primul control, in cazul meu, erau cei 2 cm dar sub nivel.

                      Comment


                      • #12
                        Sa rezolvat problema, era sarit papucul de la alternator, din cauza asta nici nu mi se aprindea in bord cand puneam contactul martorul de la baterie.Topicul se poate inchide

                        Comment


                        • #13
                          Azi am obesrvat ca bacteria mea rombat de un an a inceput sa faca figuri la pornirea la rece dimineata (cu masina merg zilnic) cu toate ca nu era ff frig afara.... in sensul ca inainte de a porni motorul am udat un pic parbrizul si am pornit stergatoarele si surpriza... mergeau in reluare... Le-am oprit, am pornit motorul (care a pornit ca la 2,3 secunde) si de data acesta stergatoarele mergeau ok. Ce imi recomandati sa fac? Daca mai tine o luna asa cu frigul cred ca e gata "bacteria".

                          Comment


                          • #14
                            vezi ca e un topic "cat tine bateria la logan", acolo cred ca ai mai multe sanse...aici se discuta de problemele la incarcare, nu cat de mult tine bateria...
                            insa, daca iti faci griji ca nu ti se incarca si din cauza asta banui ca nu ar avea "smaga", fa o verificare. cu motorul pornit, la ralanti, ar trebui sa ai 14V tensiunea masurata la bornele bateriei. asta vara, la 25 de garde temperatura exterioara. oricum, undeva pe la 13.8-14.4 e normal la orice ora din orice zi/noapte.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              14.1 arata acum la mine

                              chiar nu imi dau seama cum a putut sari papucul de la alternator, ca doar eu merg cu masina, si stiu ca nu mi-am bagat capul acolo
                              Last edited by galeo; 23 December 2009, 19:51. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google