Motorul Ramanea Pornit Cu Cheia Scoasa Din Contact

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    s-a suparat si nu mai intra pe forum.

    Comment


    • #17
      raspuns.problema sta asa.loganul l.am ridicat pe 27.03.2009 la ora 10.pe seara am observat ca:daca pun contact se pune si pozitia.ok.porneam motorul.aprindeam pozitia de la bloc lumini.luam cheia din contact,motorul nu se oprea.opeam pozitia de la bloc lumini se oprea motorul.si tot asa.am banuit ca este un scurt.eram innebunit,masina nici o zi si avea probleme.a 2a zi sambata m.am dus la service daperom(de acolo o luasem),mi sa schjmbat blocul de lumini.pe moment acolo nu a mai avut simtomele de care v.am zis.am ajuns acasa 3km. la fel.eram ca un nebun.sunat vc,ca se rezolva etc,etc.pana la urma tot eu am observat ca:daca cobor geamul de pe stanga fata,licare bordul,adica se puneau se luau pozitiile.luni le.am spus la service treaba asta.trageti concluzia.butonul de cob/urcat geam in scurt.producator valeo.s.a schimbat butonul.masina ok are 18000 si nici o problema.dar prin ce am trect eu cu logan luat de cateva ore si cu asemenea probleme,nu doresc la nimeni.........

      Comment


      • #18
        Multumim pt raspuns.
        Da, ciudata treaba. Bine ca s-a rezolvat cu bine.

        Comment


        • #19
          completare

          in alta ordine se idei problemele pe partea electrica nu se rezolva in service cu ,,calculatorul lor de diagnostic,ci se trimite de la uzina expert pe partea electrica.stiu sigur m.am interesat si prin cunostinte stiam si cine o sa vina.iti ia toata cablaraia la puricat,demonteaza tot ,mochete,panouri usi,bord,etc ,pana iti gaseste scurtul.de aceea eram ingrozit eu,la masina de 3 zile sa demonteze tot.bine ca a iesit asa....
          Last edited by boris boris; 25 December 2009, 18:32.

          Comment


          • #20
            nu am mai auzit pana cum de problema asta,am intalnit tot ph2 intr-o seara cand o asteptam pe prietena mea de la munca langa sediul unde lucreaza erau 3 baieti cu un logan care statea in 7000 rpm cand il pornea...destul de nasol,bine ca sa rezolvat

            Comment


            • #21
              Originally posted by boris boris View Post
              butonul de cob/urcat geam in scurt.producator valeo.s.a schimbat butonul.masina ok are 18000 si nici o problema..........
              Problema a fost simpla in contactorul de geam electric care e alimentat cu plus contact si mai are si iluminare pe treapta de pozitii (iluminare) facea atingere intre partea de iluminare si alimentare contactor .Dar atunci cand tu ai lansat intrebarea nu ai zis nimic de partea cu pozitiile...

              Originally posted by PCH View Post
              nu am mai auzit pana cum de problema asta,am intalnit tot ph2 intr-o seara cand o asteptam pe prietena mea de la munca langa sediul unde lucreaza erau 3 baieti cu un logan care statea in 7000 rpm cand il pornea...destul de nasol,bine ca sa rezolvat
              Daca sare supapa sau conducta de la servofrana motorul trage maximul de aer si rezultatul e ridicarea in turatia maxima a motorului.
              Last edited by ciprianeduard; 27 December 2009, 03:42. Reason: Automerged Doublepost
              sigpic

              Comment


              • #22
                ok.imi cer scuze,trebuia sa zic de pozitie. cred ca daca imi zicea cineva zillele alea 3 ca problema e din buton,l.as fi omenit bine si eu as mai trai inca 10 ani in plus,asa de tare m.am consumat

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google