De ieri a inceput alarma sa sune aleatoriu (wintec 722) indicandu-mi pe pager usa deschisa. Am suspectat butoanele din partea inferioara a usilor, le-am demontat, erau etanse burdufele de cauciuc si nu a intrat apa in ele ca sa-mi faca contact chiar daca usile sunt inchise. Seara am observat ca ledurile din plafoniera (butonul e pus pe pozitia "aprindere la deschiderea usilor") raman usor aprinse, foarte slab, doar noaptea se observa.
Intrebarea si rugamintea catre vreun coleg care cunoaste bine instalatia electrica a loganului sau a unuia care a mai patit asa ceva e urmatoarea:
- De ce dupa stingerea treptata a plafonierei mai ramane un curent foarte slab care alimenteaza ledurile continuu ?
Am desfacut si UCH crezand ca poate s-a format condens si este umezeala, insa l-am gasit uscat.
In mers la fel, ledurile raman usor aprinse.
Daca ar fi bec sofit nu cred ca s-ar aprinde, e foarte slab curentul, nici alarma nu suna imediat ci la cateva ore dupa armare, am observat ca ledurile au si o usoara palpaiala si probabil cand urca putin mai mult tensiunea alarma simte o usa deschisa. De aceea suspectez umezeala formata prin condens pe undeva printr-o mufa probabil, la -20 cand plec de pe loc, pana ajung la 4 linii sa pornesc caldura, pe bord se formeaza un abur serios. Pana acum nu am mai avut aceasta problema, ledurile se stingeau complet si alarma nu-mi suna deloc. Am desfacut firul de la alarma care simte minus pe firul ce trece prin butoanele usilor ca sa nu-mi mai stice somnul alarma, au ramas doar senzorii de perimetru si de soc.
Multumesc.
Intrebarea si rugamintea catre vreun coleg care cunoaste bine instalatia electrica a loganului sau a unuia care a mai patit asa ceva e urmatoarea:
- De ce dupa stingerea treptata a plafonierei mai ramane un curent foarte slab care alimenteaza ledurile continuu ?
Am desfacut si UCH crezand ca poate s-a format condens si este umezeala, insa l-am gasit uscat.
In mers la fel, ledurile raman usor aprinse.
Daca ar fi bec sofit nu cred ca s-ar aprinde, e foarte slab curentul, nici alarma nu suna imediat ci la cateva ore dupa armare, am observat ca ledurile au si o usoara palpaiala si probabil cand urca putin mai mult tensiunea alarma simte o usa deschisa. De aceea suspectez umezeala formata prin condens pe undeva printr-o mufa probabil, la -20 cand plec de pe loc, pana ajung la 4 linii sa pornesc caldura, pe bord se formeaza un abur serios. Pana acum nu am mai avut aceasta problema, ledurile se stingeau complet si alarma nu-mi suna deloc. Am desfacut firul de la alarma care simte minus pe firul ce trece prin butoanele usilor ca sa nu-mi mai stice somnul alarma, au ramas doar senzorii de perimetru si de soc.
Multumesc.
Comment