Plafoniera Ramane Alimentata Dupa Inchiderea Usilor.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    pentru cei care au leduri montate si aveti problema cu tensiunea inversa aparenta de 7v care apare, montati o dioda de redresare 1n4007 pe plusul permanent, cu simbolul marcat pe dioda catre plafoniera..leduri. ledurile fiind la randul lor tot diode dar luminiscente. dioda care o montati functioneaza ca o supapa permitant trecerea curentului electric doar intr-un singur sens, blocand un eventual curent sa se intoarca. electrotehnica de cls a-9a, a-ti cam chiulit de la ore

    Comment


    • #32
      multumesc baieti pentru ajutor ! problema ... contactori oxidati. rezolvat.

      Comment


      • #33
        Bine ca ai rezolvat, deci dupa ce ai curatat sau schimbat contactorii ai scapat de acei 7v ?

        Comment


        • #34
          Originally posted by Netuss View Post
          Salutare, sunt proaspat inregistrat pe site. Am si eu citeva probleme la un logan. In bord imi ramane aprins permanent becul care indica ca ar fi o usa deschisa, chiar si in timpul mersului, si usile sunt toate ok. Pe langa treaba asta, nu mi se stinge nici plafoniera, mentionez ca am testat pe fiecare buton in parte cu mana, sa vad daca ar fi o problema sau daca mai are mansonul de cauciuc. Totul e ok si la locul lui. Si o ultima chestie ciudata, cind incui sau descui masina din telecomanda, nu mi se mai aprind semnalizarile deloc. Va rog ajutati-ma si pe mine daca stie cineva care ar fi cauza acestor probleme.
          contactul de la portbagaj defect sau nu este apsat cum trebuie de capota porbagajului

          Comment


          • #35
            Am testat cu alte leduri care aveau un mini circuit (condensatori, rezistori si vreo 3 tranzistori) si nu mai ramanea aprins.
            Deci nu este nicio problema.

            Comment


            • #36
              Originally posted by IancuMIC View Post
              Eu sunt de parere ca e o tensiune de...intoarcere, adica aceea masurata prin diferiti consumatori si ca n-ar fi vorba de nici o defectiune.
              Va salut, am masurat astazi tensiunea in plafoniera si nu exista nici o tensiune de intoarcere, la mine cu toate usiile inchise dupa 20 de sec. scade tensiune de la 12v la 0v progresiv si se stinge de tot. Deci pentru toti care au acei 7v sau pt aceei carora le ramane plafoniera putin aprinsa, trebuie verificati toti contactorii, unul sau mai multi are o problema, sau o problema de la uch ceea ce e mai putin probabil. Asa ca cei care aveti 7v sau nu se stinge plafoniera de tot, verificati si rezolvati problema.
              Aduceam si poze dar nu a avut cine sa ma ajute.scuze.

              Comment


              • #37
                Originally posted by mmaxalb View Post
                plafoniera este alimentata permanent pe +, inreruperea ei se face pe -[ adica comutatorul e pe -] ,deci daca ledul lumuneaza slab nu este de la curent rezidual [care se regaseste decit in instalatiile de mare putere] ci de permeabilitatea electrica a aerului si cum ledul are nevoie de o putere foarte mica se inchide circuitul prin aerul umed , intreaga caroserie care este legata la - are rolul unui imens condensator
                Citesc de vreo 30 de minute pe diferite site-uri/forumuri ce parereri si explicatii au oamenii despre aceste probleme. Pentru ca sunt foarte vechi aceste commenturi am ales sa nu rspund. Insa dandu-mi seama ca sunt probabil multi cei care mai cauta asta si gasesc aceste forumuri, vreau doar sa spun ca aceasta este singura explicatie corecta. Un led are nevoie de o tensiune si un curent foarte mic sa se aprinda exact asa cum alarma nu are nevoie de contact perfect la masa la triggerul de usa/capota/portbaga sau chiar pe senzori soc/mw/geam spart etc. Curentul care "curge" prin led este de ajuns sa declanseze alarma care tot asta intelege - usa deschisa. Cand mai aveti dubii cu contactele de la usi, scoateti-le pe rand, fara sa va chinuiti in prealabil sa le curatati, asa veti sti cu certitudine daca de acolo apare problema. In privinta led-urilor, montati ceva de genul celor cu anulare de eroare care indica celorlalte sisteme electronice de pe masina un consum mare (in cazul becurilor de frana, pozitie, semnalizare este necesar pentru ca UCH-ul sa vada rezistenta necesara pentru a interpreta prezenta becului respectiv necesar, o rezistenta mai mare fiind interpretata ca bec ars sau scurt circuit daca e prea mica). In cazul alarmei o rezistenta foarte mica indica usa deschisa, nu toate alarmele au nevoie de aceeasi rezistenta mare la intrare insa toate vor functiona corect in cazul unei rezistente infinite, lucru care este de dorit, dar aproape imposibil datorita a ceea ce s-a spus aici (intreaga caroserie care este legata la - are rolul unui imens condensator[/QUOTE])

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google