Cum Depistez Motivul Pentru Care Raman Frecvent Fara Baterie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    cu cass-ul pe direct aveam 0,33 A pe scala da 10A a aparatului de masura.
    cu el pe contact am 0,12A. sa vedem ce dezvolta in saptamana urmatoare.
    Fuarte Nervos !!!

    Comment


    • #32
      Pai sunt 200 mA, cum a zis Seba. Enorm de mult.
      Un consum normal al masinii cu motorul oprit este de 80 - 100 mA.
      Ai grija cand masori consumul sa nu fie lumina aprinsa in portbagaj sau torpedou.
      GL-22-TOF

      Comment


      • #33
        n-am becuri nici in torpedo nici in portbagaj.
        Fuarte Nervos !!!

        Comment


        • #34
          Schimb baterie

          Buna ziua,
          Am si eu problema la pornire cu loganul, nu mai am curent absolut deloc. Nu mers cu masina si deci s-a descarcat bateria.
          Pot schimba singur bateria dar am nevoie de o surubelnita TORX. Ma puteti ajuta sa imi spuneti ce nr. are surubelnita torx pentru schimb baterie la logan ?

          Mersi frumos,

          Comment


          • #35
            cheie de 10 fixa si tubulara de 13 cu prelungitor mare

            Comment


            • #36
              merge si cu fixa scurta de 13 sa desfaci prinderea de jos din suport, da'te chinui un pic. n-ai nevoie de torx.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #37
                plus cheie de opt 8 pt borna de plus
                Fuarte Nervos !!!

                Comment


                • #38
                  Si ca sa raspundem: pentru suportul care fixeaza bateria ai nevoie de torx 30.
                  GL-22-TOF

                  Comment


                  • #39
                    Sau o tubulara de 13 cu prelungitor......
                    Fuarte Nervos !!!

                    Comment


                    • #40
                      de cele mai multe ori e ceva la radio casetofon/ cd player etc. dar poate fi la fel de bine si altceva care iti consuma bateria. Mergi la un electrician si roaga'l sa verifice. Eu merg de obicei la un om de unde cumpar si bateria, pe Panduri.

                      Comment


                      • #41
                        sal am 1.4 2007 si de cand a anceput frigul mai tare am observat dimineata cand dau drumu la ancalzire haion ami scade din turatia motorului o liniuta pe turometru din ce cauza o fi asta e prima iarna cu logan voua vi sa mai antamplat chesta asta a plus de asta ca chitaie si la curea alternator cum decuplez haionu nu mai chitae si urca an turatii asta la relanti an mers nu cu chitaitul stiu ca trebui sa schimb rola antinzatoare si fulie alternator recomandat si curea .

                        Comment


                        • #42
                          Am rasfoit acest topic si am gasit cateva recomandari facute de unii colegi mai putin avizati care ii poat pune in mare incurcatura pe cei care ar vrea sa masoare curentul din baterie.
                          Pentru a verifica eventuale pierderi de curent se conecteaza in SERIE un ampermetru de CC(pentru precizia masurarii, unul cu diviziuni pe scala de 1A) intre borna + si cablul pe care tocmai l-ati scos.Cu toti consumatorii decuplati n-ar trebui inregistrat un curent mai mare de ~ 1A.Pentru alte valori, asa cum a subliniat si un coleg mai sus, se scoate pe rand cate o siguranta;cand se observa scaderea consumului se verifica acel circuit(rezistenta de izolatie fata de masa,cu orice multimetru care are posibilitatea de masurare pe plaja pana la 20Kohmi) sau culparea aparatului (butoane cu contacte lipite sau carbonizate pe unde vor avea loc "furt de curent)
                          Cu acel cleste (ditz) ampermetric, recomandat de unii colegi NU se pot masura decat curentii din circuitele de CA.
                          Daca totusi dimineata gasiti bateria descarcata si nu puteti porni, atunci neaparat verificati incarcarea(de cele mai multe ori,curea accesorii uzata care patineaza sau diode arse in grupul redresor de pe alternator).In foarte putine cazuri au fost probleme la electromotorul de pornire,dar nu trebuie omis nici acest aspect.
                          Daca nici aici nu sunt probleme atunci se va verifica densitatea din baterie,neaparat LA RECE;aceasta nu trebuie sa scada sub 1.24, ideal 1.28-baterie incarcata.
                          Pentru valori mai mici de 1.24,verficati nivel,idescarcare lenta si reinitiere incarcare lenta cu max. 2A timp de circa 48 de ore.Daca nu obtineti rezultate va recomand o vizita la un magazin care comercializeaza baterii auto.
                          Last edited by crististreulea; 2 December 2011, 12:20. Reason: Automerged Doublepost
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by IancuMIC View Post
                            ...Cu toti consumatorii decuplati n-ar trebui inregistrat un curent mai mare de ~ 1A....
                            n-are cum, 1A e imens...
                            [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                            Comment


                            • #44
                              Pe aparate analogice, nu digitate,eroarea e mai mare deci atentie la ce am precizat;ampermetru cu...scala.Real posibil sa fie mult mai putin.Si daca tot veni vorba nu am sugerat masurarea cu aparate digitale, care oricum se gasesc mai greu, pentru ca indicatia acestora este mult afectata de temp.mediului exterior.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by IancuMIC View Post
                                Am rasfoit acest topic si am gasit cateva recomandari facute de unii colegi mai putin avizati care ii poat pune in mare incurcatura pe cei care ar vrea sa masoare curentul din baterie.
                                Pentru a verifica eventuale pierderi de curent se conecteaza in SERIE un ampermetru de CC(pentru precizia masurarii, unul cu diviziuni pe scala de 1A) intre borna + si cablul pe care tocmai l-ati scos.Cu toti consumatorii decuplati n-ar trebui inregistrat un curent mai mare de ~ 1A.Pentru alte valori, asa cum a subliniat si un coleg mai sus, se scoate pe rand cate o siguranta;cand se observa scaderea consumului se verifica acel circuit(rezistenta de izolatie fata de masa,cu orice multimetru care are posibilitatea de masurare pe plaja pana la 20Kohmi) sau culparea aparatului (butoane cu contacte lipite sau carbonizate pe unde vor avea loc "furt de curent)
                                Cu acel cleste (ditz) ampermetric, recomandat de unii colegi NU se pot masura decat curentii din circuitele de CA.
                                Daca totusi dimineata gasiti bateria descarcata si nu puteti porni, atunci neaparat verificati incarcarea(de cele mai multe ori,curea accesorii uzata care patineaza sau diode arse in grupul redresor de pe alternator).In foarte putine cazuri au fost probleme la electromotorul de pornire,dar nu trebuie omis nici acest aspect.
                                Daca nici aici nu sunt probleme atunci se va verifica densitatea din baterie,neaparat LA RECE;aceasta nu trebuie sa scada sub 1.24, ideal 1.28-baterie incarcata.
                                Pentru valori mai mici de 1.24,verficati nivel,idescarcare lenta si reinitiere incarcare lenta cu max. 2A timp de circa 48 de ore.Daca nu obtineti rezultate va recomand o vizita la un magazin care comercializeaza baterii auto.

                                Ai inteles ce ai scris acolo sau doar dai copy/paste la ce gasesti pe Google? Daca ai inteles, asteptam si traducerea intr-o exprimare logica si coerenta.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google