Cum Depistez Motivul Pentru Care Raman Frecvent Fara Baterie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    @darksid
    Sincer nu e nici o copiere.La ce te referi?
    Pur si simplu sunt sfaturile mele.Daca e ceva de explicat sunt dispus. Poate sunt exprimari prea...profesionale,oricum putem discuta.
    PS.Daca dupa zeci de ani de profesie numai in acest domeniu nu reusesc sa emit niste pareri pertinente,atunci am trait degeaba in toti ani .Zau asa.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #47
      Permite-mi sa am serioase "indoituri". Intre genul asta de postare si spam, mai e doar o "virgula", deci te rog...

      PS: Ma refer in general, nu strict pe thread-ul asta.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #48
        electrica e normal sa-ti scada turatia mot. cand pornesti dezaburitorul sau orice alt consumator deoarece intra alternatorul in sarcina. asta nu inseamna ca ramai fara baterie chitaitul vine de la curea care ori nu e bine intinsa sau e uzata si patineaza sau de la rola intinzatoare care e uzata

        Comment


        • #49
          Scurt...le iei prin eliminare...casetofon, alarma ...

          Comment


          • #50
            radu cornel nu e normal ca pana acum nu a facut daca ma uit mai atent si daca anvart volanu se misca acul an jos fffoarte putin pana acum nu dc acum ca sa nu mai zic de haion ia sa te uiti si la tine la alternator am dusa fulia si rola trebui schimbate o sa le schim si sa vad daca mai face

            Comment


            • #51
              electrica2000 frate sau inventat semnele de punctuatie,ca ma apucat durerea de cap pana am citit postu tau,noroc cu DEX-u

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google