Cum Depistez Motivul Pentru Care Raman Frecvent Fara Baterie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    k-ule daca vrei vin eu cu un cleste d-ala azi pe la tine ... sau treci tu pe la mine ca nu e distanta asa mare - si vedem si ce consum ai.
    B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

    Comment


    • #17
      aha...dar nu azi.... merci de ajutor
      Fuarte Nervos !!!

      Comment


      • #18
        Verifica cu ampermetrul cu masina oprita la borna +a baterie,in serie cu cablu de alimentare, si nu ar trebui sa ai mai mult de (80ma),dar cu usile inchise ale masini ,si casetofonul inchis.Daca curentul depaseste acea valoare inseamna ca ai probleme in instalatia electrica.Eu am patit aceasi propblema,si am depistat ca problema aparea pe circuitul sigurantei f 38.Am scos din circuit fiecare siguranta in parte pina am depistat.Problema nu am rezolvato pina la capat,dar circul fara acea siguranta,fara sa am vreo problema.

        Comment


        • #19
          am verificat azi cu un cleste ampermetru dinala. am 0.01 A in stationare pe toate firele care pleaca din borna plus a masinii. am verificat si ep un alt logan, aceeasi valoare, daca puneam contactul consumul crestea si varia in functie de ce consumatori porneam.

          deci alte sugestii.....
          Fuarte Nervos !!!

          Comment


          • #20
            Bateria ai verificato? Densitatea acidului din baterie,incarcarea bateriei 14,47V .in sarcina ,scoate borna+de la baterie pentru cateva zile si urmareste care este diferenta.

            Comment


            • #21
              Originally posted by DomnulK View Post
              am verificat azi cu un cleste ampermetru dinala. am 0.01 A in stationare pe toate firele care pleaca din borna plus a masinii. am verificat si ep un alt logan, aceeasi valoare, daca puneam contactul consumul crestea si varia in functie de ce consumatori porneam.

              deci alte sugestii.....
              Originally posted by valeriuciprian View Post
              Pana sa faci verificarile descrise de baieti mai sus, mai vin si eu cu o idee...lasa masina 3-4 zile cu borna scoasa si vezi daca mai porneste dupa ce o reconectezi la baterie...asa vei sti daca e bateria pe duca sau ai ceva probleme la instalatia electrica.
              ........................................
              sigpic

              Comment


              • #22
                si eu am problema aceasta .. trebuie sa pun in practica ceea ce ati scris mai sus
                bateria are un an parca , daca trec 2-3 zile porneste mai greu parca
                e drept ca mergeam vara la baie si lasam masina cu farurile sa bata pe apa fara motor pornit .. sau proiectoarele + muzica
                Its just a car ...

                Comment


                • #23
                  Originally posted by DomnulK View Post
                  indiferent de starea bateriei, noua sau veche , dupa 4-5 zile maxim ..o gasesc cu 8 volti in ea.
                  scuze ca nu am citit cu atentie tot topicul

                  schimba bateria ai doua elemente in scurt , in momentul cind tensiunea scade sub 11v efectul este ireversibil,sulfatare elementii,
                  baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

                  Comment


                  • #24
                    Mare atentie de cum a-ti montat casetofoanele (cd-urile) pentru ca ele in general au 2 alimentari una pentru memorie (galben la casetofoane in cele mei multe cazuri)care trebuie legata pe plus permanent pentru mentinerea memoriei (posturi radio , ceas, setari, si pentru a continua ultima stare) si una pentru functionalitate (rosu la casetofoane in cele mei multe cazuri) care trebuie legata pe treapta de accesorii (prima treapta de contact cat si a doua treapte si anume motor pornit) care daca aceasta treapta daca e legata pe plus permanent chiar daca casetofonul e oprit are un consum care poate ajunge la pana 0,20A si care garantat in 3 zile bateria coboara sub pragul de 10V . Aceiesi problema o aveti si daca aceste 2 alimentari le legati invers ( la logan la mufa de casetofon culorile sunt invers decat casetofonul si anume rosu e permanent si galben accesorii).
                    Loganul in functie de nivelul de echipare are un consum de 0,06A la 0,08A iat tot ce depaseste 0,10 A aduce la descarcarea bateriei si testul de consumatori se face cu un ampermetru (multimetru) legat in serie cu una dintre bornele bateriei dar fara ca masina sa fie cu cheile in contact si toatele usile sa fie inchise iar daca aveti alarma sa tineti actionat cu mana contactorul de capota si sa asteptati aproximativ 30 secunde pana ce consumul scade la 0.08A (sau sub...).

                    Ca sa testati bateria e simplu (dar cu baterie incarcata):
                    Masurati bateria cu un voltmeru si trbuie sa aiba in jur de 12,5V lasati masina cu usile inchise si cheile scoase din contact si aprindeti farurile pe faza scurta timp de 10 minute , bateria nu trebuie sa coboare sub pragul de 12V , opriti farurile si mai lasat-o 10 minute si baterie trebuie sa se aproprie cat mai mult de pregul de 12.5V (sau cat a avut initial) daca a ajuns aproape de acea valoare bateria e OK , sa mai luati in calcul ca durata de viata garantata a unei bateri este 2 ani dupa care bateria poate sa va lase oricand chiar si fara alte simptome prin intreruperea unui circuit dintre elementi (element in scurtcircuit) mai ales la motoarele diesel e intalnita aceasta problema.
                    Last edited by ciprianeduard; 12 January 2010, 23:31. Reason: Automerged Doublepost
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Nu te contrazic pt ca am masurat pe playere diferite dar dupa masuratoarile facute la un panasonic in conditiile la care faci referire valorile sunt urmatoarele: 9 mA fara fata, 12 mA cu fata (are o tasta care lumineaza). Itr-adevar ia ceva curent pornit, chiar dat la minim, 300 mA pe radio si 500 mA pe cd.

                      Comment


                      • #26
                        Mi s-a intamplat si mie sa se descarce.Ai alarma la masina?Vezi ca in portbagaj butonul ala din stanga care defapt era pentru becul din porbagaj a fost inlocuit cu butonul pentru alarma, iar becul pus pe direct.Astfel ca becul ala sta aprins tot timpul....L-am scos de tot si nu s-a mai descarcat.Se poate sa fie aceasta cauza si la tine.

                        Comment


                        • #27
                          un an nou o baterie noua... dupa 1 saptaman de stat, iar am ramas fara curent. am scos modulul de ridicat geramuri, dupa o saptamana aceeasi situatie. l-am pus la loc. am scos siguranta de la statie. dupa 7 zile poveastea se repeta.
                          mai am de scos alarma, sau macar siguranta de la alarma si sa pun casetofonul pe contact nu pe direct.
                          Fuarte Nervos !!!

                          Comment


                          • #28
                            pune casul pe contact, nu scoate alarma, am vazut casuri care luau 200mA in standby, enorm de mult.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #29
                              Salut.
                              Cass-ul e prevazut sa fie alimentat dupa contact.Altfel va fi alimentat intodeauna,si va descarca bateria.
                              Numai bine.
                              Un Logan----YNG-----
                              Numai bine.

                              Comment


                              • #30
                                sunt unele modele care au ambele plusuri, atat permanent, cat si dupa contact. in mod normal, functioneaza pe plusls de contact, permanentul il tin doar sa memoreze ora si posturile, reglajele egalizatorului, dar, cand il pornesti, chiar fara cheie in contact, stie sa suga de pe firul direct, iar daca l-ai pornit si apoi pui contactul, e destul de "destept"sa comute pe contact, pt ca se va opri cand scoti cheia. am avut eu un sony care stia "fenta" asta, actualul clarion nu stie. in general clarion si alpine cam beau puternic din baterie, mai cunosc cateva cazuri.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google