Trepidatii la 110 km/h

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    @nik: Nu e bine sa accelerezi de la 1500 rpm, de la 1800-2000 poti sa accelerezi, schimbi treapta de viteza si accelerezi. In general, daca vezi ca trepideaza, e de la subturare si schimbi treapta cu una inferioara.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #32
      Originally posted by Razzvan View Post
      Sp!ke te;ai lamurit cum e cu gheata pe interiorul jantei ?
      fratioare de ce il zadarasti iarasi. ne-ai explicat , daca iti mai cerea cineva parerea era OK gata sa topit

      Comment


      • #33
        Postez tot aici ca sa nu mai fac un topic nou. Am mai observat 2 probleme noi. Cand virez dreapta , dupa dupa ce rotesc volanul 1 tura, daca rotesc un pic mai incet se aude ca si cum ar freca ceva (pe langa zumzaitul de la servo) un zgomot enervant (daca rotesc mai repede tot se aude si se simte , dar mai incet). Am incercat sa ma uit pe acolo, nu pare nimic in neregula , nu e nimic care sa frece. Se aude un fel de harjait. Si franele , la prima pedala tine , dar la a 2-a pedala deja tine foarte putin, mi se intareste pedala si tine mai deloc. Multzam anticipat.

        Comment


        • #34
          Problemele la franare s-ar putea sa fie de la servo-frana, vezi daca pierde lichid de frana.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #35
            @volder in legatura cu frinele vad ca ai dci poate ar trebui verificata si pompa de vacuum.
            cit priveste directia daca rotesti de volan in stationare poate se aud anvelopele pe asfalt.

            Comment


            • #36
              in nici un caz nu sunt cauciucurile pe asfalt . Se aude mereu, chiar si cand virez mai mult in mers. (doar dreapta, daca ar fi fost cauciucurile se auzea si cand viram stanga , insa doar cand virez dreaopta se aude si doar dupa 1 tura de volan aprox.) Si se aude ca si cum ar harjai de ceva ...fier pe fier , nush ce sa zic....se simte si putin in volan.

              Comment


              • #37
                dute pana la service - nu ignora

                Comment


                • #38
                  Saptamina asta am avut si eu 2 pb de genul asta. La viraje aparea un scirtiit,scrisnit foarte asemanator cu zgomotul produs de o balama neunsa (vezi filme horor) Masinile erau relativ noi 1an, Am demontat amotizoare,bielete ,capete de bara si pina la urma am gasit sursa si explicatia .Probabil din cauza gerului vaselina de pe articulatiile capetelor de bara schimba calitatile si in anumite schimbari de stare scirtiau. Am rezolvat cazurile prin aplicarea unei vaseline lichide pe articulatie (am demontat burduful de protectie din partea superioara-de catre piulita de fixare)Zgomotul a disparut in acele cazuri dar sunt curios daca o sa mai apara in alte vehicole.
                  Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

                  Comment


                  • #39
                    mai mult ca sigur problema de trepidare era de la zapada acu so fi topit dintre roti asa patisem si eu si cand am atins 140 nu mai puteam so tin pe sosea :| ca a trebuit sa il ajung pe un tip sa ii fac semn sa ma astepte.. si el a crezut ca vreau sa facem intrecere ... ce ironic...
                    turbo makes torque and torque makes fun

                    LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by volder View Post
                      in nici un caz nu sunt cauciucurile pe asfalt . Se aude mereu, chiar si cand virez mai mult in mers. (doar dreapta, daca ar fi fost cauciucurile se auzea si cand viram stanga , insa doar cand virez dreaopta se aude si doar dupa 1 tura de volan aprox.) Si se aude ca si cum ar harjai de ceva ...fier pe fier , nush ce sa zic....se simte si putin in volan.
                      Ar trebui sa verifici intii burdufurile la planetare,sa nu fie sparte,ca intra nisip .si se uzeaza.Eu asa am patit...cu alta masina.

                      Comment


                      • #41
                        [ Cand virez dreapta , dupa dupa ce rotesc volanul 1 tura, daca rotesc un pic mai incet se aude ca si cum ar freca ceva (pe langa zumzaitul de la servo) un zgomot enervant (daca rotesc mai repede tot se aude si se simte , dar mai incet). Am incercat sa ma uit pe acolo, nu pare nimic in neregula , nu e nimic care sa frece. Se aude un fel de harjait. Si franele , la prima pedala tine , dar la a 2-a pedala deja tine foarte putin, mi se intareste pedala si tine mai deloc. Multzam anticipat.[/QUOTE]

                        Verificati placutele de frana. Cati km are masina? Deasemenea rulment fata sa nu aiba joc axial. In ceea ce priveste frana, servofrana sau aer in instalatie? Oricum, cat mai repede(IMEDIAT) la service, daca aveti banuieli ca frana e in neregula... Acum multi ani, am mers cu pompa de frana care mai facea figuri pana cand am trecut ca o zambila printr-o interswectie pe rosu(la Batistei)... Am avut mare noroc...

                        Comment


                        • #42
                          masina are doar 3000 km de cand a fost scoasa din service (revizie 60 000 km) , unde i s-au schimbat si placutele de frana si s-a verificat la cererea mea tot ce tine de frane si directie. Azi dimineata nu a mai facut nici sunetul de la directie. Deci cand e frig nu face? O s-o duc cand am timp sa se uite la vasilina acolo, deocamdata e plecata pe deplasare Si cu franele , nush , poate sunt eu prea paranoic nu e faza ca nu tineau deloc doar ca tineau mai putin decat de obicei dupa ce se intarise pedala. A, si stopurile mi se pare ca se aprind mai jos decat de obicei ,cred ca e de la senzorul ala sau ce o fi. (funny ca mi-a venit in cap ca sunetul de la directie suna foarte mult cu sunetul produs de oistea unei caruti cand vireaza )

                          Comment


                          • #43
                            problema topicului am avut-o si eu pe la 18K km..a mers la vulcanizare..echilibrat roti fata doar..merge mai bine si dupa 110Kmh..pana atunci ce depasea era pericol de zbor..Mai trepideaza in viraje..se simte ceva si in volan dar putin..alte zgomote nu apar. Aveti in vedere si cauciucele..am schimbat kormoranele cu Lassa..ceva turcesti..Merge mai bine. Si mare mare atentie la presiunea roti..la mine am avut ocazia sa merg cu 1,5 pe spate si nu-mi dadeam seama!!!

                            Comment


                            • #44
                              trepidatiile la viteze mai mari de 90 km/h pot apare din cauza noroiului depus pe interiorul gentilor ori a gentilor descentrate
                              Loganist......

                              Comment


                              • #45
                                Salut!Am un logan 1.4 din 2006 ,75000km reali si am observat recent ca la viteze de peste 100 km/ora trepideaza masina,insa nu se simt trepidatiile si in volan.De asemenea mai simt si o pocnitura fina in talpa piciorului at cand tin piciorul pe frana sau pe alta pedala(si cand e in viteza si cand e la pct mort).Tin sa precizez ca i-am facut unghiul si i-am echilibrat rotile recent.O alta pb ar fi si turatia motorului,care variaza si aia mai mereu,uneori lasand impresia ca motorul da sa moara.Sa fie de ma bujii,de la fise ,sau motorasul pas cu pas?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google