Trepidatii la 110 km/h

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trepidatii la 110 km/h

    Am observat problema asta alaltaieri cand am fost la buzau. La intoarcere , am luat-o pe europeana spre urziceni si am incercat sa o calc un pic mai tare. Insa de la 110-115 km/h ...trepidatii. La 130 deja se simt destul de puternic, iar cand iau piciorul de pe acceleratie parca se amplifica `bataia` si se simte mai puternic . Acum ... problema nu stiu de unde ar putea fi pentru ca eu am avut-o imprumutata o luna de zile , deci nu am circulat eu cu ea.Cauciucurile par a fi uzate amandoua egal.
    A doua problema ar fi zgomotul. Inainte parca nu se auzea asa tare la 130km/h insa acum cum urca acul la 3000 rpm se aude foarte tare as zice. Sa fie din cauza faptului ca este mult mai frig afara ?
    E normal sa-mi arate iarna consumul mediu la 6-7 ? Masina este un 1,5 DCI 65 cp , din noiembrie 2006 si are 57000 km. Cauciucurile sunt cele cu care a venit din fabrica , adica Michelin Energy. Multumesc anticipat.

  • #2
    Originally posted by volder
    E normal sa-mi arate iarna consumul mediu la 6-7 ? Masina este un 1,5 DCI 65 cp , din noiembrie 2006 si are 57000 km.
    In oras e absolut normal.
    Trepidatiile cred ca sunt de la rotile neechilibrate

    Comment


    • #3
      merg si echilibreaza rotile...la fel pateam si eu peste 130...vibra volanul de numa
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #4
        Pai inainte nu facea asa , sa inteleg ca s-au dezechilibrat rotile ? Am avut-o imprumutata o luna ...adica a fost la altcineva o luna in rest 50 000 km eu am mers cu ea si nu am avut nici o problema nici la 150 pe autostrada. Pe mine ma ducea gandul mai mult la cauciucuri , au cam multi km si nu le-am menajat deloc.

        Comment


        • #5
          mai intii fa o echilibrare de roti si dupa acea vezi daca e cazul sa schimbi cauciucurile, sau daca esti in bani schimba direct cauciucurile ca oricum le echilibrezi dupa operatia asta.
          si intreaba persoana care a folosit masina in ultima perioada daca nu a lovit o bordura sau gura de canal, e posibil sa fie si janta indoita poate la interior si de acolo sa apara vibratiile.

          Comment


          • #6
            Ok. O sa fac o echilibrare si daca e nevoie schimb si gumele. Si mai ramane treaba cu urletul motorului. Urla mai tare decat de obicei din cauza frigului ? Am mai observat problema asta si la altcineva tot cu 1,5 DCI.

            Comment


            • #7
              De multe ori , cutia de viteze e cea care urla, cand nu are ungere corespunzatoare.

              Comment


              • #8
                Esti sigur ca pe partea dinauntru a jantei nu era o bucata de gheata? Oricum, mergi si echilibreaza rotile (15-20 ron) si daca mai face e in altat parte problema, posibil unghiul de fuga sau janta indoita.
                "Urletul" motorului e normal cand e frig afara, doar e dCi.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #9
                  Deci doua probleme ai vazut la masina de cand ai luat-o inapoi de la respectivu...1: trepidat 2: zgomot mai mare

                  Cea mai urata si dezolanta ipoteza, esta ca pers. respectiva ti-a lovit masina. Nu la caroserie, ci sub ea, sau a luat o gura de canal ceva...
                  Un caz identic am intalnit la mine aici.

                  Deci e un caz ipotetic, sper sa nu fie asa. Dar prea e batatoare la ochi, daca trepida numai, hai treaca, echilibra rotile, dar si zgomot mai mare (f probabil sa-ti atinga teava de esapament undeva in caroserie)

                  PS: n-as da atata timp masina imprumut nici macar la frate-meu...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Octavian___28
                    Deci doua probleme ai vazut la masina de cand ai luat-o inapoi de la respectivu...1: trepidat 2: zgomot mai mare

                    Cea mai urata si dezolanta ipoteza, esta ca pers. respectiva ti-a lovit masina. Nu la caroserie, ci sub ea, sau a luat o gura de canal ceva...
                    Un caz identic am intalnit la mine aici.

                    Deci e un caz ipotetic, sper sa nu fie asa. Dar prea e batatoare la ochi, daca trepida numai, hai treaca, echilibra rotile, dar si zgomot mai mare (f probabil sa-ti atinga teava de esapament undeva in caroserie)

                    PS: n-as da atata timp masina imprumut nici macar la frate-meu...
                    Foarte corect el a mers ca si cu masina altuia sa distrat poate a facut si NFS vai de mine(fac haz de necaz)masina si femeia nu se imprumuta ca cea dea doua oricum se duce ea

                    Comment


                    • #11
                      mergi la un service bun sa vezi care e problema cel mai sigur eu am mers ku 140 si nimik doar galagia motorasului ma cam deranja
                      ym! dorinu2005@yahoo.com
                      BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI

                      Comment


                      • #12
                        Eu n-as imprumuta masina nici un minut,dar o luna.Stii tu pe unde a umblat persoana respectiva?Cel mai bine mergi la un service,acolo poate vei afla mai multe,oricum nu vei afla prea multe de la persoana respectiva.
                        Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                        Comment


                        • #13
                          Salut! Daca aveti vibratii in volan sau le simtiti pur si simplu la masina,verificati rotile.Daca vibratiile apar la viteze reduse, verificati jantele si anvelopele (gilme, indoieturi etc).Daca trepidatiile apar la viteze mari verificati sa nu fie rotile dezechilibrate.Acum in acest sezon (si nu numai !)daca se ruleaza prin apa,nisip, noroaie ,etc jantele se incarca cu mizerii.In timpul mersului este totul OK se echilibreaza dinamic.Dar cind apare o perioada de stationare sau se dezgheata de la sine mizeria din partea superioara a jentii se desprinde si apare un dezechilibru major la nivel de echilibrare janta. De ex :in unele cazuri pt a echilibra o janta este necesar unplumb mic de 10gr atunci ce mai zici de greutatea unei lopeti de pamint care o aduni din janta!
                          Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

                          Comment


                          • #14
                            e de la gheata asa pateam si eu daca depaseam 120km/h trepida f rau. vezi gheata roti spate.
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Gheata, noroi, plumb de echilibrare cazut, janta ovalizata (de regula prin lovitura), anvelopa uzata puternic pe o portiune scurta (crististreulea poate sa explice mai bine ), cam astea ar fi cauzele.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google