Scartie schimbatorul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ar fi fost mai bine sa se desfaca imbracamintea de pe schimbator si sa dea cu WD-40 sau alt spray asemanator.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #17
      SI LA MINE SCARTIE CAND SCHIM DIN 1-a in a 2-a . AM DAT CU SPREI DAR DEGEABA TOT SCARTIE CA O USA STRICATA.

      Comment


      • #18
        La tine s-ar putea sa fie de la boltul de pe una din usi.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #19
          Nu cred ca boltul de la usi are ceva in comun cu schimbatorul dar am usile antifonate ,bolturile unse si portiera numai face zgomot. In schimb bordul zdrangane la denivelari si schimbatorul la a 1-a si a 2-a.
          Mersi pt raspuns.

          Comment


          • #20
            Daca ai dat cu WD-40 sau spray cu vaselina pe timoneria schimbatorului si tot se aude nu e de acolo, sigur.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #21
              Si eu am dat cu sprei,si cu ulei si cu vaselina...Dar degeaba;o zi sau doua e ok,dar dupa aceea scirtaitul revine.Sunt sigur ca e de acolo.De auzit nu se aude,dar se simte la mina ca si cum ar freca...Cauciuc pe cauciuc.Daca gaseste cineva solutii,sa ne anunte si pe noi.

              Comment


              • #22
                scartie schimbatorul

                Am fost la revizie si am precizat problema si s-a rezolvat prin ungerea "tijei".
                Ungerea s-a efectuat sub masina . Prebla a disparut

                Comment


                • #23
                  La reviziii din cate stiu ungerea schimbatorului se face "by default" nu-i nevoie sa o ceri. Sau doar la anumite service-uri o fi valabila afirmatia.
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • #24
                    Nu se face "by default", cel putin nu la toate, ca or fi si exceptii, dar sunt putine!
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #25
                      La mine mi-a uns fara sa o cer. Chestia este ca baiatul care a facut operatia mi-a spus ca asa se face la revizie.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • #26
                        Pe unde ti-a uns-o, pe sub masina, sau din interor, a dat jos materialu??
                        O sa cer si eu treaba asta, acum cu racoarea nu mai scartaie (la caldura era aproape imperceptibil, dar simteam in mana ca scartaie).

                        Comment


                        • #27
                          Pe sub masina.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • #28
                            Spray Siliconic

                            Am uns de mai multe ori cu spray siliconc (am ridicat husa de la schimbator), insa dupa 2-3 zile scartaitul reapare. Oricum, dupa 5-10 minute de mers prin oras (ceea ce implica schimbarea vitezelor destul de des) scartaitul dispare.

                            Comment


                            • #29
                              Deci e problema generala scartaitul la plecare, eu deabia am facut revizia si nu mi-a uns nimeni tija. Vara nu se auzea nimic, doar de cand a dat frigul.

                              Comment


                              • #30
                                salut! Spuneti-mi ,va rog,cum e cu caucioacele de vara si de iarna?E nevoie sa fie schimbate dupa sezon?ce se intimpla daca circuli vara cu de alea de iarna?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google