Nu Mai Merg Stergatoarele

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    La mine nu mai functionau in treapta ce-a mai rapida, am pus-o pe tester, concluzie :motoras ars!!
    Tinc fest !!

    Comment


    • #32
      Adica functionau doar in in treapta 2 a si era motorasul ars? Nu prea cred.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #33
        Pai el are 3 motorase la stergatoare,,,unul pt intermitent,,unul pt viteza 1 si inca unul pt a doua viteza. Doua s-au ars,,a mai ramas unu" de rezerva

        concluzie :motoras ars!!
        ...concluzie: motoras bun,altceva e stricat si are buba.
        Probabil maneta....

        Ps,,rectificare si scuze de dublu post....

        Deci motorasul ala are mai multe infasurari si prin actionarea manetei se comuta alimentarea de pe o infasurare pe alta. Asa ca infasurarea ce corespunde primei viteze si a temporizarii este arsa si infasurarea ce corespunde celei de a doua viteze este buna.
        Este impropiu spus ca MOTORASUL ESTE ARS,,,el este bun ,,,doar ca infasurarile respective sunt arse.
        Daca motorasul ar fi ars atunci nu ar mai merge deloc stergatoarele,,,sau daca carbunii s-ar duce si aia la fel nu mai merg pe nici o viteza.
        Mai multe detalii aici... http://www.niqro.3x.ro/stergator/stergator.htm
        Last edited by Ivan Marian; 24 May 2012, 22:01. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #34
          Salut, eu nu ma prea pricep la subiectul asta, acuma ala a pus testeru pe ea si e mi-a spus ,eu l-am crezut.
          Acuma chestie este ca, imi face figuri si in treapta ce-a mai rapida, sunt momente cand nu functioneaza nici in treapta respectiva.din senin, daca misc maneta pe poz rapida, ba merg ba nu.
          si vorba voastra, daca ar fi motorasu ars, nu ar mai merge deloc in nici o treapta.acuma daca nici pe tester nu-ti mai spun sigur problema.....o iau pe ghicite, schimb la ea pana nimeresc piesa defecta
          Tinc fest !!

          Comment


          • #35
            Originally posted by Ivan Marian View Post
            Pai el are 3 motorase la stergatoare,,,unul pt intermitent,,unul pt viteza 1 si inca unul pt a doua viteza. Doua s-au ars,,a mai ramas unu" de rezerva

            ...concluzie: motoras bun,altceva e stricat si are buba.
            Probabil maneta....

            Ps,,rectificare si scuze de dublu post....

            Deci motorasul ala are mai multe infasurari si prin actionarea manetei se comuta alimentarea de pe o infasurare pe alta. Asa ca infasurarea ce corespunde primei viteze si a temporizarii este arsa si infasurarea ce corespunde celei de a doua viteze este buna.
            Este impropiu spus ca MOTORASUL ESTE ARS,,,el este bun ,,,doar ca infasurarile respective sunt arse.
            Daca motorasul ar fi ars atunci nu ar mai merge deloc stergatoarele,,,sau daca carbunii s-ar duce si aia la fel nu mai merg pe nici o viteza.
            Mai multe detalii aici... http://www.niqro.3x.ro/stergator/stergator.htm
            Motorasul de la stergator parbriz nu are stator bobinat; e cu magneti permanenti; s-or fi ars cei pentru viteza mica?; mai bine taceai, decat sa faci dublu post si sa spui si prostii.; daca taceai, filozof ramaneai.
            @kalimera22
            Demonteaza omule motorasul, inlocuieste periile colectoare; pe acolo se face schimbarea vitezelor si implicit alimentarea motorasului; curata bine si rotorul; ai mai putin de pierdut decat sa cumperi alt motoras.
            Last edited by IancuMIC; 25 May 2012, 22:34.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #36
              Originally posted by IancuMIC View Post
              Motorasul de la stergator parbriz nu are stator bobinat; e cu magneti permanenti; s-or fi ars cei pentru viteza mica?; mai bine taceai, decat sa faci dublu post si sa spui si prostii.; daca taceai, filozof ramaneai.
              Daca iti spune omul ca ai 49 de ani si ca ii ai degeaba,,te superi de pomana Aia era o caterinca cu subinteles,,,dar dupa cate se vede treaba nu esti nici macar in stare sa ""citeste"" ce ""scrieste"" in link-ul ala pus de mine.

              Asa ca sa fii sanatos Iancule draga cu teoriile tale despre mine!

              Comment


              • #37
                Originally posted by Ivan Marian View Post

                Ps,,rectificare si scuze de dublu post....

                Deci motorasul ala are mai multe infasurari si prin actionarea manetei se comuta alimentarea de pe o infasurare pe alta. Asa ca infasurarea ce corespunde primei viteze si a temporizarii este arsa si infasurarea ce corespunde celei de a doua viteze este buna.
                Este impropiu spus ca MOTORASUL ESTE ARS,,,el este bun ,,,doar ca infasurarile respective sunt arse.
                Daca motorasul ar fi ars atunci nu ar mai merge deloc stergatoarele,,,sau daca carbunii s-ar duce si aia la fel nu mai merg pe nici o viteza.
                Adica asta e post pus la... caterinca? Da' de cine vroiai sa razi? Stiai cum se face schimbarea vitezelor la motorasul pentru stergator, stiai ca acesta nu are bobine pe stator si n-ai vrut sa ne spui si noua ? Ma abtin...ne vedem la ...perle..
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #38
                  Primul desen reprezinta situatia cand intregul mecanism este in repaus. La contactele comutatorului de bord, numerotate si dispuse asa dupa cum se arata in figura, sunt cuplate înfasurarile electromotorului, contactele unui sistem de cama si alimentarea de +12V. In aceasta pozitie sunt unite contactele 31b cu 53 si 53a cu +12V. Infasurarea motorului notata cu 1 imprima motorului o viteza mai mica (viteza 1), iar cand este alimentata infasurarea notata cu 2 motorul functioneaza cu viteza 2 (mult mai mare).

                  Cand se trece comutatorul de bord in pozitia „viteza 1" atunci sunt unite intre ele contactele 53, 53a si +12V. In aceasta situatie se observa ca +12V prin contactul 53 intra in infasurarea 1 si motorul este pus in miscare. Pentru a opri functionarea stergatorului va trebui sa aducerea comutatorul in pozitie de repaus. Daca momentul aducerii comutatorului in repaus gaseste cama intr-o pozitie intermediara, deci cu contactele sale facute, atunci electromotorul isi continua functionarea pana cand cama ajunge in pozitie de repaus.

                  Lucrurile se petrec intocmai cand se trece comutatorul pe „viteza 2", de data aceasta fiind alimentata înfasurarea 2.


                  Asa ca mergi cum poti ma nene.....mergi cum poti ca ai ceva de nu intelegi deloc o explicatie simpla din ""desenele alea animate"" ca atata poti.

                  Comment


                  • #39
                    Principiul de functionare e corect; nu asta contest, ci interpretarea in stil gresit. Am gasit de cuviinta sa corectez anumite greseli, dar s-a ajuns la atata inversunare...
                    Pastrez recomandarea pentru colegul @kalimera 22;
                    Verifica starea periilor si a colectorului, abia dupa aceea alimentarea motorasului.
                    Last edited by IancuMIC; 26 May 2012, 00:54.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #40
                      Asta consideri tu mai nene,,dar macar spunei omului sa verifice in ce stare sunt carbunii si nu periile colectoare!..Nu de alta,,dar poate se intelege iar gresit pe aici ca sunt lucruri diferite si de fapt este vorba de una si aceiasi chestie,,PERII COLECTOARE = CARBUNI.

                      Am gasit de cuviinta sa corectez anumite greseli.
                      ..halal exprimare mai jos...unde o fi greseala ta? sigur nu o vezi nici pe aia bolduita !

                      Demonteaza omule motorasul, inlocuieste periile colectoare; pe acolo se face schimbarea vitezelor si implicit alimentarea motorasului;
                      Bravo,,pe acolo se face schimbarea vitezelor se schimba carbunii intre ei? Sau se schimba vitezele in carbuni ? sau cum ?

                      Pastrez recomandarea pentru colegul @kalimera 22;
                      Verifica starea periilor si a colectorului, abia dupa aceea alimentarea motorasului.
                      Care recomandare este valabila? Pana la urma pe unde se alimenteaza motorul si pe unde isi schimba vitezele ??

                      Comment


                      • #41
                        Pentru cei care vor sa afle, in cazul unor viitoare anomalii, schimbarea vitezei la motorasul de stergator se face prin modificarea fluxului de excitatie prin alimentarea in mod diferit, succesiv ale celor 3 perii colectoare, situate decalat pe colector; in cazul in care una din acestea nu mai face contact apare fenomenul disputat mai sus in care motorasul functioneaza doar pe o treapta de viteza; daca doua perii au acest gen de problema, motorasul nu va functiona, dar nu poate fi declarat ars. In alte cazuri poate fi invocata si lipsa alimentarii, cauzata de anumite defectiuni ale manetei.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by IancuMIC View Post
                          daca doua perii au acest gen de problema, motorasul nu va functiona, dar nu poate fi declarat ars. In alte cazuri poate fi invocata si lipsa alimentarii, cauzata de anumite defectiuni ale manetei.
                          Si daca eu am scris ca este IMPROPRIU sa declari motorasul ars cand una dintre infasurari este arsa,sau vreun contact de la carbuni este gripat sau daca vreun contact electric nu merge, ce a fost rau in asta? AAA ala este un cuvant prea greu de inteles si trebuia sa te dai tu in STAMBA pe aici si sa ma iei cu "FILOSOF si ca mai bine taceam". Tu practic nu ai facut altceva decat sa ma provoci cu ,cuvintele alea. Iancule,,pe viitor am pretentii de la tine!!

                          Ps,,daca as sta si eu sa te pun la perle ,,de cand ai facut gafa aia monumentala de la baterii auto,,ar insemna sa dau nastere unui circ aiurea in tramvai.
                          Dar eu imi vad de treaba mea,,,asa cum ma pricep eu la ea,,,fara sa stau sa iti scormonesc posturile si sa le postez pe unde pot ca sa te denigrez.
                          Last edited by Ivan Marian; 26 May 2012, 10:31.

                          Comment


                          • #43
                            Am inteles, va multumesc!
                            Tinc fest !!

                            Comment


                            • #44
                              Sa ne tii la curent cu problema asta a ta; sunt curios cum se va rezolva , dupa ce motorasul a fost declarat...ars.
                              Mersi.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by IancuMIC View Post
                                schimbarea vitezei la motorasul de stergator se face prin modificarea fluxului de excitatie prin alimentarea in mod diferit, succesiv ale celor 3 perii colectoare, situate decalat pe colector;
                                Aici,eu cred ca ar mai trebui studiat un pic,principiul de functionare a motorului de curent continuu cu colector...si asta nu e gluma!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google