Astept cu interes, sa vedem ce e gresit in expunerea mea; dar strict despre problema schimbarii vitezelor la motorasului de la stergatoare; altfel voi considera doar un post aruncat pur si simplu.
Nu Mai Merg Stergatoarele
Collapse
X
-
Flux de excitatie avem in cazul alternatorului,unde modificarea acestuia in rotor,produce modificari in stator a tensiunii si curentului(cu consumatori).Modificarea fluxului presupune oscilatii(dorite si voite) in tensiunea de alimentare,iar la stergator tensiunea de alimentare este tensiunea instalatiei(12 sau 14v),considerata constanta.Afirmatia ta "alimentarea in mod diferit, succesiv ale celor 3 perii colectoare," este eronata,deoarece fiecare perie are locul si rolul ei bine stabilit.Cum oare poate fi alimentata diferit si succesiv peria de masa? Pe periile de +(plus),ajunge pe ambele 12v,unde-i diferenta?Turatia sau mai bine zis posibilitatea de a reduce turatia se bazeaza pe modificarea unghiului de incidenta dintre fluxul generat de rotor si fluxul magnetic al magnetului permanent de pe stator.Deci acel "mare secret" al micsorarii turatiei este o simpla pozitionare modificata,a periei pentru turatia mica. Cred ca am scris prea mult pentru o chestie simpla...
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostPentru cei care vor sa afle, in cazul unor viitoare anomalii, schimbarea vitezei la motorasul de stergator se face prin modificarea fluxului de excitatie prin alimentarea in mod diferit, succesiv ale celor 3 perii colectoare, situate decalat pe colector; .
Scuze pentru neatentie.
Oricum cu aceasta ocazie poate afla si colegul care sustinea ideea infasurarilor diferite, pentru cele 2 viteze; unghiul sub care se gasesc periile(unghi de calaj, mai cunoscut), este responsabil de acest lucru.
Schema prezentata in acel link pus de el e veche; acum e alta chestiune cu acel motoras, fara stator bobinat.Last edited by IancuMIC; 27 May 2012, 19:49.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostDa in parte e corecta observatia ta; sigur era vorba de modificarea fluxului magnetic, .
Comment
-
stiti care e treaba : acum nu mai functioneaza normal nici in treapta 3, ce-a mai rapida.afara ploua torential si cand actionam maneta nu mai functionau ,am fost nevoit sa "ajut' stergatorul sa porneasca in sensul ca am tras de el cu mana.
chestia este ca, nu mai functiona la aceeasi viteza, adica abia mai oscilau pe parbriz se miscau mai incet decat la intermitent.La un moment dat ,s-au oprit de tot, si ce e comic, am dat intr-o denivelare si mi-a pornit numai ala de la sofer.
acum observ ca nu mai merg deloc!!!Tinc fest!!
Comment
-
Salutare tuturor,
ma confrunt si eu cu problema stergatoarelor moarte in treptele 1 si 2. Am descoperit ca, probabil, e vorba de un contact imperfect, pentru ca daca misc firele care intra in motoras, functioneaza pt o vreme. Nu am reusit sa scot carcasa metalica a motorasului. As vrea sa remediez problema cat mai simplu, fara a demonta intreg angrenajul, samd, dar nu ma ajuta imaginatia. Exista o modalitate de a scoate carcasa motorasului, acolo, in pozitia de lucru? Daca da/nu, imi puteti descrie, va rog, pasii in functie de ce am de facut? Multumesc.
Comment
-
Va salut domnilor,
De la inceput i-mi cer scuze daca am postat altundeva decit unde ar fi trebuit(am primit-o peste bot pentru asemenea gafe).De citeva zile nu-mi mai merg stergatoarele de parbriz,nu mai porneste motorasul(am ascultat cu atentie).Ce ar putea fi?Am verificat sigurantele,toate sint in regula.Cineva i-mi spunea ca ar putea fi motorasul ars,altcineva ca un releu din UCH(unitate comanda habitaclu) ar fi defect.Citeodata pornesc "din prima".Daca stau si ma gindesc bine in cazul arderii motorului, ar fi trebuit sa puta a ars.Am uiotat sa mentionez ca am un Logan 1,6MPI, an fabricatie 2005.
Dvs. ce ziceti? Ce sfaturi puteti sa-mi dati?
Multumesc si o seara buna.Last edited by george t; 13 February 2015, 21:29.
Comment
-
S-a rezolvat.Am dus masina la service iar maseriasii au incercat sa porneasca stergatoarele,ajutindu-le cu mina.S-au deplasat pina in pozitia verticala dupa care au intepenit.S-a schimbat tot ansamblul ,motor,pirghii,suport axe pe care se monteaza bratele stergatoarelor.In total m-a costat 280 roni cu manopera cu tot.Am garantie 5 ani la tot ansamblul iar manopera 1 an.Ce ziceti e mult,e putin?
Comment
-
Salut,azi pe ploaie stergeam parbrizul cu mana, la semafoare,( vreo 10 min am mers fara stergatoare).am rezolvat problema dar, nu stiu daca se va mai repeta.
A cazut piesa incercuita din imagini (poza e luata de aici de la alt coleg, sper sa nu se supere pt ,,furtul'' pozei)
Comment
-
pozele pt postul anterior,
Comment
Comment