5 inele de sincron (toate) si cu ceva manopera nu pot fi mai mult de 700 lei la un service mai ieftin . Nu are rost sa te gandesti la "cutie"
Probleme La Cutia De Viteze?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
specialist cutii viteze
va salut
am intrat si eu in vorba ca specialist in reparatii cutii
nu cred ca problemele de mai sus au ramas inca nerezolvate insa tot timpul apar altele
referitor la schimbul celor 5 inele sincron e o nebunie
nu se uzeaza toate 5 niciodata
daca intra greu in toate vitezele e o problema de timonerie sau ambreiaj
atunci cand ambreiajul nu finctioneaza corect (adica nu debraiaza) intra greu mai ales in v1 si r
niciodata insa nu intra greu din cauza uzurii discului ci e o problema de placa de presiune , parghie sau pompa in cazul celor pe lichid
atentie la lichidul de frana in cazul celor hidraulice pt ca daca se pierde lichid de frana ambreiajul e cel care ramane primul fara
referitor la mersul cu piciorul pe ambreiaj bineinteles ca e ceva rau insa cei care se dau "lupi moralisti" ar fi bine sa stie si explicatia pt a nu mai ajunge sa banuiasca asta ca fiind motiv de intrat greu in viteza
atunci cand ambreiajul e sprijinit usor cu piciorul singura piesa in plus care lucreaza e rulmentul de presiune
acesta nu e proiectat sa se invarta decat atunci cand e ambreiajul calcat deci daca il tinem permanent in miscare scade considerabil durata lui de viata
primul semn ca rulmentul de presiune incepe sa moara e un huruit atunci cand e ambreiajul apasat
asta insa nu afecteaza cutia de viteze in nici un fel
abia in momentul cand se sparge problema e fatala
bineinteles ca la primele semne de huruit el trebuie schimbat
daca aveti intrebari sau nelamuriri va stau la dispozitie0746127271
Comment
-
Data fiind existenta unui topic dedicat unei asemenea tematici:
Probleme Cutia de Viteze,
inchidem aici si continuam pe link-ul inseratLogan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
Comment