Probleme La Cutia De Viteze?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    cutie viteze

    Salut!
    Problema cu treapta nr. 2 o am si eu de vreo luna. La mine "agata" indifierent daca e motorul cald sau rece. Cu faptul ca nu cupleaza din prima in marcharier m-am obisnuit de mult, cam de vreun an. Cand am fost la reprezentanta mi s-a spus ca la cati km are e oarecum normal (din categoria "asa face toate"). Ca sfat mi s-a spus sa cuplez intai in treapta 3 si apoi marcharier (functioneaza metoda asta dar mai da si rateuri). Am fost astazi la un service si am schimbat uleiul de la cutia de viteze dar problema cu "agatatul" nu a disparut complet. Mecanicul mi-a spus ca s-ar putea sa fie vreun inel sincron care s-a tesit si ca singura modalitate sa stiu sigur ce "gripa" are CV ar fi sa o desfac si manopera ar fi cam 1200 ron . Loganul meu este un Laureat 1.4 MPI din 2006 cu aproximativ 62000 km. Cunoasteti cumva prin Braila vreun service - mecanic care ma poate ajuta cu o manopera mai putin costisitoare?
    Multumesc!

    Comment


    • #17
      salut!

      daca aveti 1.4/1.6 MPI, "asa face ele" si nu prea aveti solutii.

      agatatul nu tine de uzura sincrinului.
      eu am 1.6 MPI, acusi 10.000 km si tot agata... asta e, "asa face ele".

      in schimb, aveti grija cu caraitul, caci atunci e semn de uzura.

      @asandeicornel: agatzatul (scuze de mirc) tine doar de inelul sincron, acesta nefiind neaparat uzat. "asa face toate" si nu este semn de uzura.
      dar din cate spui tu aici: "exact asa, daca astept 1-2 secunde nu mai caraie, dar chestia e ca inainte nu facea asa. si asi incerca totusi sa rezolv problema la vreun service ca ma enerveaza " cutia ta caraie. incearca sa mergi potolit, adica sa schimbi la 2500 ture cand urci in trepte, si cand cobori la 1800, cu ambreiajul la maxim, vezi daca mai face.
      si urci pana la 4000 incerci asa si vezi unde iti caraie. normal, pana la 4000 nu caraie...

      daca ai bani, ia-ti un grup 1-2 de 16v (berlina, cutie JH), adica pinioane, sincroane, butuc, etc si schimba-le. teoretic problema ta se va rezolva.


      @Cristi_Xp: la 16v sincroanele sunt mai mari, de aceea iti permite cutia sa schimbi mai sus in ture fara probleme.

      @damarius: agatatul este enervant, dar n-ai ce-i face. vezi mai sus, dar iti trebuie bani! cel mai simplu schimbi cutia cu alta, de preferinta de la o berlina 16v, vezi prin dezmembrari. asta daca ai iesit din garantie.
      cu marsarierul, daca nu iti intra, cu toate ca ai asteptat 3 secunde cu piciorul pe ambreiaj, si simti ca a intrat pe viteza, dar nu intra, faci in felul urmator:
      ai dat mar, nu a intrat. manevra merge doar pe loc, tine minte. deci nu a intrat. tii acolo apasat, si iei fff putin piciorul de pe ambreiaj, cam un sfert, cat sa misti un pic arborii din cutie. merge garantat.


      numai bine!

      Comment


      • #18
        [QUOTE=mns;498045]salut!



        treaba cu "tii acolo apasat, si iei fff putin piciorul de pe ambreiaj, cam un sfert" asa e, ii testata si de mine dar referitor la schimbatul cutiei mai bine schimb marca .caci e mai rentabil..............

        Comment


        • #19
          problema caraitului este ca nu se asteapta cu ambreiajul apasat o perioada de 1-2 secunde...ci se schimba direct .La fel e si problema cu caraitul de marsarier,daca inainte sa bagi marsarier apesi ambreiajul,si astepti pana numeri la 3 ... o sa intre fara nici o caraiala,toata chestia asta este din cauza ca nu exista sincron pe marsarier...si deci asa face toate .In cazul in care nu intra,sau e ceva rezistenta ...se recomanda sa lasi un pic ambreiajul ...si atunci o sa intre perfect.Intr-adevar cutiile cand sunt noi nu fac asa... dupa un nr de km sau ceva uzura incep sa faca.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #20
            Salut! Problema cu treapta nr. 2 s-a extins la mine. Am batut usa pe la 3 service-uri auto pana acum, inclusiv reprezentanta APAN, am consultat si forum-ul (multam "mns" pentru sfat) si concluzia (rezolutie finala APAN: sincroanele pe treptele 1,2 si 3 busite) pe care o trag e ca decat sa repar cutia de viteze mai degraba o inlocuiesc cu ceva SH, de pe la dezmembrari. M-am resemnat cu ideea ca trebuie sa inevstesc o suma destul de consistenta in masina dar nu inteleg cum s-a ajuns la defectiunea asta majora la numai 62000 km. Masina e 1.4 MPI, versiune Laureate, din 2006, sunt al2lea proprietar. Eu am achizitionat-o cand avea 42000 km, in urma cu 2 ani, si nu am schimbat vitezele niciodata fara sa fie calcat ambreiajul la maxim. Fostul proprietar a folosit masina pe taxi o perioada: sa fie de la asta sau de la faptul ca unii amici spun ca masina asta a folosit-o fostul proprietar pentru "liniute"? Pot gasi o cutie de viteze SH mai ieftina de 1000 ron? Multumesc!

            Comment


            • #21
              vreo 16-17 mil te costa o cutie vezi la www.*************** .
              grija ca mai sunt si nesimtiti care cer cate 600 pana la 800 euro pe cutii .
              Eu am schimbat cutia la 60 mii km , nu mai intra deloc in 3a si sarea din 2a ,dar pot sa spun ca a luat-o dracu dupa ce mi-au schimbat in service pe garantie toate pinioanele pentru ca am ramas fara ulei din vina lor,si asa bine au ambalat`o la loc ca a mai mers 1 an ,exact pana am iesit din garantie.Cu sincronul caraind poti sa mai mergi mult si bine,incearca sa te joci cu schimbatorul vezi poate ii place sa o bagi in viteza in vreun fel .
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #22
                salut! sincer nush dupa ce a zis cristi_xp ma ingrijorez
                am un logan laureate 1,4 din august 2009 am fakut 21000 de km si de la 17000 mia aparut o huruiala
                cand apasam ambreiaju intr-a1 si a 2-a!!!!
                am fost la reprezentanta si mau pus sa o las akolo mau sunat mi-au zis ca am pinionu de marsarier stricat ca iam sters dintii nu inteleg ce treaba au rulmentii cu pinionu de marsarier si asa din cate stiu cei de la renault nu monteaza sincroane la pinionu de marsarier deci teoretic si practic nu consider vina mea stricarea acelui pinion si tot nu inteleg legatura intre 1-2 si marsarier huruiala era doar la aceste viteze nu la marsarier:-?? cineva care sa mai fi patit asa ceva??

                Comment


                • #23
                  nu ai sincron la marsarier...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    corect, nu ai sincron in marsarier. DAR se poate pune. dau detalii pentru cei interesati, se poate pune fara sa ii dai cutia jos.

                    @sasha: daca in service ti-au umblat la cutie, vezi sa nu fi facut vreo golanie. cu huruiala si eu am acelasi lucru, dar nu il consider defect. apare cand stau intr-a-ntaia bagat, cu piciorul pe ambreiaj cam pe la 20 pe ora. cunoscand cutia binisor (as spune) daca nu face zgomot mai tare decat un cauciuc de iarna (fata de unul de vara) nu ai probleme.
                    daca huruie tare, poate sa aiba legatura una cu alta(marsarierul cu rulmentii), in felul urmator: ai sters dintii, faci pilitura, pilitura intra in rulmenti, rulmentii se uzeaza si huruie.
                    pacat ca stai departe, ca daca nu, ne dadeam o tura cu masina si iti spuneam imediat ce are.
                    ai grija cu, virgula, cutia, ca, daca o faci zob, ramai in drum.

                    numai bine!

                    Comment


                    • #25
                      da ok inteleg stiu si mie mie oleaca teama de golanii dar pana mea e in garantie un lucru de care ma bucur
                      Last edited by Cristi_Xp; 21 January 2010, 10:19.

                      Comment


                      • #26
                        Eu am 1.5 dci si la un mic accident m-a sarit planetara din dreapta . Am bagat-o inapoi da a curs putin ulei , nu in sensul sa faca balta jos, pe la cauciucul acela de la planetara . In mers nu sesizez diferente la schimbat . Sa mai completez cu ulei in cutie????

                        Comment


                        • #27
                          Este bine ca uleiul sa fie la nivel si sa fie acelasi tip de ulei. Cand completezi ,sa mergi la un dealer si sa cumperi acelasi tip de ulei. Daca pui alt model risti sa faca tot felul de reactii si spume si sa deteriorezi mai mult cutia

                          Comment


                          • #28
                            de asemenea, sa verifici si simeringul. degeaba pui ulei la nivel daca el tot curge.

                            numai bine!

                            Comment


                            • #29
                              Multumesc pentru raspunsuri!! Am sa tin cont de ele

                              Comment


                              • #30
                                am si eu o problema la 1.5 DCI......nu imi intra deloc in 1
                                ce sa fac????

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google