go to grup motor;;) e posibil sa fi sarit vreun crabot
Probleme La Cutia De Viteze?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Salut, mie mi s-a intamplat azi de cateva ori sa nu imi intre intr-a intaia, la plecarea de la semafor.Apasam ambreiajul si cand incercam sa o bag in treapta unu schimbatorul se misca doar un pic.Doar dupa cateva incercari intra foarte bine in viteza fara sa agate ceva.La march-arriere face la fel si la mine adica dau de mai multe ori pana intra!Tinc fest !!
Comment
-
ziceti-mi si mie o parere ceva,, in treptele 1, 2 si 3 nu imi intra cum trebuie in viteZa cateodata plek de pe loc cu viteza a 2 nu merge chiar deloc parca e blocata ceva nush cateodata intra chiar usor dar foarte rar trebe sa dai calumea in ea am fost cu la aia de la dacia si char nu au stiut ce are mi-au schimbat uleiul in cutie si tot asa este,, mi-e frica sa nu ma lase ca e jale cu schimbatul cutiei.....
Comment
-
salut, ma bag si eu in seama cu o problema, la un 1.4 MPI cu 60.000 km, intampin si eu niste probleme: vitezele 1-2-3 nu intra "direct" ...pur si simplu simt la mana ca se "agata" de "ceva", lucru care nu m-ar deranja, insa problema mare intervine cand vreau sa retrogradez vitezele. Daca am mai mult de 50-55 km/h cu a 4-a si vreau sa ii dau a 3-a caraie urat si fie intra, fie nu vrea si trebuie sa mai scad din viteza pana pe la 40-45km/h. Cu a 2-a patesc la fel, la o anumita viteza nu ii pot da "lejer" din a 3-a, a 2-a, agata destul de rau dar nu caraie... idei, sfaturi?! poate fi vina ambreiajului, de cand am masina ambreiajul cupleaza exagerat de sus? in trafic fac scurta la picior....
Comment
-
pai e una din doua variante: ori te-a lasat placa de presiune in sensul ca arcul e prea moale sau chiar fisurat si debreierea nu se mai face bine ori inelele de sincron ptr treptele respective au uzura avansata , franarea pinionaelor inainte de schimbarea treptei de viteza nu se mai realizeaza deci face cuplarea pinionelor dificila. Inainte sa desfaci cutia oricum trebuie data jos ocazie cu care poti vedea starea ambreiajului si vei stii daca trebuie mers mai departe sau doar schimbat ambreiajul.Pain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
depinde de unde-l iei si de ce furnizor , de la 300 de lei in sus pana la vreo 500 lei la dealer , Valeo e pe masina , cauta kit complet placa-disc - rulment si nu separat pe componente ca iesi mult mai scump . Intai demonteaza si apoi cumpara ca poate e din cutie de la sincroane si cumperi ambreiaj degeabaPain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
Salutare.
Am si eu o problema cu loganelul meu ambition 2005 mpi, acum iarna asta am observat ceva ciudat , in mers daca schimb dintr-o treapta inferioara intr-una superioara sau invers simt ca si cum mi-ar bloca ceva adica nu intra ca unsa ca si cum nu as apasa tot ambreiajul toate astea se intampla in mers ... daca sunt pe loc cu motorul pornit si schimb parca nu agata asa ... Ma poate ajuta cineva sa imi spuna ce se intampla ca am citit tot threadul si m-am cam speriat cand am vazut cat ma costa o cutie de viteze.
Multumesc anticipat
Comment
Comment