Ceva Nu Merge...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ceva Nu Merge...

    Salutare,
    Inainte sa merg la Service vreau sa va povestesc ceva: In ajun de Anul Nou, cand s-a topit zapada am mers la garaj, pentru a pleca la Revelion. Cand am pornit motorul, acesta nu mergea perfect rotund, iar pe masura ce schimbam vitezele, avea momente cand apasam acceleratia si motorul nu rapsundea la comanda-smucea. Asta a durat cam un 1 km. La munte in fiecare dimineata i-am dat cate o cheie, a pornit perfect, a mers perfect. Cand a fost frig afara dupa 1 ianuarie la fel mi-a pornit la sfert de cheie, nici o problema...pana astazi, cand banuiesc, corelat cu schimbarea brusca de temperatura si aparitia condensului, mi-a facut din nou aceleasi probleme.
    Parca nu merge rotund si smuceste de cate ori o accelerez. Sa fie oare din cauza condensului? E ceva ce nu merge bine si care se amplifica atunci cand apare condens? In schimb dupa primul kilometru merge perfect, mult si bine

  • #2
    Poate ai apa in filtru de benzina.
    ECUFix
    Please don't visit my homepage!

    Comment


    • #3
      ca si o parere ...toti putem sa-ti dam...incearca sa verifici bujiile...

      Comment


      • #4
        Si de ce, atunci, a functionat perfect cand a fost frig?

        Comment


        • #5
          adailton 100% ai apa in filtru,verifica filtrul,daca ai apa in filtru trebuie neaparat schimbat + golire rezervor.Benzina proasta mai nou se gasesc si in statiile luxoase(mol ,lukoil...)asa ca depinde de norocul fiecaruia iar cand afli ceva da-ne si noua de veste.salut

          Comment


          • #6
            ....si atunci faptul ca a functionat perfect cand a fost frig sa fie numai o coincidenta

            Comment


            • #7
              sigur a avut un dop pe undeva pe acolo...sunt patit de asta spun

              Comment


              • #8
                maine o sa revin cu parerile celor de la Service...Sper sa nu am surpize majore

                Comment


                • #9
                  Iti trebuie bobina de inductie , a ta e fisurata in partea de jos, pe acolo patrunde umezeala , dupa ce motorul se incalzeste capacul de culbutori degaja suficienta caldura ptr a usca rapid bobina , cand e frig puternic probabil nu e umezeala. Garajul is convins ca favorizeaza aparitia condensului. Ca sa te convingi ai nevoie de o surubelnita torx de 30 cred , sa desfaci cele 3 suruburi si sa verifici partea inferioara , fisurile se vad pornind din dreptul gaurilor de prindere. Poti si noaptea sa te uiti la motor cand intrerupe daca se vad descarcari electrice in zona bobinei . Informativ e 350 lei originala si undeva de la 200 lei in sus ptr cele de alti producatori , atentie la mufa daca optezi la varianta ieftina . Bafta!
                  Pain brings out the truth in us all...
                  ...how much truth can you stand?

                  Comment


                  • #10
                    Salutare,
                    Astazi am fost la Service. Au conectat-o la Calculator. Raportul scos a fost urmatorul: Rateu combustie. Mi-au spus ca din cauza benzinei.
                    Daca era de la bobina nu trebuia sa consemneze computerul?
                    Oricum sper sa fie prima varianta cauza

                    Comment


                    • #11
                      pai rateu combustie inseamna ce? ca n-a ars benzina, ma gandesc. oare de ce n-a ars? pai n-o fi avut scanteie...ecu injectie da comanda de descarcare a bobine de inductie, dar scanteie nu se produce. o fi rateu de combustie? o fi.. cauza? bobina, fisa, bujia...
                      varianta 2: se comanda injectoarele. unul nu lucreaza bine, injecteaza prea putin. se aprinde bujia. detonatie. tot rateu combustie...
                      verifica vizual bobinele de inductie, fisele, bujiile.
                      daca banuiesti ca ai apa in benzina, baga 1-2 litrii de alcool 98% la un plin de benzina. e singura substanta care se amesteca si cu apa si cu benzina. astfle, motorul o sa consume apa din benzina. alta chestie. ca sa previi condensul, evita sa mergi mult timp iarna cu rezervorul sub jumatate.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        Ti-a cam zis seba ce era de zis asa ca eu doar o sa iti zic ce am patit. Cand o calcam dadea in nas. La mine sarise un furtunas de la stropitorile pentru parbriz si apa cursese peste fise, mai exact in locul unde intra fisele in bobina. Dupa ce s-a incalzit motorul si s-a evaporat apa a mers perfect. Am dat cu apa pe parbriz si iar a inceput. Eu am avut "norocul" sa imi sara furtunasu cu totul si nu imi stropea in dreapta asa ca am ridicat capota si am vazut. Daca era por probabil ca statea si ma invarteam pe langa ea pana imi ieseau ochii. Ai grija ca daca furtunee nu sunt relativ lipite de capota se pot topi. Arunca un ochi, nu te costa nimic. Cauza posibile:

                        1. vezi daca nu cumva ai por la unu din furtunse si arunca apa si acolo
                        2. verifica etanseitatea fiselor
                        3. verifica daca fisele sunt bagate cum trebuie pe buji
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          @adailton O intrebare am si eu la tine: in tot acest timp de cand au aparut problemele, ti s-a aprins si becul in bord la martorul antipoluare?
                          Cand e vorba de bani, toti suntem de aceasi religie...

                          Comment


                          • #14
                            pai daca scanteia nu e buna si arderile sunt incomplete e normal sa se fii memorat rateuri de combustie. Mai bobineaza la bobina
                            Pain brings out the truth in us all...
                            ...how much truth can you stand?

                            Comment


                            • #15
                              Chestia cu furtunasele de la stropitoare o sa o verific.....
                              Altceva insa: daca ar fi bobina nu ar trebui sa dea rateuri si in timpul mersului.
                              Mie mi-a facut numai la prima pornire dupa care doua saptamani nu am mai avut probleme, dupa care iara a facut si deja de trei zile din nou nici o problema..
                              Acum o sa las masina pe stand by doua zile, si dupa aceea o sa o pornesc sa vad ce se intampla.
                              Oricum faptul ca cele doua evenimente au avut o periodicitate relativ restransa, dupa care masina a functionat excelent ma incurajeaza
                              Apropo: martorul de la poluare nu se aprindea

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google