Ceva Nu Merge...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    E posibil sa fi facut condens bobina si descarca aiurea scanteia pe langa fise dar la rateuri combustie nu a zis si la care piston sau pistoane?
    sigpic

    Comment


    • #17
      e normal ca dupa ce motorul se incalzeste condensul sa se evapore de la caldura degajata de capacul de culbutori. Procura o surubelnita torx de 30 si da jos bobina , o sa verifici in felul asta daca e crapata sau nu carcasa.
      Pain brings out the truth in us all...
      ...how much truth can you stand?

      Comment


      • #18
        Astazi am pornit motorul dupa vreo doua zile de stat in garaj. O singura deosebire era de dimineata: lipsa condensului pe masina. A pornit normal, fara probleme, am facut cam 300 km cu ea, Tg Mures-Sibiu(drum prin oras, inclusiv numeroase opriri ale motorului si reporniri). Ceata, ninsoare, ploaie, umiditate la greu.....
        Urmatoarea problema pe care o sa o verific e bobina.
        Multumesc tuturor pentru sfaturi

        Comment


        • #19
          iti recomand un aditiv de benzina x1r,curata tot,incepand de la rezervor pana la calamina

          Comment


          • #20
            eu asa pateam la dacia veche...cum era ceata afara sau umezeala mare...nu pornea ioc...pana mi-a zis cineva sa-i schimb fisele. Facut operatia si ghici ce? nu a mai facut niciodata probleme la pornire! deci la mine erau fisele!
            sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

            Comment


            • #21
              A mea a facut la fel intr-o dimineata cu f multa ceata - acum vreo 2 saptamani. Am deschis capota si tot motorul era ud fleasca. A pornit cu greu dupa 5 minute de dat la automat, iar in primele 15 minute la accelerarea brusca (chiar si cand nu era in sarcina) bolborosea. In primele 2 secunde turatia scadea, apoi crestea normal.
              Nu avea erori, fisele sunt originale si au 5k km.

              Un pic off: astazi de dimineata masina era orientata cu botul spre vant si se vedea zapada intrata sub capota (ca deh, dupa un mic accident capota sta oleaca mai sus - multumesc service-ului responsabil). A pornit fara probleme, dar dupa 10 minute avea probleme cu acceleratia - de data asta in sarcina. Daca o acceleram cand era subturata se aprindea martorul de injectoare. In gol se tura fara probleme. Suspectez zapada pe motor topita -> apa la bujii / bobina / injectoare (dar cam greu de ajuns pe acolo).

              Comment


              • #22
                Ce sa mai zic....nici o problema pana acum. Am fost la munte, masina a ramas in vale, dimineata -23 grade, a pornit fara probleme.
                Astept sa vina dezghetul sa vedem cum reactioneaza....

                Comment


                • #23
                  In dimineata asta mi-a facut si mie probleme la pornire , dadea sa porneasca si se oprea .Am incercat de doua ori si dupa asta la a 3-a incercare am tinut piciorul apasat pe acceleratie si a pornit .Parca nu ar fi functionat socul automat. Pe frigul ala mare dupa ce a pornit, s-a aprins odata bordul ca o sorcova cu toti martorii in afara de cei de ulei si baterie , totul a tinut 3:4 secunde.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google