Intrebare Despre Sistemul De Franare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • recunosc ca n-am citit toata discutia , deci ai pus etrieri de van si acum ai lagul asta? Sau ai pus deja si pompa si servofrana de van- pickup ? . Ca altfel banuiesc ca pompa berlinei e subdimensionata si nu pompeaza destul volum de lichid. Altfel: cauta un van si da o tura cu el , poate asa fac toate vanurile!?
    Pain brings out the truth in us all...
    ...how much truth can you stand?

    Comment


    • Originally posted by CataFOF View Post
      am pus si lichidul de frana Racing Blue .
      am folosit o pompa de presiune pentru introducerea lichidul , nu am mai folosit eterna zicala "fa pedale"
      pe tumburusul de la etrier am pus furtun de perfuzie sa vad daca sunt bule de aer pe instalatie.
      am frana acuma , tine bine , dar aceasi problema , lagul de la inceputul pedalei.

      ce se mai poate zice ? mai dati o parere , o minciuna...poate poate.
      salut,
      Trage 2 dinti la frana de mana si vezi daca sa miscsorat lagul.Daca da ai nevoie de un reglaj de saboti.
      La mine dupa reglajul de saboti s-a diminuat lagul dar tot mai exista.
      bafta

      Comment


      • Originally posted by EUGEN2008 View Post
        recunosc ca n-am citit toata discutia , deci ai pus etrieri de van si acum ai lagul asta? Sau ai pus deja si pompa si servofrana de van- pickup ? . Ca altfel banuiesc ca pompa berlinei e subdimensionata si nu pompeaza destul volum de lichid. Altfel: cauta un van si da o tura cu el , poate asa fac toate vanurile!?
        A pus Dsign si pompa de van (mitul este darman cu subdimensionare),a facut pedale,a aerisit einshpe mii de ori,lagul tot este,eu am impresia ca "asa face toate"
        Si eu am frane de van pe berl;ina si are aceeasi "buba"
        sigpic
        "BRABUS" STYLE

        Comment


        • corect , sunt cativa de au pus frane de van si la primul centimetru din pedala musti din volan , ex: COsmin cgk , golan91 si cred ca mai sunt.

          am un prieten cu un logan van , abia ce i`am schimbat discurile si placutele acum 2 saptamani , o sa dau o tura sa vad cum se prezinta.

          Comment


          • pai atunci o fii avand treaba cu abs-ul , FOF fa un sondaj scurt si vezi ce tip de frana au cei care le-a tinut figura si ce frana ai tu. Poate calculatorul cu modulul de ABS nu stiu sa compenseze schimbarea de-ati facut-o , sau invers , cele cu repartitor mecanic si fara ABS nu realizeaza presiunea suficienta. Oricum , merita facut sondajul
            Pain brings out the truth in us all...
            ...how much truth can you stand?

            Comment


            • CGK, unul dintre cei cu frane beton, are ABS, la fel ca FOF. Deci...
              _
              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

              sigpic

              Comment


              • MARE (!!!) atentie la lichidul de frana daca ai ABS. Degeaba e un lichid bun/premium daca nu e potrivit pentru sistemul de franare. ATE Racing nu e deloc bun pentru ABS, are o vascozitate mult prea ridicata (Vascozitae max 1400 mm² / s), la Logan cu ABS se recomanda maxim 700-750 asadar grija mare ce bagat/recomandati ca fiind bun.

                Consider ca lichidul de frana Dacia e foarte ok, din cate stiu are punct umed de fierbere la 170* adica arhisuficient si e foarte potrivit ca vascozitate pentru Loganurile cu ABS. Daca bagi unul cu vascozitate prea mare o sa iti mearga ABS-ul in "reluare", majoritatea lichidelor de tip racing au vascozitate peste 1200.
                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                Comment


                • esti sigur ca ala este punct de fierbere umed ? eu zic ca este uscat ceea ce inseamna ca este prost si foarte prost . daca intr adevar este umed posibil sa aibe un 230 250 grade uscat

                  exista doua lichide perfecte pentru Logan cu ABS

                  ATE SL.6 265 grade fierbere http://www.daciashop.ro/frana/lichid-frana/ATE-SL6

                  Ferodo ESP 270 grade fierbere http://www.daciashop.ro/frana/lichid...ichid-dot4-ESP

                  daca se pun in balanta nu se merita ATE Racing Blue pentru ca fierbe cu 10 15 grade mai sus

                  Comment


                  • Pentru 98% din timp, e arhisuficient lichidul de frana Dacia, care e Shell de fapt si de drept. Repet, zici ca vorbim de masini capabile sa genereze 1G decelerare pe frana
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • lasati lichidele de frana , eu l`am schimbam pentru ca cel vechi era unul ordinar la 15-16 lei de pe Jiului si pentru ca il combinasem cu alta porcarie de dot 4.
                      probleme este la pedala , de ce la altii tin de la primul centrimetru si la unii nu?

                      Comment


                      • eu am etrieri de de van cu discuri si placute aferente
                        nici inainte de a schimba discurile care erau sub limita de grosime minima n-am avut probleme
                        acum cu discuri si placute aproape noi franeaza instant
                        poate este de la furtunase?
                        eu le-am schimbat anul trecut cu unele ATE aduse de Soran

                        Comment


                        • ai abs sau nu?

                          Comment


                          • n-am specificat, dar am

                            Comment


                            • Originally posted by alessandro View Post
                              esti sigur ca ala este punct de fierbere umed ? eu zic ca este uscat ceea ce inseamna ca este prost si foarte prost . daca intr adevar este umed posibil sa aibe un 230 250 grade uscat

                              exista doua lichide perfecte pentru Logan cu ABS

                              ATE SL.6 265 grade fierbere http://www.daciashop.ro/frana/lichid-frana/ATE-SL6

                              Ferodo ESP 270 grade fierbere http://www.daciashop.ro/frana/lichid...ichid-dot4-ESP

                              daca se pun in balanta nu se merita ATE Racing Blue pentru ca fierbe cu 10 15 grade mai sus
                              Daca ar avea 170 uscat , cel umed ar fi considerabil mai jos si sub ~150 nu are cum sa fie deoarece e DOT4 si nu ar lua certificarea. Plus ca un lichid cu 170 uscat e cam ordinar si piese OEM nu au cum sa fie atat de proaste, indiferent de producator. Lichidul Dacia e chiar ok.
                              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                              Comment


                              • prefer sa reinvii acest topic decat sa deschid altul....tot legat de problema lagului de inceput a pedalei...Am lag la pedala de frana..cam 1 cm.... am schimbat placute, lichid de frana, aerisire... degeaba.. tot are lag. Precizez ca de franat franeaza foarte bine...dupa ce trece de lag.
                                PS. am discurile si etrierii de fabrica ( logan berlina din 2007 cu ABS)

                                A descoperit cineva cauza problemei?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google