Am o problema, poate ma puteti ajuta sa o identific:
Am fost plecata din tara 6 saptamani asa ca am dus masina la mama in garaj (eu n-am), am scos bateria si am dus-o in casa sa nu-nghete.
6 saptamani mai tarziu: am pus bateria, am incercat sa pornesc si n-am reusit, am pus bateria la redresor si dupa ce s-a incarcat ap pus-o la loc pe masina.
In mai putin de 30 de secunde a inceput sa iasa fum din electromotor si cablurile erau foarte fierbinti.
Intrebarea e ce-am facut de-am reusit sa stric jucaria?
Ma gandesc la trei variante:
1. Pana sa pun bateria la incarcat am cam insistat sa pornesc - poate am bulit electromototrul;
2. S-o fi supraincarcat bateria - am lasat redresorul toata noaptea (11 ore);
3. Nu sunt sigura ca am pus bateria bine - eu stiam ca se pune rosu la plus, acum imi dau seama ca scrisul de pe baterie este invers si ma gandesc ca nu puneau astia o eticheta pe care sa n-o poti citi;
Va rog ajutati-ma, nu sunt in Buc si nu stiu nici un electrician auto aici!
Am fost plecata din tara 6 saptamani asa ca am dus masina la mama in garaj (eu n-am), am scos bateria si am dus-o in casa sa nu-nghete.
6 saptamani mai tarziu: am pus bateria, am incercat sa pornesc si n-am reusit, am pus bateria la redresor si dupa ce s-a incarcat ap pus-o la loc pe masina.
In mai putin de 30 de secunde a inceput sa iasa fum din electromotor si cablurile erau foarte fierbinti.
Intrebarea e ce-am facut de-am reusit sa stric jucaria?
Ma gandesc la trei variante:
1. Pana sa pun bateria la incarcat am cam insistat sa pornesc - poate am bulit electromototrul;
2. S-o fi supraincarcat bateria - am lasat redresorul toata noaptea (11 ore);
3. Nu sunt sigura ca am pus bateria bine - eu stiam ca se pune rosu la plus, acum imi dau seama ca scrisul de pe baterie este invers si ma gandesc ca nu puneau astia o eticheta pe care sa n-o poti citi;
Va rog ajutati-ma, nu sunt in Buc si nu stiu nici un electrician auto aici!
Comment