Am verificat intrerupatoaree de la portiere si sunt bune (functioneaza) iar problema tot persista.... alta buba care ar fi????
Probleme Electrice
Collapse
X
-
l-am verificat si pe ala si e ok. Am ajuns la concluzia ca am un contact imperfect pe undeva deoarece am luat o groapa si amu toate merg. problema e ca nu stiu unde e contactul imperfect ca amu la fiecare zdruncinare cat de mica ba mi se aprinde becul din habitaclu ba mi se stinge ..... zici ca am senzor de gropi, la fiecare gropicica se aprinde becul). Aveti idee unde sa unblu sa dau cu spray de contact ??
Comment
-
Originally posted by Smokye View Postl-am verificat si pe ala si e ok. Am ajuns la concluzia ca am un contact imperfect pe undeva deoarece am luat o groapa si amu toate merg. problema e ca nu stiu unde e contactul imperfect ca amu la fiecare zdruncinare cat de mica ba mi se aprinde becul din habitaclu ba mi se stinge ..... zici ca am senzor de gropi, la fiecare gropicica se aprinde becul). Aveti idee unde sa unblu sa dau cu spray de contact ??
sigpic
Comment
-
Azi am inceput sa am si eu o problema cu loganomobilul meu ..am ramas fara faza scurta pe farul stang ..si nici proiectorul din drepta nu mi se aprinde ...acum am numai lumini in cruce faza scurta pe dreapta si proiector pe stanga ....am verificat sigurantele ..par ok ...dar recunosc ca n am verificat si becurile..din motive atmosferice)...apelez la loganistii cu experienta avansata..poate imi spun care sunt cauzele sau daca a mai patit cineva asa ceva ...si v as ruga sa mi trimiteti raspunsurile voastre si pe mail la same_lolly2008@yahoo.com..m ar mai interesa si cat ar costa o astfel de reparatie...pentru ca la service la noi in Valcea mi au cerut pentru proiector numai 120 ron ..desi masina este in garantie...
cu stima,
loganist incepator
Adrian
Comment
-
Diode arse?
Nu inteleg fenomenul fizic de ardere a unei diode atunci cind este alimentata invers. Nu asta e rolul unei diode: de a lasa curentul sa treaca intr-un singur sens? Atunci cind la bornele ei se aplica o tensiune inversa are rol de poarta si se inchide. Alternatorul ii aplica tensiuni inverse de mii de ori pe minut. Care e faza ca nu pricep sau am mai uitat din fizica de a XI-a !?
Apropo, tocmai am reusit sa ard alternatorul(punte diode, releu, rotor, inca nu stiu care din ele), dar probabil ca e rotorul. Am alimentat de la o alta baterie si imi erau inghetati creierii si am pus clestii invers. Bateria mea era inghetata bocna. Cred ca le pun o cruce mare si bateriei si alternatorului.
Comment
-
atunci cand o baterie este pusa invers diodele sunt polarizate direct, adica - la catod si + anod. circuitul electric se va inchide prin acele diode . in acest caz prin diode va trece un curent de 300-400A (ca cel de la pornire). diodele probabil suporta undeva in jur de 100A si se vor distruge. in cazul descris de tine probabil s-au dus diodele. am mai atasat pe undeva o schema electrica a alternatorului, dar am uitat si o atasez din nousigpic
Comment
-
Ok, mersi, m-am luminat. Intre timp am gasit un alternator refurbished la 400 ron. astia de la reprezentanta mi-au cerut 1250 plus manopera si tva. Imi vine sa ma spanzur, cit de prost am fost. Prostia si fudulia se plateste.
La dacia veche cu 7 ron luam o punte si 10 ron un regulator si mai dadeam 10 la nea Gica electricianu. Acum am Logan si sunt boier.
Comment
-
Pai spusei, de prost si idiot ce am fost!!!!!! Erau largite mufele de legat la baterie. Mi-au trebuit vreo 5 sec sa imi dau seama de prostia ce am facut-o si am scos bornele, dar era mult prea tirziu. La minus 27 grade celsius compilez mai greu.
Noroc ca au pus sigurante pe UCH, releu pompa injectie si iluminat habitaclu (la care e legat si cd-player-ul), altfel le ardeam si pe astea.
Comment
Comment