Probleme Airbag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Airbag

    De curand am avut un accident cu al meu logan..vina nefiind a mea ci a unui sofer neatent care a trecut pe rosu.Pe el l-am izbit frontal in partea soferului ,la impact lui sarindu-i airbag-urile laterale,rupandu-i bratul rotii sofer fata,si distrus portierele lui.
    Al meu logan e varza,dar surpriza...nu a sarit airbag-ul.....si lonjeronul este "hait" ...atins.....si aveam cam 55km/h in momentul impactului.....
    Vreo sugestie? sau e doar logan si asta spune tot....daca lui i-au sarit pentru acest impact....mie de ce nu?
    daca aveam 100km/h? atunci ce faceam?
    unde e siguranta de a avea airbag? si de a fi oarecum protejat?
    Aceste airbag-uri sar dupa o anumita viteza?
    Pentru ca am vazut airbag sarit la impact frontal la 40km/h.....
    Ce e de facut??
    Groupe Renault dat in judecata?
    A fost viata mea in joc....
    Nobody dies virgin...because life fuck's us all !!

  • #2
    Ai avut centura pusa ? Daca da atunci trebuia sa sara .

    Comment


    • #3
      Din cate stiu la logan nu este senzor la centura ca sa ii spuna calculatorului ca poate declansa airbag-ul. Asa ca nu conteaza daca avea sau nu centura.
      sigpic
      Play ManagerLeague

      Comment


      • #4
        da....si chiar de nu o aveam tot trebuia sa sara...ca nu am nici un cip si nici nu tiuie ca nu am centura...asa ca.....
        Nobody dies virgin...because life fuck's us all !!

        Comment


        • #5
          Originally posted by JmEk View Post
          De curand am avut un accident cu al meu logan..vina nefiind a mea ci a unui sofer neatent care a trecut pe rosu.Pe el l-am izbit frontal in partea soferului ,la impact lui sarindu-i airbag-urile laterale,rupandu-i bratul rotii sofer fata,si distrus portierele lui.
          Al meu logan e varza,dar surpriza...nu a sarit airbag-ul.....si lonjeronul este "hait" ...atins.....si aveam cam 55km/h in momentul impactului.....
          Vreo sugestie? sau e doar logan si asta spune tot....daca lui i-au sarit pentru acest impact....mie de ce nu?
          daca aveam 100km/h? atunci ce faceam?
          unde e siguranta de a avea airbag? si de a fi oarecum protejat?
          Aceste airbag-uri sar dupa o anumita viteza?
          Pentru ca am vazut airbag sarit la impact frontal la 40km/h.....
          Ce e de facut??
          Groupe Renault dat in judecata?
          A fost viata mea in joc....
          cel mai sigur nu ai avut centura pusa, nu exista limita de viteza pentru declansarea airbagului ci depinde de forta impactului din cate stiu eu...

          Comment


          • #6
            Pai gandeste-te in felul urmator !! Ca airbag-ul sare indiferent de centura pusa sau nu ! La logan nu e senzor de centura deci ........
            Am avut-o......si masina este varza...motorul atins si lonjeroanele....strambe.....deci.....
            Nobody dies virgin...because life fuck's us all !!

            Comment


            • #7
              nu rezolvi ABSOLUT nimic daca discuti aici pe forum. daca vrei sa dai in judecata DACIA atunci banui ca se va face o expertiza asupra masinii, dar din moment ce ai inceput sa vinzi bucati din masina, atunci toata judecata banui ca se va duce pe apa sambetei.
              probabil gandesti asa: am platit niste optiuni care nu au functionat. dar e bine sa gandesti si asa: poate chiar au functionat si nu a trebuit sa sara.
              chiar suntem noi experti in AIRBAG-uri ca sa spunem de ce au functionat sau de ce nu au functionat?
              sigpic

              Comment


              • #8
                Pentru ca airbag-ul sa sara trebuie sa fie depasita o anumita limita. De obicei aceasta limita este calculata in G (acceleratia gravitationala) si este masurata de accelerometrul de pe ECU-ul pozitionat in centrul masinii, asta in cazul Loganului. Daca tu aveai 55km/h, el avea 0km/h pentru ca a fost impact lateral. La acestea adauga deformarea masinii tale, ceea ce a mai diminuat din viteza de impact (deccelerare), si ai sa ajungi la o viteza de impact undeva sub 35km/h, ceea ce inseamna ca airbag-urile s-au comportat corect.

                De ce la el s-au deschis airbag-urile laterale?
                Pentru ca limita pentru impactul lateral este mai mica, deoarece si distanta de la caroseria masinii pana la sofer/pasager este mai mica., iar absorbtia socului nu este foarte mare.

                Si ca un fapt divers, testele EuroNCAP sunt facute la viteza de 64km/h, impact frontal cu un obiect fix, ceea ce este echivalentul unui impact frontal a doua masini care circula din sensuri opuse si amandoua au viteza de 55 km/h. Uitati-va la cum arata masina dupa impact.


                P.S.: Dupa cum au spus si altii, "Loganul nu are senzor de centura", daca avea, va stresa sa va puneti centura.
                Last edited by vali007; 13 January 2010, 13:58.

                Comment


                • #9
                  eu ii las sa faca ce expertiza vor ei....nu am eu ganduri asa marete cu judecata...dar ca fapt divers..e vorba de siguranta...ce siguranta am eu ca sunt functionale?

                  SI PS.....el a trecut pe rosu...nu avea 0km/h......mi-a taiat fatza....
                  gandeste-te vali in felul urmator...ca tu stii intersectia de la gulliver de la noi.....din iasi....
                  el a tasnit pe rosu de pe sensul unic eu veneam drept pe stefan.....in mijlocul intersectiei a aparut brusc nemaiavand ce sa fac decat sa franez si sa ma lovesc in el.....deci........
                  Last edited by JmEk; 13 January 2010, 14:15.
                  Nobody dies virgin...because life fuck's us all !!

                  Comment


                  • #10
                    La nici o masina fabricata in aceasta lume, AirBag-ul nu sare conditionat de centura. Indiferent daca centura este pusa sau nu, AirBag-ul trebuie neaparat sa sara (depinde doar de valoarea deceleratiei in momentul impactului)

                    In cazul tau ar fi niste explicatii;
                    Tu lovind portierele lui ( este o parte a masinii destul de "elastica" - absoarbe mult mai bine impactul) se poate ca deceleratia ta sa nu fi atins valoarea la care trebuia sa sara.

                    Tu cu siguranta ai deplasat masina cealalta cativa metrii in lateral (deci si asta face sa absoarba socul).

                    Cum au fost lovit lonjeronul tau. Daca este lovit frontal si este indoit (tasat) atunci ar fi trebuit sa sara. Oricum trebuie sa vad masina, si as putea sa-mi dau seama.

                    Oricum, dupa parerea ta, ai simtit soc puternic?

                    Comment


                    • #11
                      da am simtit acel soc foarte puternic ca am sarit putin de pe scaun si m-a aruncat oarecum in fata...dar conditionat de centura....m-a oprit imediat.....
                      lonjeronul "trebuie schimbat" -asa mi s-a spus....nu il schimba ca e bun nu??
                      Nobody dies virgin...because life fuck's us all !!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by JmEk View Post
                        ...
                        SI PS.....el a trecut pe rosu...nu avea 0km/h......mi-a taiat fatza....
                        gandeste-te vali in felul urmator...ca tu stii intersectia de la gulliver de la noi.....din iasi....
                        ......
                        Ma refeaream ca nu se deplasa pe directia ta de mers, sau in directia opusa, caz in care viteza de impact scadea sau crestea. Mergand pe o directie perpendiculara pe directia ta este echivalent cu 0.

                        Oricum poti vorbi cu cei de la Service si sa le spui ca vrei o expertiza a ECU-ului de airbag, dar in cazul in care nu se constat un defect de fabricatie, tu ai sa platesti expertiza.

                        Comment


                        • #13
                          Pana nu vad masina e greu sa-mi dau cu parerea.

                          Eu zic sa le ceri explicatia celor de la service. Eu ti-am explicat in mare cum functioneaza sistemul

                          Comment


                          • #14
                            am inteles.Va multumesc.
                            Nobody dies virgin...because life fuck's us all !!

                            Comment


                            • #15
                              Nu sunt specialist, dar mi se pare normal sa sara airbagul in situatia limita in care risc sa primesc un volan intre dinti - sau bord, sau motor... Daca doar e sifonata masina si nu exista risc de ranire pentru sofer, centura fiind suficienta, ultimul lucru pe care mi l-as dori ar fi sa o mai iau in gura si de la airbag - asa, preventiv. Daca nu ai centura pusa, declansarea airbagului este foarte periculoasa pentru ca ai tendinta sa aluneci in fata, sub volan, iar airbagul te loveste in nas/frunte si iti rupe gatul.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google