Originally posted by adicata2003
View Post
Probleme Airbag
Collapse
X
-
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
-
Dar de ce nu faci un test? Din cate stiu eu, erorile de AIRBAG sunt memorate. E posibil sa fi avut scoas airbag-ul si apoi sa nu fi sters eroarea? E posibil sa fi scos UC de aibag, ala de sub consola, de langa schimbator?
Eu zic sa iei legatura cu cineva din Iasi care are computer de diagnoza si sa citesti erorile.
LE - nu am idee daca se memoreaza erorile dupa ce le-ai citit.sigpic
Comment
-
@Jmek 1. Imi pare rau pentru ce ti sa intamplat.
2. Nu stiu cu cat de ajuta ce spun in continuare dar na. Acu 4 ani am avut un accident la fel ca al tau am fost cu un prieten in germania (el locuieste acolo) si are un VW Sharan si am intrat cu 80km/h intr-un Fiat Brava in lateral si NU sau deschis airbagurile desi centura mea (am stat in dreapta) a ramas iesita afara. VW Service au declarat dupa expertiza ca acea limita de care ti-a spus Vali007 nu a fost atinsa. Ca si in cazul tau a trebuit schimbate lonjeroanele, radiator si nu mai stiu ce pe la motor deci a fost totusi un impact destul de violent dar nu destul pentru a se deschide airbagurile.
Comment
-
jmek nu am stat sa citesc tot. dar iti spun ca nu are nici o relevanta ca lonjeronu e stramb la fel cum nici viteza si centura nu au nici o relevanta.
vad ca esti teafara bine mersi . deci ptr ce vroiai airbag? ptr arsuri pe mana ? gene sprancene arse???
eu nu va inteleg fratiilor va doriti asa mult sa va bubuie punga aia. dooamne fereste.
gandeste ca impactu nu a fost necesar masina si-a facut treaba a descarcat fortele lonjeroanele s-au strmabat tu esti viu asta e bine.
ps de multe ori airbagu face diferenta doar dintre viu si mort. ce voi credeti ca e ceva fin si catifelat si in loc de poc faci pufff si te relaxezi e moale si caldut.
pacat de cand esti pe forum nu ai aflat cum functioneaza un airbag nu stii dece e capabila masina ta , destul de nasol.
vad ca unii se dau experti dar nu cred ca au avut un accident in viata lor. imediat poc poc sa sara airbagurile ...
eu zic ca nu are rost expertiza ca cheltui banii degeaba si te faci si de ras... eventual fa ce zice andy e o idee buna...
apropo de viteza , gandestete ca la 100 la ora lovesti un sca mare de plastic plin cu aer , un sac mare 100x100metri...
si gandestete ca la 10la ora lovestei un cub de beton de 1m pe 1m... unde crezi ca bubuie airbagu???
jmek te rugam pune niste poze cu masina ca suntem si noi curiosi. cat de dur a fost impactul. tu esti ok ai ceva? ai simtit ceva? interiorul masini cum se prezinta? sa strambat plafonu , sa spart vreun geam???
sigpic
Comment
-
nu mai dati cu presupusul daca nu stiti diferenta intre capse pirotehnice de la centuri si senzorul de avertizare centura,sunt doua lucruri total diferite,si da sunt airbag-uri conditionate de declansarea centurilor,sunt sisteme cu senzor de prezenta pasager,si sunt sisteme cu declansarea centurilor in 2 trepte,sunt foarte multe de spus...si inca ceva si loganul are treaba cu centura.
Comment
-
Ce specializare ai tu Tilica, ca sa poti afirma aceste lucruri.
Crede-ma, conform normelor euro encap, acel beculet ce se aprinde la unele masini ca nu ai centura pusa este pur informativ. Nu are nicio legatura cu sistemul de Air bag. Demonteaza tu o centura de logan si spune-mi daca vezi vreun conector electric. De ex la passat indiferent daca ai centura pusa sau nu se blocheaza centurile (doar cele pirotehnice) Sunt o groaza care vin cu ele blocate intinse si nu le mai poti trage (asta inseamna ca in momentul impactului nu avea centura pusa). Daca avea centura pusa, aceasta se bloca in pozitia desfasurata conform circumferintei soferului, si nu mai se roluia inauntru (vin si din acelea).
La polo pt ca este o masina mai ieftina, are tot centuri pirotehnice, dar nu sunt comandate de calculatorul de airbag. Aceste centuri sunt inertiale (mecanice). Chiar mie mi-a bubuit una in mana pt ca nu am manipulat-o corespunzator.
Am fost la o groaza de specializari tehnice pentru acest sistem. Credeti-ma stiu foarte multe despre acest sistem. (Lucrez intr-un service auto chiar in domenit tehnic)
Airbag-urile sau centurile( cele pirotehnice, nu este cazul la logan), sar indiferent daca ai centura pusa sau nu.
Pe modelele de A4 noi, Q5, A5, exista un senzor de pozitie a scaunului. Aici vorbim de Airbaguri adaptive. Adica perna se desumfla mai repede sau mai tarziu, in functie de marimea(la propriu) a soferului.
Presupun ca stiti ca soferul sau pasagerul trebuie sa ia contact cu perna pe faza de desumflare a acesteia. Daca iei contact pe faza de umflare mai mult te poate rani.
Oricum este foarte mult de vorbit la acest subiect.
Singura exceptie unde nu sare (doar airbagul pasager) este atunci cand se decupleaza de la buton. Asta se face atunci cand se monteaza pe scaunul din fata un scaun de copii.Last edited by adicata2003; 13 January 2010, 22:47.
Comment
-
si sa nu ramai cu nedumerii ia baga un ochi aiciAttached Files
Comment
-
da nu am stat sa citesc cum reactioneaza airbag-urile ...recunosc..pentru ca nu m-a interesat pana acum...
eu sunt teafar multumesc,interiorul nu a suferit nici o avarie,la fel cum parbriz,geamuri,sunt ok...
masina este in service deja ,poze nu am mai apucat sa fac + ca nu mai vreau sa ii mai fac poze avariata....uitandu-ma la poze nu fac decat sa intru intr-o stare nasoala si sa ma gandesc la ce e mai rau si sa se instaureze acea "frica".
Evident ca nu isi doreste nimeni sa sara airbag doar de dragul de a vedea un balon umflatNobody dies virgin...because life fuck's us all !!
Comment
-
De curand am avut si eu un accident cu al meu logan.Am fost lovit in usa din stanga de un nefericit care a uitat ca trebuia sa imi dea prioritate si am fost scos de pe directia de mers si proiectat intr-un zid de beton.Longeron dreapta avariat 50% si stanga 25%,radiator apa + AC spart.Airbag sofer + pasager nedeschise.
Comment
-
pai asta e problema....la ele...trebuie sa fie socul se pare foarte puternic pentru a sari airbag-ul.dar cel mai bine e sa nu ai probleme de genul si sa circuli prudent...caci viata are prioritate.Nobody dies virgin...because life fuck's us all !!
Comment
-
Nu cred ca e defectiune ca n-au sarit airbagurile, mai degraba nu a fost decelerarea suficienta si calculatorul de aibaguri nu a comandat deschiderea lor.
Faptul ca masina s-a facut tandari la impact nu implica automat plesnirea sacilor...asa e construita, cu repere "programate" sa se deformeze la impact si sa preia din energia socului, tocmai ca ocupantii sa scape teferi pe cat posibil.
Nu cred ca e cineva care si-ar dori sa-i ramana masina intacta la impact si el sa fie facut bucati.
Pe vremea lu' "ceasca" am vazut un accident cand o volga mai veche, care era ca un tanc cu roti in loc de senile, efectiv a rupt in doua un autobuz...dar nimeni n-a scapat, desi masina era intreaga.
Curios e totusi ca in manual, cel putin ia ala de l-am primit eu in 2005, scrie asa la Dizpozitive Complementare Centurii Fata :
...deshiderea airbagului se adauga in cazurile CELE MAI VIOLENTE
Iar pe pagina urmatoare scrie :
Declansarea aibagurilor in caz de soc spate violent sau rasturnare NU este sistematica...
pt. ca apoi sa continue cu :
Socuri sub vehicul de tipul trotuare, gauri in sosea, piatra POT declansa aibagurile !
Ecam laie-bucalaie, probabil de aici si atatea confuzii...Keyboard error or no keyboard present.
Press F1 to continue or DEL to enter setup...
Comment
-
Airbag-uri Care Nu Se Deschid La Impact Frontal Puterrnic
Am avut un accident destul de urat cu impact frontal si rasturnare la 360 de grade pe axa longitudinala din care am scapat fara nici o zgarietura dar nu s-au deschis airbag-urile. Nu ar fi trebuit sa se deschida?
Comment
Comment