Buna ziua,
Am un Logan 1.5 DCI (65 CP), la care am facut o resoftare prin februarie 2009 si am primit vreo 10 CP in plus.
Dupa resoftare, la vreo 2 luni (parca), cand aveam in jur de 58.000 KM, a trebuit sa schimb kitul de ambreiaj, deoarece patina intr-o veselie.
Acum am 68.000 Km si iar a trebuit sa schimb kitul.... :-( deci intr-un interval de 1 an si intr-o diferenta de 10.000 Km parcursi, mi s-a dus iar discul si placa!
Sa fie din cauza acelei resoftari facute? Acei 10 CP in plus pe care i-am primit uzeaza atat de mult masina? Mentionez ca nu sunt genul care sa o calce de sa-i sara acul de la turometru, merg normal cu ea, doar prin depasiri sa zic ca mai accelerez, in rest schimb vitezele pe la 2800-3000 ture.
Stiu alt coleg care are un Logan 1.4 pe benzina si i-a schimbat kitul de ambreiaj la 150.000 Km, sau alt coleg are un Spark in care s-a dat ca la raliul Paris-Dakar si n-are nicio problema la disc sau la placa - si eu pun 2 kituri intr-un an!! :-(
Care sa fie cauza?
Merci.
Am un Logan 1.5 DCI (65 CP), la care am facut o resoftare prin februarie 2009 si am primit vreo 10 CP in plus.
Dupa resoftare, la vreo 2 luni (parca), cand aveam in jur de 58.000 KM, a trebuit sa schimb kitul de ambreiaj, deoarece patina intr-o veselie.
Acum am 68.000 Km si iar a trebuit sa schimb kitul.... :-( deci intr-un interval de 1 an si intr-o diferenta de 10.000 Km parcursi, mi s-a dus iar discul si placa!
Sa fie din cauza acelei resoftari facute? Acei 10 CP in plus pe care i-am primit uzeaza atat de mult masina? Mentionez ca nu sunt genul care sa o calce de sa-i sara acul de la turometru, merg normal cu ea, doar prin depasiri sa zic ca mai accelerez, in rest schimb vitezele pe la 2800-3000 ture.
Stiu alt coleg care are un Logan 1.4 pe benzina si i-a schimbat kitul de ambreiaj la 150.000 Km, sau alt coleg are un Spark in care s-a dat ca la raliul Paris-Dakar si n-are nicio problema la disc sau la placa - si eu pun 2 kituri intr-un an!! :-(
Care sa fie cauza?
Merci.
Comment