Probleme Kit Ambreiaj! :-(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Kit Ambreiaj! :-(

    Buna ziua,

    Am un Logan 1.5 DCI (65 CP), la care am facut o resoftare prin februarie 2009 si am primit vreo 10 CP in plus.

    Dupa resoftare, la vreo 2 luni (parca), cand aveam in jur de 58.000 KM, a trebuit sa schimb kitul de ambreiaj, deoarece patina intr-o veselie.

    Acum am 68.000 Km si iar a trebuit sa schimb kitul.... :-( deci intr-un interval de 1 an si intr-o diferenta de 10.000 Km parcursi, mi s-a dus iar discul si placa!

    Sa fie din cauza acelei resoftari facute? Acei 10 CP in plus pe care i-am primit uzeaza atat de mult masina? Mentionez ca nu sunt genul care sa o calce de sa-i sara acul de la turometru, merg normal cu ea, doar prin depasiri sa zic ca mai accelerez, in rest schimb vitezele pe la 2800-3000 ture.

    Stiu alt coleg care are un Logan 1.4 pe benzina si i-a schimbat kitul de ambreiaj la 150.000 Km, sau alt coleg are un Spark in care s-a dat ca la raliul Paris-Dakar si n-are nicio problema la disc sau la placa - si eu pun 2 kituri intr-un an!! :-(

    Care sa fie cauza?

    Merci.
    Last edited by Workman; 13 January 2010, 15:37.

  • #2
    nare nici o treaba resoftarea cu picatu` ambreiajului.
    alceva a fost cauza....

    Comment


    • #3
      Merci CataFOF,

      Eu ma gandeam ca ar fi de la resoftare, deoarece motorul fiind mai puternic, puterea aia trece si pe la kitul de ambreiaj...

      Vreo idee de unde sa i se traga?

      Comment


      • #4
        sal.incearca si u sa pui un kit ambreiaj m performant gen sachs sau exedy.nu e f scump dar e rezistent m ales daca ai si soft

        Comment


        • #5
          ma terminati cu prostiile.
          doar daca vrei tu sa`ti pui unu mai bun , dar 100 la 100 nu e de la resoftare.
          nu mai induceti lumea in eroare sa`si cumpere aia si aia.

          Comment


          • #6
            Singurul lucru care se strica la masina, in urma resoftarii care o faceti voi..., este kitul de ambreiaj. Toate masinile, nu numai Dacia, fac niste calcule,teste inainte de a scoate pe piata un produs. De ce nu va puneti intrebarea...de ce nu a facut uzina chestia asta...pt.ca nu se merita...

            Comment


            • #7
              Făcut resoftare la 53,000 km!!! ÃŽn prezent maşina are aproape 74.000 km!!!! Ambreiajul este cel pus de fabrică şi nu am avut probleme!! Aşa că părerea mea este că o resoftare "uşoară" de genul 10CP la un diesel nu afectează ambreiajul pe termen scurt!!

              Comment


              • #8
                @workman ... incearca sa verifici daca nu iti ajunge ulei de undeva pe ambreiaj...problema binecunoscuta la renouri ...si de asta sa iti patineze.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #9
                  @Workman in perioada asta de cand ai pus noul kit ai tractat pe cineva? ai ramas vreodata inzapezit sau in noroi? mergi frecvent cu incarcatura in masina?
                  mecanicul care ti-a pus noul ambreiaj ti-a reglat si cablul?
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    nu mai cautati raspunsuri, eu vi l-am dat, 100%...

                    Comment


                    • #11
                      ..

                      Am facut si eu resoftare la 70.000, tot la un logan 1.5 DCI 65 cai, Euro 3. Am 72.500 si aseara a inceput sa patineze foarte putin ambreiajul. Azi nu a mai facut, dar am si mers numai prin oras. M-am gandit ca poate o fi fost din cauza poleiului , dar in orice caz am mai slabit putin cablul de la piulita din fata motorului. Nu dau vina pe resoftare. E alta masina acum, iar ambreiajul a tinut destul. Daca i-a venit timpul il voi schimba. Ramane de vazut daca voi ajunge in situatia ta si cu al doilea ambreiaj.
                      La urmatoarea revizie cred ca voi schimba kitul.
                      Imi poate spune cineva care este diferenta intre un kit sport si unul normal?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by cristidedea View Post
                        nu mai cautati raspunsuri, eu vi l-am dat, 100%...
                        gica-contra , chiar crezi ca o resoftare iti da atata putere sa omori ambreiajul ?
                        ambreiajul poti sa`l omori si fara resoftare daca nu sti cu ce se mananca condusul.
                        vede omu ala aici ce scrii si se ia dupa tine , nu mai scoate`ti tampeniile alea.
                        si eu am resoftare de la aproximativ 20 mii , si masina are acuma 50 mii , si tot zvacneste cand ii dau drumul brusc la ambreiaj.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by cristidedea View Post
                          nu mai cautati raspunsuri, eu vi l-am dat, 100%...
                          fii serios
                          asta ar insemna ca ala de 85cp sa se strice din fabrica...intrucat sunt aceleasi ambreiaje.Stiu masini de peste 100 cp din ala de 65cp care au mers sute de mii.
                          Originally posted by pigl3t View Post
                          Am facut si eu resoftare la 70.000, tot la un logan 1.5 DCI 65 cai, Euro 3. Am 72.500 si aseara a inceput sa patineze foarte putin ambreiajul. Azi nu a mai facut, dar am si mers numai prin oras. M-am gandit ca poate o fi fost din cauza poleiului , dar in orice caz am mai slabit putin cablul de la piulita din fata motorului. Nu dau vina pe resoftare. E alta masina acum, iar ambreiajul a tinut destul. Daca i-a venit timpul il voi schimba. Ramane de vazut daca voi ajunge in situatia ta si cu al doilea ambreiaj.
                          La urmatoarea revizie cred ca voi schimba kitul.
                          Imi poate spune cineva care este diferenta intre un kit sport si unul normal?
                          ala sport tine mai mult...problema e ca nu se gaseste de cumparat pentru diesel.
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by cristidedea View Post
                            Singurul lucru care se strica la masina, in urma resoftarii care o faceti voi..., este kitul de ambreiaj. Toate masinile, nu numai Dacia, fac niste calcule,teste inainte de a scoate pe piata un produs. De ce nu va puneti intrebarea...de ce nu a facut uzina chestia asta...pt.ca nu se merita...
                            Hai ca asta e cea mai tare pe care am auzito pana acum...

                            Comment


                            • #15
                              Desigur cred ca este o gluma proasta, sau cel mult ghinion curat ! Am resoftare de la 10.000 acuma 3 ani facuta , turbina modificata,la 140.000 si in prezent sunt pe acelasi kit de ambreaj din fabrica desi am trecut cu putin de 300.000 km.
                              Ce ai postat tu mai sus ori este incomplet ori pur si simplu este o gluma proasta,ai spus ca masina avea deja 58.000 cand i-ai facut resoftarea , tu ai condus masina aia pana atunci ?
                              Ce servis ti-a recomandat si montat noul ambreaj ? din cate stiu e in garantie inca masina la 58.000 km si daca chiar l-au scimbat trebuiau sa ofere garantie pe noul kit
                              Se poate cu sanse extrem de mici sa fie un kit defect,dar sa fie 2 la rand mai rar de aici rezulta ca mecanicul e super retardat sau soferul e defect si atat
                              Degeaba gandesti daca esti prost!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google