Probleme Kit Ambreiaj! :-(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Masina nu e a mea, e de la servici si eu sunt al doilea om care a avut-o. Primul a mers cu ea pana pe la 50.000, apoi am luat-o eu si pe la 53-54-55.000 Km (nu mai stiu exact cat avea) i-am facut resoftarea aia la un tip carui i se spune "doctorul" sau "doctorasul" sau cam asa ceva.

    Repet - nu o fortez, nu o bag pe coclauri, nu ma duc cu ea sa vanez iepuri pe camp, merg 90% din timp prin oras si mai rar pe langa el. Nu am carnetul de 2 zile si nici nu e prima masina in care ma sui. La niciuna pana acum nu am patit asa.

    Pot avea o indoiala asupra faptului ca, atunci cand i-am schimbat primul kit de ambreiaj, aia de la service sa-mi fi pus unul second hand in loc de nou si care sa mai fi tinut si ala inca 10.000 Km (era un service care mai facea d'astea, iti punea piese second si iti factura noi sau ti le punea tot pe ale tale dar putin spalate si polishate -de aceea firma a si renuntat colaborarea cu ei)...

    Din cate stiu eu (asa cum a spus ci altcineva de aici), DCIul ala mai puternic din fabrica are exact aceleasi piese, doar ca nu are limitare asa cum are asta de 65CP, deci aia e aceeasi masina la care ambreiajul e acelasi si totusi e mai puternica - si totusi tine.

    Te rog sa argumentezi parerea ta, pentru ca vad ca pana acum esti singurul care da vina pe resoftare...
    Dar daca pana la urma e de la resoftare, il caut iar pe doctorasul ala si il pun sa mi-o readuca la setarile din fabrica. Nu as vrea ca peste alti 10.000 Km sa pun al 3-lea kit, ca nu il am pus pe bugetul de cheltuieli auto din 2010 al departamentului! :-(
    Last edited by Workman; 13 January 2010, 23:03.

    Comment


    • #17
      eu zic sa verifici totusi sa nu curga de undeva ulei pe ambreiaj ... cand il dai jos verifica`l de uzura...si du-l si la altii sa isi dea cu parerea .
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #18
        Acum abia am adus-o de la noul service, unde i-au pus kitul. Mai am vreo 2500 Km si trebuie sa-i fac revizia. Poate la revizie sa se uite aia iar la ambreiaj sa vada daca curge ulei.

        Comment


        • #19
          ..

          Mda ... nasol ca nu se gaseste ambreiaj sport pentru Diesel. O sa imi pun un Sachs probabil atunci. Oricum, eu ma mir ca a tinut 70 000 la mine.

          Comment


          • #20
            pai si cum va explicati ca omu ala merge 300 mii km cu ambreiaju de fabrica ? si masina are modificari ,fiind estimata undeva la peste 100 cp
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #21
              poate al 2-lea ambreiaj montat a fost slab calitativ sau chiar second daca l-au manevrat mecanicii , ambreiajul din cate stiu e hidraulic asa ca excludem reglaje incorecte ca la hidraulic n-ai ce regla , deci ori ambreiajul a fost prost ori cineva a fortat masina, iarna fiind nu e asa greu sa patinezi un ambreiaj. Asta cu resoftatu a ucis ambreiajul e SF , sa fim seriosi chiar daca motorul are 10 , 20 sau 100 de cai in plus nu inseamna ca ei sunt si exploatati la maxim.
              Pain brings out the truth in us all...
              ...how much truth can you stand?

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google