Intamplari Ciudate In Service Dacia...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intamplari Ciudate In Service Dacia...

    Luni am dus masina loganul din dotare in service(nalba galati) pentru a schimba pe casco parbrizul si a revopsi capota portbagaj. Toate bune si frumoase, au zis ca masina e gata miercuri(adica ieri), ieri la pranz am sunat la ei sa intreb de starea masini, au zis la telefon ca masina o sa fie gata azi intrucat vor sa retuseze bara fata ca se exfolia vopseaua langa numar( bara fata fusese vopsita tot la ei in august 2008) deci iesise din garantie. Am zis o ce baieti buni. Bun, azi ma suna ca e gata masina ma duc dupa-amiaza sa o iau semnez acte etc ma duc sa vad masina. Acum incep surprizele unele placute altele neplacute si unele ciudate.
    Incep cu cele placute: Parbrizul nici nu se cunostea ca a fost schimbat oi vedea cadn ploua daca nu intra apa, bara fata retusata destul de bine, cam astea sunt surprizele placute.
    Surplize neplacute: capota de la portbagaj avea cateva mici impuritati(fire de praf cred) prinse in vopsea,am zis e la ca merge ca nu se vede decat daca te uiti cu lupa.
    Acum surprizele ciudate care s-au succedat si dupa ce am plecat cu masina de la ei: bateria era conectata la redresor ca se descarcase ei au zis ca nu au mai pornit masina de luni ca trebuia sa stea nemiscata sa se usuce calumea parbrizul, am zis bine e posibil pt ca bateria are 4 ani dar suspect e ca ceasul din bord era resetat si la casetofon cerea codul, am zis ca mi-au facut manevra si au schimbat bateria dar bateria era aceasi ca avea nsite semne particulare si am recunoscuto, mentinonez ca bateria era pusa la incarcat pe masina fara a deconecta bornele si eu zic ca ceasul nu se reseta si nici casetofonul nu cerea codul daca era bateria descarcat ca ma indoiesc ca era chiar atat de moarta deci eu zic ca au deconectat celputin o borna de ce nustiu, in fine zic bai poate prosti au uitat ceva aprins si s-a dus bateria. iau masina si plec peste vreo 2 ore cand se intuneca observ ca nu mergea pozitia fata dreapta. Am zis e becul ars, am cumparat bec de la un magazin de piese auto sa il schimb desi becul era schimbat acum 1luna. Insa surpriza de proportii la schimbarea becului cand scot din far soclul sa inlocuiesc becul nu era nici un bec inauntru, mam uitat cu lanterna in far sa nu fie cazut dar nu era, in fine am pus becul nou dar nu se aprindea, am verificat sigurante nimic totul ok dar becul nu se aprinde am sa cobor mai tarziu cu un aparat de masura sa vad daca are tensiune. Oricum ma duc maine la ei sa vad care e treaba.
    Acum va intreb pe voi:
    E normal ca o baterie sa moara subit in 3 zile desi are 4 ani si 63000km? menstionez ca nu am avut probleme cu bateria niciodata.
    Oare ce de nu se aprinde pozitia fata dreapta cu bec nou? am verificat la ochi firele sunt in regula
    Ati mai patit intamplari ciudate cand ati lasat masina in servisurile dacia?

  • #2
    dak nu le-ai dat spaga eu am avut o aripa de inlocuit pe casco sa o schimbe ei mi-au chituit-o....cand m-am dus dupa masina am ridicat capota nici nu se observa ca a fost lovita...o ciocan putin cu degetul suna cam "plin"SURPRIZA aripa era chituita si pe asigurare trebuia schimbata...in ziua aia i-am pus sa o dea jos si am stat langa masina pana au bagat-o la vopsitorie....acuma cei de la Daacia ma cunosc si lucreaza bine fara magarii k o incurca....
    NUmai bine
    *****
    sigpic
    http://www.loganclub.ro/forum/masina...3.html?t=16273

    Comment


    • #3
      bateria a folosit-o pe acolo prin service sa invarta la un motor sa porneasca cateva rable altfel nu avea cum sa se descarce cu pozitia nu stiu ce sa zic du-te peste ei.

      Comment


      • #4
        Bateria se da jos de pe masina in vopsitorie din cate stiu, din cauza ca masina intra in cuprotul pentru uscat vopseaua. Si eu cand am ridicat-o din service dupa vopsitorie prezenta simptomele unei baterii demontate de pe masina. In schimb nu stiu de ce a ta a fost pusa la redresor, si mai ales cum se au pus la incarcat bateria fara macar sa dea jos bornele de la ea.
        PS - Stai linistit, ca unde te-ai dus la vopsitorie nu sunt in stare de mai mult. Cam "praf" la capitolul asta...
        GL-22-TOF

        Comment


        • #5
          daca ai patit asa,cred ca ai citit certificatul de calitate si control,emis la iesirea din acel service.asa ca acolo trebuie sa scrie si de acea pozitie ca nu functioneaza si de acumulator ca are probleme sau nu.mentionez ca la un service de calitate tot din reteaua Dacia,ora si codul radio sunt setate innainte ca auto sa paraseasca unitatea service.ASA SE PROCEDEZA LA FLAMICOM IMPEX RM VALCEA.

          Comment


          • #6
            pentru mine, in legatura ce ai relatat tu mai sus e clar ca sau afcut magarii ,si nu una ,mai multe.In primul rand eu cred k bateria sa dus pentru ca probabil baietii din plictiseal au bagat ceava muzica,si cred k e deajuns o zi sa mearga ca si o baterie veche de 4 ani sa moara ,si ca totul sa iasa ok probabil ca au bagat si un redresor pe ea.Eu daca as fi fost in locul tau mash mai fi uitat si la debitul de benzina ,ca poate au pornito sa no tina prea mult pe redresor.....iar in legatura cu becul de pozitie(cred ca va ramane un mister)ORICUM service-urile sunt sucks ,toate

            era sa uit ...in momentul cand ai vazut ca sunt urme vizibile pe capota(praf) trebuia sa faci scandal de la bun inceput,ca omul daca tace e luat de prost si daca t-ea calcat o data in picioare e clar ca a 2 a oara daca ajungi la el nu te uita"scuza-mi exprimarea dar mi-am adus aminte de-ale mele,si eu am trecut prin ceva asemanator"
            Last edited by uratzelul; 14 January 2010, 22:49.

            Comment


            • #7
              nu vreau sa va sperii, dar acu 4 ani, am montat 2 centrale in service-ul peugeot de la piatra neamt si bacau. Ei, la Piatra Neamt, camera centralei era geam in geam cu vopsitoria....nici nu va imaginati ca, cat era ziua de lunga, nu duceam lipsa de muzica....si nu incetul. In alta zi, mi se arata cum functioneaza un "cc" (decapotabila sport), in alta, am vazut cat de bun e sistemul de franare la un 607, prin drifturi in curtea service-ului, pe langa alte masini bune si avariate.
              Acu 7 ani, faceam gazul de la centrala de la AutoMoldova....atunci aparuse Dacia SUperNova ..veneau de la Pitesti cu trenul. Ei, de la gara si pana in curtea reprezentantei, o cursa faceau baietii, iar inainte de poarta unitatii,sa zic cu vreo 100-150 m, piscau o frana....de zici ca se rupe masina, nu alta.

              Acu, din cate stiu, sunt camere de luat vederi in service-ul DACIA...daca ai vreo posibilitate de a putea vedea imaginile de acolo...bine ar mai fi.
              Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

              Comment


              • #8
                Nu trebuia sa scoti masina din service in starea in care era trebuia sa te iei de ei si sa le spui acuma dupa ce ai scos masina poate sa spuna ca nu sunt ei de vina

                Comment


                • #9
                  Aseara am masurat daca am tensiune la becu lde pozitie cu aparatul de masura. Tensiune este ba chiar s-a aprins si becul cadn am miscat putin dar s-a ars instant. Deci se pare ca instalatia merge. Curios e unde a disparul becul care era acolo? Am mai descoperit ca la lumina din portbagaj probabil ca sa nu stea aprinsa au scos mufa si bineinteles ca au uitat sa o mai puna inapoi a trebuit sa opun eu aseara ca nu vedeam nimic in portbagaj. In fine stiti vorba aia: la doctor si la service e bine sa nu ajungi. Eu am mai avut probleme cu cei de la nalba galati, ba chjiar odata leam pus si OPCUL pe cap dar tot degeaba. Ei asa sunt foarte amabili si deschisi cei care intra i ncontact cu clienti exoplica lucrarile etc dar se pare ca restul personalului isi bate joc adica cei din spate(vopsitori, mecanici, tinichigi). Inteleg ca mai uita omul nu fac un caz ca au uitat sa conecteze o mufa dar totusi in cazul meu s-au intamplat cam multe lucruri suspecte. In fine vorba lui Badea: Traim in romania si asta ne ocupa tot timpul...

                  Comment


                  • #10
                    Eu, când am luat-o din service după o mică intervenţie, am stat cu omul de la recepţie până am verificat tot pe masină. De menţionat că aceeaşi manevră am făcut-o şi când am lăsat maşina la ei, împreună cu un inventar al maşinii, ca să nu am vreo surpriză...
                    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                    Comment


                    • #11
                      Inca se mai inatmpla lucruri de genul asta in Romania si este foarte grav. Trebuia sa iti verifici masina mai in amanunt si chiar daca era totul in regula nu trebuia sa pleci cu acel praf intrat in vopsea.Cand trebuia sa imi ridic masina tanti de la firma ma suna sa imi zica sa vin in ziua d la ora x problema era ca nu puteam sa imi ridic masina atunci si i-am sugerat o alta ora si zi bine inteles cu o un tupeu incredibil mi-a spus ca nu se poate....fara comentarii.

                      Comment


                      • #12
                        in martie trebuie sa fac prima revizie si din cate am vazut cred ca voi sta langa ei chiar daca vor fi stresati
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Stresati???
                          Nu au de ce sa fie, stai linistit, poate se mai baga in seama si iti mai scutura cate o scma pentru un ciubuc...

                          Comment


                          • #14
                            cu ciubuc sau fara, adevarul e ca nu le pasa citusi de putin. si eu am patit sa imi indoaie un prag la masina. am observat abia acasa.oricum eu stau cit pot de mult linga masina in service si urmaresc toate operatiunile. am ajuns sa cunosc citiva pe-acolo in scurta perioada de cind am masina si multele drumuri (din pacate) la service si astfel am ajuns sa ma lase sa ma plimb in voie prin hala. eu am avut probleme cu masina de noua avind zgomote pe fata si apoi cu celebra de pe acum caseta care troncane pe masinile de "ultima" generatie Dacia. pentru colegul Flipper sunt sigur ca la faza cu becul careva a facut un ciubuc si becul lui a ajuns la altcineva. stim cu totii cum poti "negocia" cu baietii in service orice si cum piesele sunt scumpe se rezolva si mai ieftin. salutari

                            Comment


                            • #15
                              Sa ma duc sa cer sa imi revopseasca capota de la portbagaj datorita acelor impuritati sau sa o las asa. Impuritatile nu sunt foarte multe si se vad doar daca te uiti foarte atent. MIe ca de la prea multe straturi de vosea sa nu inceapa sa crape sau sa se cojeasca sau mai stiu eu ce. Daca mi-ar vopsio iar ar fi altrea start. De 4 ori am avut masina in diferite serviceuri dacia pentru lucrari la caroserie si niciodata nu a iesit perfect. offf Prima oara am schimbat o aripa fata si aripa nou avea o mica indoitura care se vedea din unghi. A doua oara am revopsit bara fata, iam pus sa o mai vopseasca odata ca era denivelat stratul de vopsea dupa a doua revopsire avea cateva impuritati i nvopsea, am lasato asa, a treia oara rugina in jurul lunetei, vopsit pe garantie ancadramet lunea, mi-ai gazat o aripa spate si iam pus sa imi faca polish au facut si s-a rezolvat, iar acum ultima data intmaplarile prezentate in primul post. Toate servisurile dacia din galati sunt de kkt

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google