If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Salutare. Azi am vazut un Logam MCV (de firma),1.5 dci ce avea 4 ani si 325000 Km in bord. Aceasta masina nu a avut absolut nicio problema la motor (doar la alternator). S-a bagat numai motorina de la pompa, si reviziile facute la reprezentanta si la timp. Asa ca nu sunt chiar asa cum spuneti voi dci-urile. Doar ca voi le exploatati necorespunzator.
totul este sa ai noroc de masina buna ,stilul de mers al soferului,revizii la timp,filtre de origine, si nu in ultimul rand motorina , restul sant baliverne .
Imi pozestea soferul ce era cu masina, ca o compara ca o curva de pe centura. A luat-o cine a vrut si au mers cum au vrut ei. Nu a fost menajata deloc. Doar motorina si consumabile bune. Deci se poate.
Salut baieti de la inceput vreau sa va spun ca nu ma prea stiu cum sa postez pe forum desi urmaresc destul de des ce discutati voi...si sper sa nu deranjez pe nimeni...deci am un logan dci 85 cp cu 51000 km de vreo 2 zile a inceput sa pornesca la in ceput mai greu apoi foarte greu si la rece si la cald. Cum era de asteptat ma gindeam ca este bateria pt ca la 3 ani vechime .... dar am verificat si bateria este ok si alternatorul la fel. Asa ca m-am dus la service si mi-au facut un test de injectie unde stupoare....injectoarele 1, 2, 3, nu mai sunt functionale si ca trimite motorina pe retur si din cauza asta nu porneste pt ca este turatie mica si nu poare sa porneasca. Dupa ce mi-a cazut fata la spusele lor imi mai si spun ca 1 injector costa vreo 12 mil. dar ca daca vreau stiu ei pe cineva care ma poate ajuta in problema mea in sensul ca sa ma trimita ei la un service particular sa imi repare toate injectoarele la ceva in jur de 14 mil. asta daca (zic ei ) nu am probleme si la pompa de motorina. Va intreb voi ce ziceti de problema asta a mea sincer vorbind sunt putin bulversat si nu stiu ce sa fac mai departe ca mashinuta mea sa porneasca iar ca inainte de avea aceste probleme. Eu va multumesc anticipat si sper sa reusesc sa citesc si eventualele raspunsuri ale voastre.
Ce motorina ai folost in ultimul timp? Cu siguranta motorul tau porneste cu spray. Daca porneste , inseamna ca sigur cele 3 injectoare sunt problema. Repara injectoarele, de preferat la un service Delphi, si motorul va porni ca inainte. pompa nu are nimic. Daca pompa avea probleme, atunci nu mai pornea deloc.
nu e o regula,poate sa porneasca si cu pompa uzata,dar intai iti termina injectoarele cu pilitura creatade pompa,cel mai sigur,verificata motorina din filtru,daca e ok(fara span si alti crocodili)injectoare si atat,daca prezinta span recomand si pompa de inalta presiune,pe langa curatat conducte de alimentare si rezervor
Multumesc pentru raspunsuri...Am facut ultimul plin cu Motorina de la Rompetrol. Le ce suma m-ar duce toata afacerea asta proata pentru mine? Multumesc.
Si apropo un service Delphi pe unde gasesc prin Bucuresti?
Fac treaba buna? Merita?
Last edited by florin_upe; 11 February 2011, 15:36.
Reason: Automerged Doublepost
ar trebui verificata pompa de injectie , si curatate si conductele si rezervorul .
Last edited by Cristi_Xp; 11 February 2011, 19:12.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Al meu a inceput sa nu porneasca decat la o cheie fooooarte lunga dimineata la rece, in rest la sfert de cheie si la ralanti avea mici neregularitati, care dupa o zi de la programareain service au disparut miraculos. Pus pe tester: 3 bujii arse, care explica pornirea grea (schimbate pe garantie: 334 lei cu manopera cu tot. O nimica toata....) In schimb presiunea in rampa era ok, totul arata bine pe tester, ralanti constant.
P.S Dupa ce a inceput sa nu mearga rotund i-am pus un rezervor de Alpin D dupa care a revenit. Acum i-am pus un plin de Sprint si iara face dupa vreo 300 de km. Tind sa cred ca e de la motorina.
Sa nu mai spui niciodata o gogomanie ca asta! Sunt multi care nu stiu si intra in panica! Turatia motorului la ralanti variaza in functie de ce consumatori ai in momentul respectiv (AC, dezaburire luneta, incalzire, faruri, GMV) pentru ca sarcina pe alternator este destul de mare si nu poate sustinuta cu doar 770rpm ale motorului in conditii de functionare fara consumatori mari. De ex. pentru AC, pe timp de vara, turatia motorului creste cu 200rpm, pentru incalzire la rece, la fel, iar pentru lumini pe faza lunga, incalzire, dezaburire, stergatoare, GMV, toate combinate, turatia se apropie vertiginos de 1000rpm, cu mici variatii, in functie de ce consumatori sunt scosi din functiune de ECU.
cred ca este un punct de vedere just deoarece am constatat la motorul meu o crestere a turatiei atunci cand pornesc dezaburirea parbrizului , cu mentiunea ca atunci cand opream ventilatia turatia revenea la acel normal ...mai concis plecand de la o turatie ex:500 in momentul in care pornesc aerul creste usor la 700 de ex dar odata cu oprirea instalatiei de aer turatia revenea la valoarea precedenta
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment