ovidiu buna povestioara ta dar cu parere de rau adicata2003 are mare dreptate nu este in regula sa fluctueze turatia la relantiu atat cat este motorul cald si atunci cand este motorul rece indiferent daca aprinzi farurile , pornesti toti consumatori din masina daca la tine face asa (gen fluctuatii )atunci ai o problema la masina (bateria pe duca,alternatorul nu incarca suficient si asa mai departe)plus de asta andrei spune ca nu are fluctuatii a turatiei ci o intrerupere .
Probleme Motor 1.5dci 85 Cp
Collapse
X
-
Pune un laptop pe masina, porneste consumatorii pe rand, urmareste variatia turatiei motorului si apoi mai discutam pe tema asta.
Chestia cu intreruperea, e doar o impresie, sunt convins ca motorul isi modifica turatia. Daca ar fi intrerupt, s-ar fi oprit sau s-ar fi turat la peste 1000rpm la revenire, in cazul asta problema ar fi fost de la instalatia de alimentare (inseamna ca trage aer fals pe undeva), din alta parte nu ar avea de unde. O alta cauza ar mai fi nefunctionarea corecta a unui injector (baga motorina in capul pistonului in alt timp fata de cel prevazut), caz in care EGR-ul colecteaza gazele nearse si le trimite unde ar fi trebuit sa fie de prima data, dar asta ar insemna sa existe si alte simptome, de genul: fum negru permanent, lipsa putere la acceleratie, functionare variabila a motorului si in alte regimuri de turatie.
Comment
-
Comment
-
Problema de fluctuatie am avut la un dizal hdi 2.2 (80000 km).
A demontat pompa de motorina si a curatat (mesteru) cu smriglu f fin o piesa cilindrica virgula care din cauza motorinei proaste s-a zgariat.
Acum merge ceas (avea fluctuatii si la cald si la rece).
Comment
-
Originally posted by ovidiu.st View PostSa nu mai spui niciodata o gogomanie ca asta! Sunt multi care nu stiu si intra in panica! Turatia motorului la ralanti variaza in functie de ce consumatori ai in momentul respectiv (AC, dezaburire luneta, incalzire, faruri, GMV) pentru ca sarcina pe alternator este destul de mare si nu poate sustinuta cu doar 770rpm ale motorului in conditii de functionare fara consumatori mari. De ex. pentru AC, pe timp de vara, turatia motorului creste cu 200rpm, pentru incalzire la rece, la fel, iar pentru lumini pe faza lunga, incalzire, dezaburire, stergatoare, GMV, toate combinate, turatia se apropie vertiginos de 1000rpm, cu mici variatii, in functie de ce consumatori sunt scosi din functiune de ECU.
Daca citesti mai bine, poate intelegi ce am vrut sa spun. Tu ai avut dreptate dar spui cu totu altceva. E normal sa creasca turatia, odata cu cresterea consumatorilot, dar in functie de acestia, Motorul va sta la 900, 950 dar cu o turatie constanta. Inseamna ca tu nu sti ce inseamna sa fluctueze turatia de relanta a unui motor.
De ex. pornesti clima. Motorul va merge cu cu 950, dar constant cu aceasta turatie.
Comment
-
problema asta cu intreruperea o am de cand am luat masina, eu zic ca e de la motorina dar nu sunt sigur, treaba e ca imi face cand o apuca si intradevar pica turometru dupa care urca peste 1000rpm, si are un interval de vreo 10 secunde, ceva de genul avansului de la saviem, merge rotund frumos dar din 10 in 10 secunde face duma asta, injectoarele controlate de curand, afcut si dupa regimuri de turatii joase de oras, a facut si dupa 500km de autostrada, dar cel mai tare face cand e foarte frig afara, n-am ajuns pe tester niciodata, ca la dinti cand ajungi la doctor nu mai doare, problema mare care o am acum e becul de la bujii se aprinde... am thread gasiti povestea acolo. merci
Comment
-
am si eu o problema asemanatoare,la relantiu are intreruperi,am incercat si eu cu filtre schimbate,senzorul de pe pompa de injectie curatat,cel de presiune........tester pus de 2 ori si tot nu iese nimik,dar nu se cunoaste nimic p turometru si chiar nu stiu d unde s incep.....
Comment
-
Originally posted by max2009 View Postproblema asta cu intreruperea o am de cand am luat masina, eu zic ca e de la motorina dar nu sunt sigur, treaba e ca imi face cand o apuca si intradevar pica turometru dupa care urca peste 1000rpm, si are un interval de vreo 10 secunde, ceva de genul avansului de la saviem, merge rotund frumos dar din 10 in 10 secunde face duma asta, injectoarele controlate de curand, afcut si dupa regimuri de turatii joase de oras, a facut si dupa 500km de autostrada, dar cel mai tare face cand e foarte frig afara, n-am ajuns pe tester niciodata, ca la dinti cand ajungi la doctor nu mai doare, problema mare care o am acum e becul de la bujii se aprinde... am thread gasiti povestea acolo. merci
Comment
-
Am fost cu ea la tester de doua ori. Injectoarele nu au nimic .Prima data nu au observat nimic in neregula dar a doua oara lasata pe tester apoximativ 10 min au zis ca buba este senzorul (IMV) de pe pompa de motorina ,pica datorita biodiselui. Eu o am in garantie si urmeaza sa schimbe piesa. O sa revin cu informatii dupa schimbare.Kiss Fm Gris Platine DC
Comment
-
Originally posted by alx1978 View PostAm fost cu ea la tester de doua ori. Injectoarele nu au nimic .Prima data nu au observat nimic in neregula dar a doua oara lasata pe tester apoximativ 10 min au zis ca buba este senzorul (IMV) de pe pompa de motorina ,pica datorita biodiselui. Eu o am in garantie si urmeaza sa schimbe piesa. O sa revin cu informatii dupa schimbare.
Mersi fain ;)1.6 16V
Comment
-
Deci pana la urma care ar fi problema
Ca si a mea face la fel si am fost la testerul lor si mi-au zis ca injectoarele sunt bune , nu a aparut nici o defectiune , si nici nu era memorata vreouna , masina are 64k
Problema cica este de la regulatorul de presiune de pe pompa de injectie si e 530 ron
Nu l-am schimbat inca ca nu sunt lamurit daca e de acolo deoarece in acel moment cand se intrerupe motorul acul de la turatie creste pana la o 1000 si sub bord se aud niste tacanituri de releu sau relee care cupleaza sau decupleaza . Aceleasi relee se aud si cand dau drumul la aeroterme sau o opresc . Tacanesc intruna ma scot la pensie . Ce sa le facem sa le dam foc oare?
Comment
-
Originally posted by tantar76 View PostDeci pana la urma care ar fi problema
Ca si a mea face la fel si am fost la testerul lor si mi-au zis ca injectoarele sunt bune , nu a aparut nici o defectiune , si nici nu era memorata vreouna , masina are 64k
Problema cica este de la regulatorul de presiune de pe pompa de injectie si e 530 ron
Nu l-am schimbat inca ca nu sunt lamurit daca e de acolo deoarece in acel moment cand se intrerupe motorul acul de la turatie creste pana la o 1000 si sub bord se aud niste tacanituri de releu sau relee care cupleaza sau decupleaza . Aceleasi relee se aud si cand dau drumul la aeroterme sau o opresc . Tacanesc intruna ma scot la pensie . Ce sa le facem sa le dam foc oare?
Comment
Comment