Salut, am un logan 1.5 dci laureate , si am o problema , de cand a dat gerul mi se opreste motorul si in mers si la relanti si mi se aprinde martorul pentru temperatura . M am uitat la furtunasele de motorina si in momentul in care se opreste unul dintre furtunase este gol (nu are deloc motorina in el) apoi se aude cum vine motorina pe furtun...
A Inghetat Motorina ?
Collapse
X
-
ai apa in rezervor si a aparut gheata de la caldura de afara
baga un aditiv, in rezervor ,special pentru eliminarea apeibaiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele
Comment
-
am loganul dci din 2006 iarna alimentez alpin diesel si nu am avut probleme
in schimb si eu am avut probleme cu motorina la masinile de la servici alimentate cu motorina mai ieftina
recomand pe perioada de iarna sa se foloseasca motorina de iarna precum sa nu umblati cu rezervorul mai putin de jumatate se va face condens in rezervorsigpic
Comment
-
@chupak: Exact asa am patit si eu azi dimineata, numai ca nu am umblat la conductele de motorina, dar eram sigur ca de acolo e buba. "Noroc" ca am rezervorul plin si nu pot sa bag ceva mai bun sa nu inghete. E plin cu Eurodiesel de la Petrom.1.5 dci 2008; 1.2 16V GPL 2014
Comment
-
baga juma' de litru de alcool etilic (un fel de tuica dublu rafinata, tarie de 90 de grade minim, fara zahar) in rezervor, la un plin de motorina. alcoolul se amesteca ata cu apa cat si cu benzina/motorina si astfel motorul va "consuma" apa din rezervor.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Daca la pompa scrie punct de filtrabilitate -20 C si afara sunt -25 si ai probleme de genul asta e musai sa aiba apa? Ce ziceti voi? Apropo dupa cateva ore stat la "caldura" (la soare) nu mai are nimic. Si tot sunt vreo -10 si acum.1.5 dci 2008; 1.2 16V GPL 2014
Comment
-
Una din explicatii ar fii ca motorina la temperaturi scazute are o densitate mare si filtrul nu o mai poate filtra. Alta explicatie este ca motorina contine parafina, care la temperatura scazuta are o densitate foarte mare ( ca o marmelada). Verifica filtrul de motorina sa nu se fii infundat de la parafina.sigpic
Comment
-
Originally posted by vily pisica View PostEu folosesc acum motorina alpin diesel de la petrom.Pune-o si pe un tester sa n-ai belea pe la injectie s-au mai intimplat cazuri
mai recomand si top nordika de la petrom; am pus din ambele si am pornit la cheie la -20 <-> -27 grade"Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)
Comment
-
Mai fratilor nu mai umblati cu prosti de genu alcool nustiu de care , am auzit la uni la un plin sa puna un litru de benzina ca sa nu inghete sau mai stiu eu ce aditivi, ca o sa palngeti dupa injectoare si pompa. Puneti motorina din peco calumea si nu o sa aveti probleme cu marmelada iar ca sa nu apara dopuri de gheata tineti iarna mereu rezervorul cat mai plin ca sa nu se faca condens. Eu pun numai efix si porneste la -23 grade la prima cheie. De evitat petrom si lukoil. O cunostinta cu skoda TDI a pus de la petrom si ep gerul asta nu a mai pornit dimineata la -23grade, a pornit la a 5a a6a cheie abia la pranz cand erau -10. De 3 ierni folosesc efix si doar o singura data s-a intamplat sa porneasca la a2a cheie anul trecut la -18 grade in rest numai la prima cheie porneste. Doamne ajuta sa o tina tot asa si sa nu am probleme.
Comment
-
Am fost si eu patit cu exact aceleasi simptome, senzorul de temperatura la apa se aprindea imediat ce vroiam sa plec de pe loc, sau o acceleram. Azi dimineata la 5:30 (-27° afara)am mers 10 km cu masina in treapta a doua si in socuri. Apoi si-a dat drumul si a mers ok. Oricum la ora 8 am fost la service si am schimbat filtrul de motorina. In filtrul vechi motorina arata ca o emulsie alb-galbuie. Au schimbat filtrul si au pus 400ml aditiv, am "agitat" putin masina si apoi a amorsat instalatia, motorina care venea era la culoarea ei normala. Toata afacerea aprox. 200 ron.
De acum cand vine frigul nu mai bag decat motorina care rezista la cel putin -30°.
Comment
-
sincer nu am patit deloc problemele enumerate si sper sa nu le patesc am alimentat de unde am spus mai sus si nu am avut nici o problema..prima cheie mereu...si e din 2007 masina...bateria tot de atunci..."Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)
Comment
Comment