A Inghetat Motorina ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    desi sunt apropietetar de polizor mai folosesc si tractorase uneori
    deci sa revenim
    motorima are punctul de filtrabilitate la rece CFPP [adica se congeleaza ,devine marmelada] de -5 grade [exact nu glumesc]
    toata motorina [combustibil diesel] este aditivata pentru asi pastra fluiditatea si filtrabilitatea la temperaturi scazute
    pentru temperaturile din aceste zile si mama motorimei aditivate se va congela nu cred ca producatorul a proiectat masina sa reziste la asfel de temperaturi [problema a aparut la majoritatea motoarelor diesel indiferent de marca]
    cand aflati ca scade temperatura adaugati aditiv pentru indepartarea apei [contine kerosen] care dizolva si parafinele
    alcoolul de peste 94% la fel este foarte bun are acelasi efect
    tineti rezervorul cit mai plin pentru a elimina condensul, apa este un catalizator pentru procesul de congelare

    PS nu va luati dupa temperaturile date de centrele meteo acelea sunt masurate in conditii standard , in locul in care este parcata masina temperatura poti avea chiar cu 7 grade mai mult cum fu cazul meu afara erau -21 , iar temperatura motorului -26 si -28 la nivelul caroseriei masurat cu termometrul de la multimetrul fluke [deci scula profesionista]
    baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

    Comment


    • #17
      S-ar putea sa fi inghetat motorina.Mi s-a intamplat si mie la Dacia papuc 1.9D. Se facuse foartea vascoasa si nu mai ajungea pe furtunase la motor....Am scos-o pe toata din rezervor(ghinionul meu ca era si aproape plin) si i-am pus Alpin Diesel.Acum merge lux, porneste la prima cheie dimineata.

      Comment


      • #18
        ce v-am spus!
        "Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)

        Comment


        • #19
          Originally posted by Rey View Post
          S-ar putea sa fi inghetat motorina.Mi s-a intamplat si mie la Dacia papuc 1.9D. Se facuse foartea vascoasa si nu mai ajungea pe furtunase la motor....Am scos-o pe toata din rezervor(ghinionul meu ca era si aproape plin) si i-am pus Alpin Diesel.Acum merge lux, porneste la prima cheie dimineata.
          DAr ce motorina aveai de sa facut marmelada? Eu pe gerul care tocmai a trecut am folosit numai efix si nu am avut probleme. La -23grade a pronit la prima cheie.

          Comment


          • #20
            Daca motorina aditivata e garantata la -25 grC sa spunem, e clar ca la -18-20 grC poti sa spui adio pornire la prima cheie.
            E bine pe gerurile astea (care au fost) sa bagati motorina aditivata cu pc de inchet cat mai jos (-35 grC Alpine Dizal sau care mai sunt).
            Si din cand in cand chiar nu strica un tub de aditiv ''injector cleaner'' sau alte minunatii de prin benzinarii (nu ca s-o faci laser, ci sa mai dizolve apa din rezervor).

            Comment


            • #21
              si io tot efix dizal am bagat aia cu 3.94 mai ieftina si a pornit dar nah in banat nu au fost asa chiar joase temperaturile
              sigpic

              Comment


              • #22
                Eu m-am invatat minte, pana nu trece si noaptea de 0° o sa ii dau sa pape doar Alto55.

                Comment


                • #23
                  In Timisoara unde se gaseste ALTO55?

                  Comment


                  • #24
                    La Rompetrol este Alto55.
                    @boris: La noi Efix-ul este 4.04ron/L si Alto55 4.33Ron/L. La voi e mai ieftin?

                    Comment


                    • #25
                      lucrez la o firma mare cu masini multe pe motorina .
                      nu s-a oprit niciuna si toti alimentam de la PETROM cu motorina cea mai ieftina .si golanu meu la fel asa ca mai usor........................
                      masinile sunt DACIA 1.9 chinuite rau

                      Comment


                      • #26
                        filtrele de logan pe motorina sunt foarte fine de catva microni si se infunda cu parafina foarte repede la ----- schimbi filtrul si merge ca noua simptomele sunt atunci cand ingenuncheaza la sprint sau balbaie la relantiu dimineata se poate verifica si inainte de pompa de injectie unde alimentarea e prin tub transparent daca vezi bule de aer .......filtrul si bagi cai potere mai departe..aditivi parerea mea e NU motorina de peco nu nonemuri are tot cei trebuie in ea ...multa bafta
                        Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google