desi sunt apropietetar de polizor mai folosesc si tractorase uneori
deci sa revenim
motorima are punctul de filtrabilitate la rece CFPP [adica se congeleaza ,devine marmelada] de -5 grade [exact nu glumesc]
toata motorina [combustibil diesel] este aditivata pentru asi pastra fluiditatea si filtrabilitatea la temperaturi scazute
pentru temperaturile din aceste zile si mama motorimei aditivate se va congela nu cred ca producatorul a proiectat masina sa reziste la asfel de temperaturi [problema a aparut la majoritatea motoarelor diesel indiferent de marca]
cand aflati ca scade temperatura adaugati aditiv pentru indepartarea apei [contine kerosen] care dizolva si parafinele
alcoolul de peste 94% la fel este foarte bun are acelasi efect
tineti rezervorul cit mai plin pentru a elimina condensul, apa este un catalizator pentru procesul de congelare
PS nu va luati dupa temperaturile date de centrele meteo acelea sunt masurate in conditii standard , in locul in care este parcata masina temperatura poti avea chiar cu 7 grade mai mult cum fu cazul meu afara erau -21 , iar temperatura motorului -26 si -28 la nivelul caroseriei masurat cu termometrul de la multimetrul fluke [deci scula profesionista]
deci sa revenim
motorima are punctul de filtrabilitate la rece CFPP [adica se congeleaza ,devine marmelada] de -5 grade [exact nu glumesc]
toata motorina [combustibil diesel] este aditivata pentru asi pastra fluiditatea si filtrabilitatea la temperaturi scazute
pentru temperaturile din aceste zile si mama motorimei aditivate se va congela nu cred ca producatorul a proiectat masina sa reziste la asfel de temperaturi [problema a aparut la majoritatea motoarelor diesel indiferent de marca]
cand aflati ca scade temperatura adaugati aditiv pentru indepartarea apei [contine kerosen] care dizolva si parafinele
alcoolul de peste 94% la fel este foarte bun are acelasi efect
tineti rezervorul cit mai plin pentru a elimina condensul, apa este un catalizator pentru procesul de congelare
PS nu va luati dupa temperaturile date de centrele meteo acelea sunt masurate in conditii standard , in locul in care este parcata masina temperatura poti avea chiar cu 7 grade mai mult cum fu cazul meu afara erau -21 , iar temperatura motorului -26 si -28 la nivelul caroseriei masurat cu termometrul de la multimetrul fluke [deci scula profesionista]
Comment