Baterie Noua Dar Martorul "baterie" Nu Se Stinge După Pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Baterie Noua Dar Martorul "baterie" Nu Se Stinge După Pornire

    La Logan 1.4 MPi am schimbat azi bateria veche de 5 ani (60Ah) cu una nouă de 70 Ah (n-am mai găsit de 65 Ah), am montat-o ca la carte, după care am pornit maşina la prima cheie. Problema este că martorul "baterie" nu s-a stins după pornire. În cartea de utilizare a maşinii scrie că maşina trebuie oprită obligatoriu şi cât mai curând posibil în această situaţie. Nu ştiu ce să cred, să fie defect cumva alternatorul sau e normal pentru o baterie nouă până intră în regim ?

    P.S. Meţionez că bateria veche mi-a murit ieri în drum spre casă, reuşind să merg cu indicatorul aprins vreo 30 km până ce nu a mai fost curent nici măcar de scânteie când s-a oprit şi motorul.
    Last edited by ibuzescu; 25 January 2010, 19:22.
    sigpic

  • #2
    Nu cred ca este bateria de vina, mai mult alternatorul sau vreun releu. Daca ti s-a aprins martorul in timpul functionarii motorului este din cauza ca alternatorul nu mai incarca bateria. Incarca si bateria veche, cred ca este functionala

    Comment


    • #3
      Vezi ca nu iti incarca alternatorul,din aceasta cauza sta aprins indicatorul in bord.Posibil daca incarci bateria veche sa mai functioneze si ea o perioada. Am scris amandoi in acelasi timp.

      Comment


      • #4
        se pare că de ce-mi era frică n-am scăpat, alternatorul aşadar...
        sigpic

        Comment


        • #5
          Man cauta la fulie mai bine are un ambreaj de toata jena daca nu e intinsa cureaua nu angreneaza alternatorul la multe masini cad fuliile asadar cauta un alternator nou e 17 mil iar o fulie pina in 5 mil cauta de doua ori defectul

          Comment


          • #6
            Mă duc mâine dimineaţă la Master Motors, nu am găsit altă firmă care repară alternatoare, dar deja mă doare capul când aud că o fulie e 500 de lei. Sper să fie altul motivul, mai puţin costisitor, altfel m-am aranjat.
            sigpic

            Comment


            • #7
              Stai cu ochii pe ei sa nu te vrajeasca
              sau daca vrei sa te bagi tu te pot ajuta cu detalii

              Comment


              • #8
                S-a rezolvat !
                Am ajuns dimineata la Master Motors cu teama de a nu descărca bateria nouă montată aseară şi când ridic capota să măsoare băieţii tensiunea de încărcare, stupoare, nexam curea de accesorii ! Aşadar, am luat repede curea (50lei) montat şi reglat poziţie în 20 min şi din fericire, tensiunea de încărcare 14,3~14,5. Aşa încât alternatorul e intact şi operaţional. Manoperă... derizoriu, mi-e şi ruşine să spun cât de puţin m-a costat, un litru de Stalinskaya e mai scump. Echipă de băieţi tineri, amabili, nefiţoşi, expeditivi. Deci cine are probleme de genul acesta, vă recomand cu maximă încredere.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  la 1.4 este cunoscut faptul ca mai sare cureaua de pe pozitie...de obicei cand sare se aude un zgomot. e bine sa mai aruncam din cand in cand un ochi la motor
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Culmea e că m-am uitat deseori la ea şi singurul lucru suspect mi s-a părut faptul că era la nivel cu buza din stânga a fuliei alternatorului, în rest nu se vedea niciun semn de uzură, cel mult microfisuri. A fost a doua curea de accesorii schimbată în 60000 km, prima fiind schimbată în garanţie pe la vreo 35000, acum 2 ani, când din fericire, s-a rupt de tot în parcare, tot pe un ger ca ăsta, în prealabil însă lovea în capotă şi m-am prins imediat. Am senzaţia că asta e durata lor de viaţă. De data aceasta însă, ruptura a fost longitudinală nu transversală şi efectiv a căzut de pe fulii şi role fără să facă nici pâs. Va trebui totuşi să schimb anul ăsta şi rola întinzătoare (care e cam scumpă). Suspect de mare mi s-a părut jocul fuliei de la volantă, dar spuneau băieţii că au văzut şi mai mare. Cam asta ar fi povestea ce-am avut a povesti şi vă doresc mai mult noroc decât am avut eu. Dacă s-ar fi întâmplat în Bucureşti măcar scăpam de plătit platforma 250 lei.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Strange fulia bine , nu are voie sa joace de asta ti sa rupt cureaua.
                      Last edited by vali007; 26 January 2010, 21:51.

                      Comment


                      • #12
                        Fulia de la vibrochen deci, da ?
                        sigpic

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google