imi cer scuze,ai dreptate,am inteles eu gresit fenomenu
Problema Aer Conditionat
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Freonul e destul de scump si la fel si aparatul de vidat-incarcat iar serviceurile care au un aparat mai performant care pot determina ce cantitate de freon a fost in instalatie, seziseaza mult mai usor pierderile de freon , are capacitatea sa incarce si cu ulei respectiv marcator si cantitatea incarcarii cu freon a instalatiei de ac este mult mai exacta deoarece aceste aparate sunt prevazute cu cantar intern si costul incarcari e mai mare , dar mai sunt si serviceuri cu aparate analogice care pot incarca cu freon dar nu pot determina ce cantitate de freon a avut masina in instalatie , nu pot detecta exact daca sunt pierderi in instalatie (detecteaza pierderile mari deoarece au manometre), nu pot alimenta instalatia cu ulei respectiv marcator , si nici nu pot determina exact cantitatea incarcari cu freon deoarece nu ai cantar ci doar au o gradatie care indica permanent cantitatea de freon din butelia aparatului si aici in general contul incarcarii cu freon este mai mic.
Pretul in servce cu un aparat performant e 200-250 ron in functie de cantitatea de freon + doza ulei , marcator.
Apropo... La un frigider de incarcat costa undeva 100 si 200 ron si se face analogic (cantitatea de freon in general e mai mica decit la masini si e tip 12R (efect de sera) nu 134a (ecologic) cum e la auto si acum raportati cat costa un frigider si cat costa o instalatie de ac.sigpic
Comment
-
Salut.
Eu am incarcat instalatia de AC cu freon si ulei si ma costat 120 lei la "calypso din pitesti"
pt. cei care cunosc zona.(si au un aparat destul de destept,a scos chitanta cu cit ulei si freon e pe instalatie,sau ceva de genul-ulei OK,-freon OK)
Si a fost goala,goluta.Atunci am umplut-o prima data,deoarce am montat AC-ul pe masina.
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
Salut.
Eeeeeeeee,cum io zicePrin popor se spune tot freon
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
loribob , sti ca agent termic ai si prin caloriferele de acasa (la bloc, sau la centrala) dar numai ca pe acolo e apa incalzita , deci agent termic e si freonul de tip 12R care e interzis in domeniul auto pentru ca are efect de sera si dauneaza stratului de ozon si tot agent termic e si freonul de tip 134a care e ecologic si nu dauneaza in nici un fel mediu incojurator....sigpic
Comment
-
Dupa un eveniment rutier nefericit si nu din culpa mea, am fost nevoit sa-mi repar masina la un serive nu tocmai ok desigur cu RCA-ul vinovatului pentru ca cei de la casa de asigurari nu aveau semnata intelegerea privind decontarea directa cu service-ul de la reprezentanta dacia/renault. S-au laudat ca au montat radiatore noi, inclusiv cel de AC. Problema este ca fiind iarna atunci nu am reusit sa-mi dau seama ca racirea nu functioneaza la AC. Acum ma gandesc ca imi va fi necesar. Ma enerveaza ca indiferent de treapta setata nu raceste mai deloc si in timpul functionarii sale se aud zgomote la un interval de 2-3 secunde.
Comment
-
Am si eu o problema pe care am depistato astazi!Ultima oara cand am incercat daca merge aerul conditionat a fost in iarna si a cuplat,iar acum desi s-a si incalzit afara nu mai cupleaza compresorul...electroventilatorul porneste cand apas butonul dar compresorul nu pleaca.Siguranta am verificato si nu e nimic ars(le-am verificat pe toate si de langa baterie si in habitaclu).Ce poate fi?In caz ca are pierdere pe undeva de freon si a ramas fara freon nu mai pleaca compresorul?
Comment
Comment