Problema Aer Conditionat

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    da dar mie nu mi se invarte nici daca e cuplat nici daca nu e cuplat

    Comment


    • #17
      da, adi recunosc ca nu a explicat prea bine, dar na...ce sa-i faci, nu toata lumea e de meserie, nu toti stiu sa se exprime asa ca la carte
      pe partea cealalta, nu stiu ce sa zic, raman la ideea ca daca fulia nu s-ar roti deloc s-ar rupe curea foarte repede
      apoi, stiu ca sunt modele de masini la care ac-ul oricum nu cupleaza sub o anumita temperatura, dar nu stiu daca loganul dispune de un senzor de temperatura exterioara
      poate stii tu,adi, cred ca esti mai in masura decat mine sa te pronunti. eu am spus doar ceea ce stiam si sunt convins ca nu am gresit(prea mult....nu trageti)

      Comment


      • #18
        Ai bagat-o intr-un garaj incalzit de incerci sa pornesti ac? Nici un compresor de ac nu porneste cand e frig afara.

        Comment


        • #19
          mariusnicolae, la el nu se invarte acel platou, adica nu e cuplat compresorul. Partea acea mobila pe care e asezata cureaua accesorii se invarte libera pentru ca e prinsa printr-un rulment de carcasa compresorului. S-ar rupe cureaua daca se cupleaza compresorul iar acesta este blocat mecanic in interiorul acestuia. El zice ca nu se invarte pentru ca acea parte o vede el. Partea pe care e asezata cureaua cu siguranta se invarte.

          Comment


          • #20
            pai asa zic si eu, adi, de aia nu imi vine sa cred cand zice ca nu se invarte deloc
            oricum, daca merge omul maine la service, cum a spus, poate se convinge, poate ii explica cei de colo mai bine
            e mai usor sa explici cu masina in fata, decat in fata monitorului

            Comment


            • #21
              Este clar ca pe masina unui om ii explici mult ma bine.

              Comment


              • #22
                as fi curios ce a mai facut colegul cu problema in cauza....

                Comment


                • #23
                  Poate nu mai avea freon in instalatie si de aceea nu mai cupla compresorul.cine stie cum s-a lucrat pe acolo,plus de asta din 2005 putea lejer sa ramana fara freon.
                  De ex. la loganul unui coleg,dupa 2 ani jumate ,nu mai pornea ac iar dupa ce a fost la service si a reincarcat instalatia functiona normal.
                  Iara m-am culcat tarziu...

                  Comment


                  • #24
                    Salut! Eu am o problema asemanatoare, numai ca la mine porneste compresorul de fiecare data cand dau drumu la aeroterma chiar daca e pe cald si AC este oprit( nu este ledul aprins). Din cauza asta mi-a explodat deja o conducta de la instalatie. Are cineva idee de ce cupleaza compresorul mereu?

                    Comment


                    • #25
                      ambreiajul compresorului este blocat pe cuplat

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by loribob View Post
                        ambreiajul compresorului este blocat pe cuplat
                        Multumesc! Dar din ce cauza e blocat?

                        Comment


                        • #27
                          n-am demontat deocamdata nici unul ca sa vad din ce motiv s-ar fi blocat,cu toate astea eu banuiesc rulmentul din interiorul ansamblului(parerea mea ar fi ca se gripeaza)

                          Comment


                          • #28
                            ac

                            Originally posted by loribob View Post
                            ambreiajul compresorului este blocat pe cuplat
                            Daca citeai cu atentie ai fi vazut ca ac cuplaeaza cind porneste aeroterma (nu cind porneste motorul), deci nu poate fi decit o defectiune la comanda climatizare ori o improvizatie pe undeva la auto.sdi inca o intrebare off topic ;De ce este banat ADICATA?
                            Last edited by zlate58; 7 March 2010, 18:56.

                            Comment


                            • #29
                              daca este gripat rulmentul este o problema mcanica(nu are legatura cu ce electrica si alti factori cum ar fi daca motorul este pornit sau nu,daca este presiunea prea mare sau nu,sau daca este temperatura prea scazuta)in concluzie "porneste" si compresorul o data cu pornirea motorului

                              Comment


                              • #30
                                pai el spune ca, compresorul cupleaza in momentul cind porneste gmv climatizare si nu odata cu pornirea motorului , deci?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google