Indicator Apa Temp. Logan 1.4

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Indicator Apa Temp. Logan 1.4

    salut , am si eu o problema cu afisajul de la temp. apa adica liniutele alea , dupa ce plec imi urca la 2 dupa un anumit timp la 4 si scade la 2 dupa citeva secunde urca la 4 si ramane asa tot drumul cit merg. problema asta numi face tot timpul.

  • #2
    Nu e nimik grav si la mine mai face asta.de la 2 liniute urca la 4 si mai patesc la cate un semafor sau cand mai arunc un ochi pe bord sa scada iar la 2 foarte scurt dupa care pana la destinatie ramane tot la 4 liniute.eu cel putin nu imi fac probleme ca face asta foarte rar golanca mea

    Comment


    • #3
      ce spui tu este de la frig...nu iti face griji...
      eu vreo sapatamana nu am vazut 4 linii ca e foaaarrte frig.
      in 2 km urca la 2-a linii si daca mai fac inca vreo 10 urca la 4 linii....
      asta e, e frig...daca vrei poti acoperi jumate din radiator si se va incalzi mai repede...dar tre sa fii cu ochii pe liniute daca mergi mai mult sau daca se incalzeste afara.
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • #4
        Chiar de la frig nu e , nu e normal sa scada in mers si mai ales nu la semafor , gandeste-te ca la semafor aerul rece nu mai loveste radiatorul ca la 50 la ora de exemplu. In concluzie termostatul e pe duca , inca isi face treaba dar nu perfect. Atata timp cat inca urca la 4 linii si tu ai caldura in masina nu-ti fa griji dar sa-l ai in vedere pe viitor pentru ca-ti creste consumul aiurea.
        Pain brings out the truth in us all...
        ...how much truth can you stand?

        Comment


        • #5
          Termostatul?...Ca nas(h)ul meu are si el un 1.4, si sta apa la 2 linii, indiferent cat de frig e afara, sau cati kilometri a parcurs. Asa din cand in cand ii mai afiseaza 4 linii, dar fff rar. M-am urcat si eu la volan, i-am dat numa reprize de 4000-5000, pe o portiune de 1-2 km......dar pauza...
          Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

          Comment


          • #6
            poate fi termostatul, dar la fel de bine poate fi sonda de temperatura.
            mai exista un thread in care se dicuta aceeasi problema.
            Computer, did we bring batteries?... Computer?...

            Comment


            • #7
              cu ajutorul unui coleg de club mi sa schimbat si mie termostatul cu unul neoriginal dar perfect identic si apa a intepenit la 4 linii si baga si mult mai tare caldura.
              deci in mod cerd daca va oscileaza liniutele si dupa 10-20 minute de mers...aveti termostatul defect.

              termostatul pus de mine se numeste : Calorstat by Vernet si este 25 ron,fata de unul original care e 50 ron.si va mai trebuie cam 2 litri de antigel...am optat ptr cel de origine care a costat 22 lei litrul.

              cel scos de pe masina (originalul) este : Dauphin 01 SE thomson

              si cel vechi si cel nou sunt fabricate in franta
              Last edited by mumus; 7 February 2010, 16:03.
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • #8
                Schimba termostatul .Nu este normal ca in stationare sa scada temperatura. Ar trebui sa avem 4 lini chiar si la temperatura de -30 grade .Mai ales in stationare unde turatia motorului este mai mica.

                Originally posted by 16MYR View Post
                Schimba termostatul .Nu este normal ca in stationare sa scada temperatura. Ar trebui sa avem 4 lini chiar si la temperatura de -30 grade .Mai ales in stationare unde turatia motorului este mai mica.
                Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord
                Last edited by 16MYR; 7 February 2010, 19:44. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  Salut! si eu am avut aceeasi problema si dupa ce mi-am spus pasul ,, un coleg de forum mi-a spus ce sa fac ca sa depistez problema..
                  asa ca pt cei ce vad variatii de linii.. faceti urmatorul test .. cand arata 2 linii deschideti capota si vedeti ca sunt acolo mai multe furtune dar este unul gros care intra in radiator, ala la 2 linii trebuie sa fie RECE, iar la 4 linii sa fie cald .. daca aveti surpriza cA la 2 linii sa fie caldut t=20 - 25 C .. atunci nu e bine . .. inseamna ca termostatul e de vina si ca nu inchide bine..asta a fost problema mea.. si am schimbat termostatul (pe mine m-a costat 45 lei ..cred!! si am mai luat si un 1L de antigel GLACEOL RX tIP D) pentru ca atunci cand scoateti temostatul (desfaceti 3 suruburi) curge lichidul de racire din vas.. v-as sugera sa acoperiti ambreiajul ca o sa curga ceva picaturi si acolo si apoi o sa aveti surpriza ca va patineaza ambreiajul.

                  In rest bafta multa si atentie, este o treaba care nu necesita mai mult de 30 de min.
                  Last edited by Bogdan20cj; 7 February 2010, 21:35. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google