If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
are ceva daca merg cu el asa? influienteaza cu ceva? nu mi-am bagat nasul sa vad ce si cum, si nu m-as descurca daca n-am niste poze, un filmulet ceva..
" Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
ei un termostat ca este destul de ieftin
desfaci suruburile astea cu cheia de 10
atentie ca are o garnitura
nu se poate pune invers ca nu intra
completezi cu antigel
incearca sa tai o sticla de plastic si pune sub lucrare sa se scurga in ea poate fi recuperat antigelul existent
poti merge asa ori cat vrei tu mai ales ca esti avantajat de sezonul rece
la vara este mai periculos
sfatul meu este sa nu mergi cu viteze f mari ca apa in radiator va fi f rece
si sa eviti pe cat posibil zonele aglomerate cu stat f mult la semafor sau bara la bara ca se va incalzii peste normal
Nu are nici o problema daca mergi cu 2 liniute in loc de 4.Doar creste putin consumul fiindca motorul nu ajunge la temperatura necesara.
Eu l-am schimbat singur nu e greu deloc aici gasesti si cateva poze.
daca sunt 2 liniutze termostatul este blocat jumate deschis,se poate merge cu masina dar e frig in masina aerisirea se face pe la furtunul care intra in calorifer,are pe el un capacel ca la roti se desurubeaza si se lasa sa curga lichid de racire pana nu mai da aer se pune capacelu se completeaza in vas la nivel,pornit motoru si lasat sa mearga pana pleaca eletroventilatoru o data sau de doua ori si asta este
daca ai multi km cu masina peste suta de mii e bine sa-i faci o spalare cu presiune de apa calda a intregului sistem de racire,adica scoti un furtun prin el bagi apa calda cu presiune si prin celalalt capat sa curga la canal apa si jegu din motor.repet daca ai peste suta de mii km daca nu schimba doar antigelu si drum bun pana la partia de schii
eu am aproape suta de mi, imi puteti spune si mie daca e necesar sa schimb antigelul, si daca da cum se face asta ca nu am vazut un buson de golire ceva
@ nicu_rcn buson de golire este dar e greu de ajuns la el,este surubelu cu cap de 10 care este pe pompa de apa,asa ca uita de el,scoti furtunu de jos de la radiator si lasi sa curga tot antigelu pui furtun la loc bagi antigelu si aerisesti instalatia,daca citesti mai sus ai sa vezi cum spor la lucru
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment