ok, multumiri, la primavara cred ca o sa.l schimb
Problema Cu Liniutele
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
revin cu o intrebare.....am observat ca nimeni n-a avut chestia asta si anume prin oras am 4 liniutze si tot joaca, buuun...caldura da, dar..am facut azi un drum in afara de vreo 25 km dus, si 25 intors si dus si intors a stat la 4 liniutze ! :| cum vine asta ca am observat ca toti care s-au plans ca e termostatul de vina ziceau ca in afara au 2 liniute. Cu o mentiune si anume cand sa ma intorc acasa a stat la 2 liniute, a urcat la 4 , timp de 2-3 km a scazut , si a crescut inapoi dupa vreo 4 km si acolo a ramas la 4 liniute . Si o chestie de asemeni ciudata, se stie ca atunci cand ai termostatul defect, iti creste consumul , parca mi-a crescut si mie ( 8,2 % in oras mic, fara semafoare etc ) , si la coborare in treapta a 5 a de exemplu, consumul instant este 0 ! cand ziceam ca e defect termostatul, si mergeam prin oras si erau doar 2 liniute consumul instant intr-o treapta de viteza era de 2 , 2.1 etc ..acu a revenit la 0 .. cu alte cuvinte sa imi fac griji ? sa schimb termostatul ? sa fie dusa sonda ? astept sfaturi va rog .." Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
Comment
-
Si eu am o problema de genul dar nu am bagato in seama pana acum. caldura am in masina de pot sta in pielea goala, toata treaba a inceput dupa ce am schimbat pompa de apa, urca la 4 liniute dar foarte greu( daca ii dau in gura calumea schimbat la 4000+) iar apoi daca o las normal ( schimbat la 2500+) revine la 2 liniute uneori mai urca si la 4 la mers normal depinde, cand cum, am mers si 30 de Km in afara orasului (mers normal 80-90) si nu sa miscat de la 2 liniute! Ar putea avea ceva termostatul sau senzorul?
Comment
-
pompa de apa este cu paleti mici,cine stie cum arata o pompa originala e bine,cine nu stie sa intrebe si i se va raspunde,tu zici ca dupa ce ai schimbat pompa,probabil si distributia,au aparut probleme din cauza pompei pe care cred ca ai dat cativa zeci de lei
Comment
-
ghinion de nesansa
desi am citit aproape tot ce se putea despre liniute, m-am lasat pe mana mesterilor. in ultima saptamana nu a mai urcat la 4 liniute, ramanea constant la 2, caldura baga. azi abia am ajuns la service unde mi-au zis ca sa schimb termostatu. mi-au schimbat, mi-au pus si antigel si am ajuns acasa foarte nervos. aceleasi simptome. cred ca am schimbat termostatu degeaba si trebuia de fapt sensoru ala.
Comment
-
A fost la Dacia service si a plecat in proba cu laptop-ul conectat la masina, in mers apa statea numai la 85-86 de grade unde la aceasta temperatura trebuie sa ai 4 linii si el avea 2, pe loc a urcat la 93 de grade urcand la 4 linii in bord si a pornit si electroventilatorul in momentul acela, cel de la service spunand ca este bine cum se comporta temperatura apei in motor [termostatul este bun isi face treaba] si a mai zis ca indicatia in bord este eronata si a schimbat sonda crezand ca ea este cauza. Dar acum va intreb pe voi, eu cred ca si sonda veche era buna daca pe laptop afisa temperatura care trebuie? Ca sa nu mai zic ca a cumparat o sonda la 30 lei no name si cand am dat-o jos pe cea originala de pe masina am constatat ca erau identice si la asta ma refer la inscrisurile care erau pe ele.
Comment
-
Originally posted by Tudor View Postrevin cu o intrebare.....am observat ca nimeni n-a avut chestia asta si anume prin oras am 4 liniutze si tot joaca, buuun...caldura da, dar..am facut azi un drum in afara de vreo 25 km dus, si 25 intors si dus si intors a stat la 4 liniutze ! :| cum vine asta ca am observat ca toti care s-au plans ca e termostatul de vina ziceau ca in afara au 2 liniute. Cu o mentiune si anume cand sa ma intorc acasa a stat la 2 liniute, a urcat la 4 , timp de 2-3 km a scazut , si a crescut inapoi dupa vreo 4 km si acolo a ramas la 4 liniute . Si o chestie de asemeni ciudata, se stie ca atunci cand ai termostatul defect, iti creste consumul , parca mi-a crescut si mie ( 8,2 % in oras mic, fara semafoare etc ) , si la coborare in treapta a 5 a de exemplu, consumul instant este 0 ! cand ziceam ca e defect termostatul, si mergeam prin oras si erau doar 2 liniute consumul instant intr-o treapta de viteza era de 2 , 2.1 etc ..acu a revenit la 0 .. cu alte cuvinte sa imi fac griji ? sa schimb termostatul ? sa fie dusa sonda ? astept sfaturi va rog .." Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
Comment
-
Originally posted by jelly View PostA fost la Dacia service si a plecat in proba cu laptop-ul conectat la masina, in mers apa statea numai la 85-86 de grade unde la aceasta temperatura trebuie sa ai 4 linii si el avea 2, pe loc a urcat la 93 de grade urcand la 4 linii in bord si a pornit si electroventilatorul in momentul acela, cel de la service spunand ca este bine cum se comporta temperatura apei in motor [termostatul este bun isi face treaba] si a mai zis ca indicatia in bord este eronata si a schimbat sonda crezand ca ea este cauza. Dar acum va intreb pe voi, eu cred ca si sonda veche era buna daca pe laptop afisa temperatura care trebuie? Ca sa nu mai zic ca a cumparat o sonda la 30 lei no name si cand am dat-o jos pe cea originala de pe masina am constatat ca erau identice si la asta ma refer la inscrisurile care erau pe ele.
teoretic tb. sa ai alte valori la grade caci ea citeste ---nu laptopul
aici inteleg ca nu ai schimbat termostatul
schimbal cu unul ieftin si ai sa convingi sigur ,atentie la inscriptia de pe el sa fie 89Attached Files
,,DE_TOATE,,
Comment
Comment