Problema Cu Liniutele

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Cu Liniutele

    Am un 1.4 si de 2-3 zile observ ca liniutele de la apa se tot joaca sus jos...o pornesc,dupa ceva minute urca la 2 linii,dupa inca ceva timp urca de la 4 cum este normal si acum incepe distractia....coboara la 2,dupaia la 4 si tot asa..ce naibii are,mai am garantie pana pe 11 luna asta si vreau sa profit daca are un defect...eu ma gandesc la termostat!sa nu fie de la frig si sa ma duc cu ea degeaba..astept sugetii,multumesc

  • #2
    In mod cert este o problema. Cel mai probabil termostatul a ramas blocat pe deschis, si astfel la relanti se raceste apa si scade la 2 liniute. Poate fi si de la senzorul de temperatura, dar e mai putin probabil.

    Comment


    • #3
      e de la frig...exact asa am patit si eu in zilele friguroase...ieri de ex cum a fost mai cald...totul a fost ok.
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • #4
        deci ai cam asa:
        1. frig(mergi intr-o parcare si verifici - ca acolo nu mai e asa frig)
        2. masa cum trebuie intre motor si caroserie(20 de cm de cablu de 20mm pt subwoofer)
        3. termostat - aici pe tester daca stiu aia sau ...schimbat
        4. sonda de temperatura - de verificat/schimbat

        fix in ordinea asta.
        B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

        Comment


        • #5
          Exact asa am patit si eu. Am inlocuit termostatul si totul e ok acum.
          Du-te la Dacoserv daca ai masina in garantie. Eu initial am fost la Meridian si m-au luat ca termostatul e bun, ca masina va ramane sub supraveghere si ca daca se mai intampla sa revin. A doua zi m-am dus direct la Dacoserv si s-a rezolvat imediat.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #6
            am inteles...chestia cu frigul,a mai fost frig,am masina de 3 ani si nu a zis nimic si acum a inceput cu chestia asta...va multumesc pentru sugestii...o sa merg cu ea la un service...am observat ca a crescut si consumul,asta tot dupa display,cand scade o linie la benzina resetez km la 0 si ma uit sa vad cat am mers cu o linie,am facut asa cu 2 linii de benzina cate 33-35 km fiecare,ori consuma de o ia dracii ori e defect calculatorul ala,nu stiu!
            ca o precizare...caldura o baga normal!
            Last edited by PCH; 1 February 2010, 20:10.

            Comment


            • #7
              nu te lua dupa liniute ca nu sunt egale...
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • #8
                Originally posted by PCH View Post
                Am un 1.4 si de 2-3 zile observ ca liniutele de la apa se tot joaca sus jos...o pornesc,dupa ceva minute urca la 2 linii,dupa inca ceva timp urca de la 4 cum este normal si acum incepe distractia....coboara la 2,dupaia la 4 si tot asa......................
                Asa a facut/face si la mine (sapt trecuta, azi n-am observat sa faca), sigurat e de la frig. Si eu sunt la a treia iarna cu ea, dar pe asa ger nu-mi aduc aminte sa fi mers pana iarna asta (cu -12...-14 grC), sau n-am bagat eu de seama.

                IMEDIAT (nu dupa juma de ora, ca atunci nu mai scade) dupa ce ajung la 4 linii, daca opresc la semafor (e normal nu?) in ralanti se intampla sa mai scada la 2 linii (am si aeroterma pornita desigur, ca mor de frig). Plec de la semafor urca la 4, posibil si la urmatorul semafor sa mai scada cateva clipe la doua linii, apoi ma enervez si ii dau o forja scurta si nu mai scade la 4, chiar si sa stau in ralanti 10 minute (si cu aeroterma pornita, treaba verificata).

                Daca plec din fata portii si nu trebuie sa stau la semafoare si alte cele, merg cu turatie relativ constanta 2000-2500 rpm, urca normal la 2 apoi la 4 linii si gata.

                PS: la consum n-am observat nici o schimbare, chiar daca ar fi vreo schimbare nu cred ca as sesiza-o, cand merg ca un inger, cand merg ca un isteric, n-am o constanta, alternez asa...
                Last edited by Octavian; 1 February 2010, 20:35.

                Comment


                • #9
                  si eu am acelasi stil de consus,cand ma injura toti ca merg prea incet cand devin isteric...zici ca e normal?pana acum nu a facut asa,urca la 4,pai murea acolo,nu cobora deloc cat era motorul pornit,de asta ma seaca.

                  Comment


                  • #10
                    n-are nici pe dracu' e de la frig asa imi face si mie
                    laureate 1.5l, albastru marin

                    Comment


                    • #11
                      Eu asa zic, ca e de la ger. Nici la mine n-a facut pana acum asa, sau n-am bagat de seama.
                      Stai sa mai treca frigurile si sa vedem daca mai face asa (daca face si la 10...15 grC asa, atunci e clar ca e de la termostat, fir masa, etc).
                      Eu o mai las pana in primavara si o monitorizez indeaproape (adica ii dau in gura daca ma supara )))) ).

                      PS: daca era termostatul, alternanta 2-4 linii trebuia sa fie mai deasa cred eu, adica imi face asa de vreo doua ori dar ramane in final la 4 linii.

                      Comment


                      • #12
                        problema e daca iti face asa vara.
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • #13
                          Misca putin de mufa de la sonda de temperatura , eventual scoate papucul si varifica daca are urme de oxizi (contact imperfect). Daca nu se rezolva asa ramane sonda defecta , termostat cu probleme (cum spuneau ceilalti colegi ramane deschis) . Consumul creste pentru ca UCE injectie sesizeaza ca motorul nu a ajuns la temperatura de lucru si da mai multa benzina.

                          Comment


                          • #14
                            PS: daca era termostatul, alternanta 2-4 linii trebuia sa fie mai deasa cred eu, adica imi face asa de vreo doua ori dar ramane in final la 4 linii.[/QUOTE]

                            e destul de deasa alternanta asta...eu pot astepta si pana la vara dar ies din garantie pe 11 februarie,chestia asta are rezolvare pe garantie?sau nu?...daca raspunsul este nu,mai astept sa vad ce face zilele urmatoare,sau cand se incalzeste afara

                            Comment


                            • #15
                              Nu stiu cum e cu garantia la treaba asta.
                              Daca nu afli aici nimic concret, cel mai simplu e sa suni la service Dacia (oricare) la receptie sau ''mecanica'' si intrebi de problema, cum sta treaba.
                              Si desigur sa spui si cum ai rezolvat-o (daca chiar este o problema, eu tind sa nu cred ca ai ceva, dar mai bine intreaba sa vezi).

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google