Multiple Probleme

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multiple Probleme

    Va salut. Am si eu mai multe probleme cu masina asta a mea.
    1. Am mers pe mirifica autostrada A1, unde, noapte fiind, am intrat intr-o groapa dintr-o groapa (adica erau 2 gropi intr-una), cu rotile din dreapta ale masinii, cred ca la o viteza de 100 km/h[CENTER]. Zdruncinatura a fost zdravana, am crezut ca ma rup in doua, insa, momentan, masina nu are nimic, cauciucul pare ok, nu vibreaza la viteze mari, janta pare ok, nu bate nimic la ea....exista posibilitatea sa se fii intamplat ceva, dar care sa nu se manifeste pe moment?
    2. Astazi, am pus contactul, asteptand sa mi se stinga becurile de pe bord, si vreo 2-3 secunde, s-a auzit ceva de sub capota, un gen de troncanit, ca si cum face un cd-player, care roteste un CD, doar ca la proportii mai mari (ca sunet). Muzica mergea, deci sigur nu e de la CD Player. Sa aiba legatura cu groapa in care am dat?
    3. Acum 1 an si-un pic, am revopsit bara de pe fata, la un service autorizat, pe Casco, iar acum s-a exfoliat vopseaua. Tot azi am vazut....exista posibilitatea sa ma duc peste ei daca mai am devizul de plata de-atunci, sa le zic sa revopseasca bara? Pe banu lor, bineinteles.... P.S Se poate tot din cauza gropii sa fie? Ca locul cu vopseaua luata, este chiar pe partea dreapta, sub proiector....Sper ca nu v-am plictisit, dar poate ma help si pe mn. Multam
    Last edited by blanarucristi; 14 February 2010, 21:13.
    Logan Ambition 1.6 8V

  • #2
    Cred ca ai avut doar o zi extrem de proasta:bigtongue: Vezi un film bun, culca-te si maine o sa vezi ca nu sunt decat simple coincidente nefericite

    PS Acum pe bune, daca masina nu trage, nu vibreaza atunci nu cred ca a avut de suferit. Cat despre zgomot, la punerea contactului se armeaza doar pompa de benzina care e in spate in rezervor, deci nu prea are ce se auzi in compartimentul motor...din ce stiu eu...iar vopeaua cojita...poate a chelit de frica la vederea gropii:bigtongue:

    Comment


    • #3
      Salut..faza cu exfoliatul e ca daca a depasit termenul de garantie al manoperei nu ai ce face...eu am vopsit-o pe banul lor dar m-am dus dupa vreo 3 luni..si au facut-o iar...cat despre restul....eu iau gropi la greu...si nu-mi fac probleme,daca e sa cada ceva,cade si gata.
      numai bine...si drumuri bune
      sigpic
      "BRABUS" STYLE

      Comment


      • #4
        colegii care au postat deja au dreptate"
        1. in ce priveste groapa(am luat si eu o groaza-deh...soselele patriei) daca nu sunt urme vizibile pe anvelopa si janta,plus ca nu trage pe drum si nu "bate" singurule componente care ar putea fi afectate sunt amortizoarele:verifica "ochiometric" daca exista urme de ulei(scurgeri) pe camasa amortizorului, daca nu ai scapat
        2. daca intra-adevar poti localiza zgomotul de sub capota si daca ai descris zgomotul corect, poate fi doar gmv-ul(ventilatorul de racire/ac), care pleaca daca e pornit ac-ul in momentul cand ai pus contactul(desi nu cred ca ai ac-ul cuplat pe "caldura asta")
        3. vopseaua are garantie doar 90 de zile, si chiar si asa iti vor spune ca au sarit pietre...bla....bla...bla(defectul apare daca nu este dat suficient primer pe plastic la vopsitorie)

        P.S: oricum cred ca punctul 2 e mai mult o impresie in urma busiturii, poate fi un zgomot pe care nu ai fost atent sa-l auzi pana acum
        in rest blana.....ca gropi sunt destule

        Comment


        • #5
          Nu stiu pe unde sa ma uit, la amortizor, sincer sa fiu. Si zgomotul acela, se aude puternic, aveam muzica data drumul, si am auzit sunetul cand am pus contactul, am apucat sa o opresc, si atunci m-am speriat. O sa cobor azi, si o sa vad daca mai face,eventual poate si sa inregistrez sunetul....Vopseaua nu a cazut de tot, a inceput sa "crape" practic, nu exista o solutie ceva, ca sa o omogenizez?
          Logan Ambition 1.6 8V

          Comment


          • #6
            am eu o banuiala, sper sa verifici ptr binele tau , s-ar putea sa fii rupt unul dintre picioruselel radiatorului , daca intr-adevar exfolierea de pe bara e de la faptul ca ai atins cu ea de asfalt atunci e posibil ca in urma socului sa se fii rupt unul dintre piciorusele ce fixeaza radiatorul pe caroserie . Altfel daca vrei sa dormi linistit cauti un stand de directie si in felul asta te lamuresi daca ai strambat vre-un amortizor ceva pe la ea. Sa- ti dea o masuratoare , ar trebui sa fie mai ieftin decat reglajul in sine.
            Pain brings out the truth in us all...
            ...how much truth can you stand?

            Comment


            • #7
              Pai vopseaua exfoliata, ma gandeam ca din aceasta cauza poate fii, sa fii atins asfaltul cu bara. Dar se poate rupe piciorul radiatorului asa? Si acel sunet, din cauza asta poate fi?

              Am observat azi cand am coborat p-afara, si m-am uitat la masina, ca pe bara, vopseaua noua, a fost pusa peste cea veche, se vede clar, mai ales ca se observa urmele loviturii pentru care a fost reparata masina, sub vopseaua noua. Este normal sa se revopseasca bara, peste vopseaua veche?
              Last edited by blanarucristi; 15 February 2010, 16:31. Reason: Automerged Doublepost
              Logan Ambition 1.6 8V

              Comment


              • #8
                La noi nimic nu ar trebui sa ne mai surprinda. Treaba de obicei se fenteaza iar cand nu se poate fenta se face de mantuiala.

                Pentru zgomot, ca sa fii mai sigur, pune pe cineva sa puna contactul si tu cu capota ridicata incearca sa-ti dai seama care-i treaba.

                Comment


                • #9
                  La ce treaba fac astia din service-uri cu vopseaua, mai bine dam noi cu pensula si gata.
                  Si un prieten a patit-o cu vopseaua scursa si sa conformat.
                  Cu troncaneala ta mai bine du-te cu ia la verificat sa nu ai ceva grav.

                  Comment


                  • #10
                    Pai si sa inteleg, pana la urma e normal pe plastic, sa dea un strat de vopsea, peste alt strat? Pe tabla stiu ca nu se face asa ceva, dar ma gandesc ca poate pe plastic.....Dar asta vreau sa stiu sigur, ca daca nu e normal, ma duc peste ei, pana mi-o revopsesc cum trebuie....Troncanitul acela nu s-a mai auzit, am pornit azi de 2 ori masina (nu am plecat cu ea), dar o sa o incerc in fiecare zi, pana sambata, cand o sa ma duc la un amic mecanic, sa se uite pe sub ea, sa vdm daca sunt probleme in urma gropii
                    Logan Ambition 1.6 8V

                    Comment


                    • #11
                      Pai si pe plastic trebuie sa decojeasca vopseaua innainte de vopsirea propriu zisa.
                      Trebuie sa o ia la frecat mai ceva ca cea de pe tabla si deaia nu se ocupa cum trebuie de partile de plastic si fac treaba de mantuiala,,,Deci,dute peste ei !

                      Comment


                      • #12
                        la elementele de plastic e o mare problema
                        de obicei nu se foloseste destul liant(acel primer) avand ca rezultat "umflarea" sau scorojirea vopselei
                        ca un facut, acest lucru apare mai mereu cam dupa acel termen de garantie de 90 de zile

                        Comment


                        • #13
                          Am fost azi la service (Automarcus) din Pantelimon, de-abia acum am reusit sa ajung, deoarece nu mai aveam eu la mana nicio dovada cum ca la ei s-a facut lucrarea, insa am facut rost de un deviz de plata. In fine, am fost, si au spus ca asa trebuie sa se faca treaba, ca vopseaua nu se da jos, pentru ca nu ai cum sa dai vopseaua jos de pe plastic,cu ceva gen smirghel, pentru ca se scorojeste...Deci practic, se matuieste vopseaua veche (desi mie nu mi se pare matuita deloc, se da cu kit, si pe urma, cu vopseaua noua, asa au zis ei).Nu am vrut sa ma cert cu ei, am sunat la Vocea Clientului, le-am spus despre ce este vorba,plus niste mici puncte de rugina din interiorul masinii si in jurul butucului de la pasager si au spus ca vor vorbi cu cei de la service, si o sa ma sune si pe mine in termen de 48 de ore, sa imi zica la ce rezultat au ajuns ei in urma analizei. Desi nu prea imi fac sperante, cred ca o sa mi-o fac singur....sau cine stie? Poate imi vor da dreptate....P.S Zgomotul acela nu mai exista, de fapt nu a mai scos acel sunet la contact....
                          Logan Ambition 1.6 8V

                          Comment


                          • #14
                            pai...pe undeva au dreptate
                            intr-adevar se matuieste cu un aparat care foloseste discuri de smirghel(hookit-uri) si este propulsat pneumatic(cu aer comprimat) si te asigur ca se duce vopseaua imediat, indiferent ca e pe plastic sau metal
                            numai ca trebuie aplicat si primer la revopsire(numai pe plastic)

                            Comment


                            • #15
                              acel primer sau cum se mai numeste el, il gasesc si la spray? sau cum se gaseste? vreau sa imi vopsesc singurel.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google