Problema Martor Antipoluare Si Rateuri La Relanti.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Martor Antipoluare Si Rateuri La Relanti.

    Un bun prieten mi-a lasat mesajul asta:


    Ai idee cum as putea rezolva o problema cu martorul antipoluare? Mi se aprinde si mi se stinge si da rateuri motorul. am fost la service mi-a pus-o pe tester si mi-a sters eroarea da vad ca a aparut iar, am schimbat si benzina si nimic. Daca nu o pornesc cateva zile da rateuri de la prima cheie, iar dupa vreo 5-10 min de mers isi revine si inca ceva, merge normal si in alea 5-10 min daca am peste 2000-2500 de ture.


    Are un logan 1.6 mpi. A fost la service si au facut un test la sistemul de injectie insa nu a iesit nimic nasol. Cei de acolo au zis ca e de la banzina insa el baga doar benzina OMV sau Mol.

    Va multumesc mult si sper sa ma puteti ajuta.
    Last edited by sinx; 22 February 2010, 02:30.
    sigpic

  • #2
    sa incerce o resoftare, oricum nu-i strica si sa schimbe benzinaria. poate are apa in benzina; un plin la pompa si 1-2 litrii de alcool (de-ala etilic, transparent, nu albastru, de-ala tehnic) concentrat (se amesteca cu apa si cu benzina si motorul o sa consume astfel apa).
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      Sonda din pozitia 5 este vinovata... vestea proasta/trista e pretul 800-900 ron pe original (cod 8200 052 063)
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Originally posted by GGI78 View Post
        Sonda din pozitia 5 este vinovata... vestea proasta/trista e pretul 800-900 ron pe original (cod 8200 052 063)
        Salut, de masina mea e vorba, poate sa fie oricat, ideea e ca trebuie sa stiu exact de la ce este, sa identific problema pentru ca dupa merg cu ea la service si o schimb pe garantie pentru ca mai am 1 an de zile.

        Originally posted by Seba View Post
        sa incerce o resoftare, oricum nu-i strica si sa schimbe benzinaria. poate are apa in benzina; un plin la pompa si 1-2 litrii de alcool (de-ala etilic, transparent, nu albastru, de-ala tehnic) concentrat (se amesteca cu apa si cu benzina si motorul o sa consume astfel apa).
        Salut, nu cred ca e de la benzina pentru ca am schimbat benzinariile si in plus dupa ce trec alea 5-10 minute masina merge ca unsa, nu mai prezinta absolut nicio problema. Tind sa cred ca e de la apa s-a umezit ceva pe undeva care dupa alea 5 minute se usuca, sau vreo sonda sau bujii sau ceva de gen cu probleme, parerea mea de total nespecialist dar totusi inginer de aviatie, daca aveti probleme cu motoarele de avion va rezolv .
        Last edited by misupriest; 22 February 2010, 13:54. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #5
          daca se aprinde martorul e clar ca s-a memorat o eroare...aia cu nu gasesc ce are masina nu tine de data asta).
          daca idiotii au sters`o fara sa gandeasca ce e ... nasol .
          @ggi lamba nu se citeste la pornirea masinii...abia dupa ce se incalzeste motorul iasa din open loop...si incepe closed loop adica sa faca amestecul stoichiometric 14.7:1 ...chestie care daca lambda e bulita...atunci o sa inceapa sa dea rateuri.
          Last edited by Cristi_Xp; 22 February 2010, 14:23.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #6
            Ca idee, daca apa s-a strans in pompa de benzina nu cumva chiar asa se manifesta?
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • #7
              am avut si eu problema asta, si inca un coleg cu o solenta sau super nova din club sibiu...ori e umezeala stransa la unde intra fisele in cutia aia patrata, ori nu-ti face contact cum trebuie la rece fisa pe bujie, si dupa ce se incalzeste ori se duce apa de pe repartitorul ala cum i-o zice, ori se incalzeste cauciucul de la fise de pe bujii...
              incearca intai asa
              la mine era umezeala intrata in capul fisei de aici de sus de pe motor si se vedea cum dadea scanteie pe suprafata aia ca de silicon, si la colegul din sibiu, o fisa nu mai facea contact cum trebuie cu bujia... din astea doua rezulta un cilindru nefunctional, masina face ca dracu, da rateuri, cand o accelerezi parca o ia turometru in jos nu in sus, se aprinde in bord semnul de sonda lambda/catalizator pentru ca in evacuare ajunge si benzina nearsa din cilindrul nefunctional
              Last edited by bolo; 22 February 2010, 17:32.
              Life is short...play more!
              http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

              Comment


              • #8
                eu am 1.4 si el 1.6. Merge sa mutam bobinele de inductie si fisele intre ele? Sunt perfect compatibile? Bine-inteles cu mentiunea ca o sa le punem corect la locul lor...
                sigpic

                Comment


                • #9
                  cred ca daca doar scoateti fisele, si le verificati sa faca contact cum trebuie cu bujiile si cu bobina de inductie va fi bine, sa nu aiba calamina pe undeva
                  cu schimbatu fiselor intre voi si/sau bobina, nu cred ca ar merge :0
                  Life is short...play more!
                  http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                  Comment


                  • #10
                    Si mie mi-a facut la fel !!!
                    Bobina de inductie (acel patrat din care pleaca fisele spre buji) este crapata chiar sub ea si cum prinde condens/apa pe motor - e dezastru , dar pana cumpar o bobina verific mereu dimineata cand plec daca este umezit motorul sau are condens. Daca are -scot bobina (m-am dotat cu trusa de scule) o sterg bine cu servetele sau o carpa care absoarbe - o montez la loc si dupa aceea pornesc motorul........ Si merge brici......

                    Comment


                    • #11
                      pt cei cu scmiblu fiselor si al bobinelor de inductie: tine "figura" cu schimbatul de la 1.4 la 1.6. sunt 100% compatibile. spor la montare-demontare-remontare
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        ms seba... merg pe mana ta. O sa montez maine sau poimaine bobina mea de inductie pe masina lui. A mea e noua si poate are noroc si trebuie doar sa schimbe bobina.
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Verifica presiunea pompei de benzina, la motorul merge cu socul tras si daca nu are presiune de benzina in injectoare si din acest motiv apar intreruperile , motiv pentru care se aprinde martorul antipoluare.
                          :smokespliff:.....UNUL CU DE TOATE...:smokespliff:

                          Comment


                          • #14
                            nu obisnuiti masina pe un anume tip de benzina fie ea si carrera100 de la OMV, am observat la mine de 4 ani jum nu sa aprins becul in mers niciodata indiferent de stilul de condus; posibil sa fie ca am alimentat cam de peste tot...

                            iar mai nou am renuntat la martorul acela odata cu remaparea(asa prevedea softul ales)

                            Comment


                            • #15
                              o problema asemanatoare am patit si eu cu benzina de 95 de la petrom parca era in trei pistoane am scoso la un drum lung am schimbat in 4000 4500 si sa rezolvat cel putin la mine succes

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google