simering distributie

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    imposibil sa sara are un intinzatot care o tine intinsa permanent(cu autoreglaj)

    Comment


    • #17
      la benzina are acel galet de reglare a intinderii care este la 160 hz cu aparatul ala iar galetul se strange cu o piulita , de unde autoreglaj , poate la diesel , dar ma mir.
      pinionul asta vine pe arborele cotit , dupa el vine pinionul de la distributie apoi fulia , iar toate se strang cu un surub in capatul arborelui.
      dupa care am patit cu masina cunosc deja motorul cam 50 % iar daca as avea aparatul ala de se masoara intinderea curelei m-as apuca de schimbat curele la jumate de pret si cred ca as face bani frumosi
      Captain of the black pearl

      Comment


      • #18
        bine cum zici tu dar este doar parerea ta nu te contrazic ca se face dimineata (este cu autoreglaj - are un joc mic care te lasa sa joci cureaua )daca ai tractao si ai pornio trasa si nu ai avea autoreglajul ala mic sar rupe cureaua(daca ar sta fixa)

        Comment


        • #19
          Originally posted by dorutz View Post
          pai si daca e cureaua dintata ce fuliile sunt dintate?
          evident!distributia e zimtata, altfel cum te asiguri ca numa la momentul x se descide/inchide supapa, daca n-ar fi timing-ul precis? ori lant, ori curea+roti dintate, alta varianta de distributie nu exista

          Originally posted by giurisici fabian View Post
          ...pinionul asta vine pe arborele cotit , dupa el vine pinionul de la distributie apoi fulia , iar toate se strang cu un surub in capatul arborelui...
          ala e pinionul ce antreneaza pompa de ulei. apropo, e singurul lucru pe lant in motorul de dacie
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #20
            unde e sageata cu 7 ala e galetul intinzator care se strange si ramane fix pe pozitie pentru a mentine intinderea curelei la valoarea stabilita.
            dupa cum am spus la diesel nu stiu ca nu am vazut dar ma benzina cunosc tot ce e pe acolo ca am stat langa masina la toate cele 3 interventii si am furat cam tot ce se putea fura ca informatie si cum se fac operatiile.
            Captain of the black pearl

            Comment


            • #21
              asta incercam si eu sa le explic ,cand deschizi o discutie trebuie sa stii despre ce vorbest ca altfel ajungi sa spuii vrute si nevrute doar ca sa-ti sustii punctul de vedere(cum siar imagina el ca pe pinionul ala merge cureaua de distributie) - cureaua nu are cum sa sara daca sa picurat ulei pe ia - poate din alte cauze care tin de alt thread

              Comment


              • #22
                Plus ca nu exista sa patineze sub nici o forma, cum a zis si csebalyn.. daca ar patina nu s-ar mai deschide supapele atunci cand trebuie si de aici o intreaga poveste
                Don't touch! Never ever steal
                Unless you're in for the kill

                Comment


                • #23
                  am citit pe litere si nu am gasit ce zici tu ca ar fi zis csebalyn (unde?) poate imi trebuie ochelari? (si nici nu cred ca ar zice asa ceva vreodata -csebalyn

                  Comment


                  • #24
                    Ca sa fie clar, scuze ca se intelege altceva, csebalyn a zis ca distrbutia are o curea dintata+roti dintate, sau lant, pt ca altfel nu ar putea obtine precizie la deschiderea supapelor... aici il aprobam scuze din nou daca se intelege gresit
                    Don't touch! Never ever steal
                    Unless you're in for the kill

                    Comment


                    • #25
                      salut! revin cu problema cu simeringul; am vazut azi pe lumina:curea distr. curata,usor umed (ulei) pe furtunul de servo in rest uscat....speranteeee.

                      Comment


                      • #26
                        salut! revin cu problema cu simeringul; am vazut azi pe lumina:curea distr. curata,usor umed (ulei) pe furtunul de servo in rest uscat....speranteeee.

                        Comment


                        • #27
                          Salut! Din cite incidente cunosc, pot spunne ca cca 80/100 sunt din cauza simeringului. restul sunt din cauza pinionului de antrenare pompa de ulei si a celor 2 suruburi M10 de fixare a carterului superior.Cureaua de distributie indiferent de motorizare este o curea dintata ,daca ajunge ulei pe ea nu patineaza,ci se deterioreaza fiind din cauciuc. Intinzatorul la benzinar 1.4,1.6 este un galet care se regleaza la montareacurelei. la restul,(K9K,1.6-16V) intinzatoarele sunt echipate cu un arc de tensionare care preia aciclismul aparut la nivelul curelei .Mai puteam da detalii dar spatiul nu prea imi permite .
                          Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

                          Comment


                          • #28
                            exact problema cu scurgerea de ulei am sesizat-o si eu acuma aproximativ o saptamana prima data am crezut ca de la schimbul de ulei s-ar fi prelins putin dar am dus masina pe rampa am sters urmele de ulei si dupa 3 zile era iar urma de ulei asa ca am decis sa fac o constatare si ati avut dreptate in ce ati zis mai sus intradevar era semeringul de la distributie:| operatia m-a costat 400 ron cureaua noua de distributie semering etc. ce au mai bagat ei pe acolo mentionez ca garantie nu mai am

                            Comment


                            • #29
                              cam aceias problema am si eu chiar azi am dus masina la service ca am vazut putin ulei pe capacul de la chiuloasa si la service surpriza cand a inceput mecanicul sa desfaca . carenajul din dreapta aveam o scurgere de ulei la pinionul de la vibrochen plus undeva langa un injector dar nu am stat sa vad ca deja o luasem razna mai ales de asteptare
                              masina fiind in garantie au facut poze si au trimis email la pitesti si stai si asteapta raspuns a durat (putin) cam 3 ore timp in care am facut baloane dar a trebuit sa astept sa vad ce spun ingineri da le pitesti si ca raspuns
                              distributie noua
                              curea accesorii
                              niste simeringuri
                              etansat capac chiuloasa
                              si de schimbat ceva suruburi care nu am inteles eu prea bine pe unde erau
                              si maine tre sa ma duc sa imi iau masina si sa vad rezultatul
                              totul se face moca pe garantie

                              Comment


                              • #30
                                semeringu saracu n-are nici o vina ,problema este bavura de pe pinionul pompei de ulei,si mai grav e ca acea bavura a inceput sa fie prezenta mai tot timpul,nu numai la sinterom ci si la renault

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google