imposibil sa sara are un intinzatot care o tine intinsa permanent(cu autoreglaj)
simering distributie
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
la benzina are acel galet de reglare a intinderii care este la 160 hz cu aparatul ala iar galetul se strange cu o piulita , de unde autoreglaj , poate la diesel , dar ma mir.
pinionul asta vine pe arborele cotit , dupa el vine pinionul de la distributie apoi fulia , iar toate se strang cu un surub in capatul arborelui.
dupa care am patit cu masina cunosc deja motorul cam 50 % iar daca as avea aparatul ala de se masoara intinderea curelei m-as apuca de schimbat curele la jumate de pret si cred ca as face bani frumosiCaptain of the black pearl
Comment
-
bine cum zici tu dar este doar parerea ta nu te contrazic ca se face dimineata (este cu autoreglaj - are un joc mic care te lasa sa joci cureaua )daca ai tractao si ai pornio trasa si nu ai avea autoreglajul ala mic sar rupe cureaua(daca ar sta fixa)
Comment
-
Originally posted by dorutz View Postpai si daca e cureaua dintata ce fuliile sunt dintate?
Originally posted by giurisici fabian View Post...pinionul asta vine pe arborele cotit , dupa el vine pinionul de la distributie apoi fulia , iar toate se strang cu un surub in capatul arborelui...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
unde e sageata cu 7 ala e galetul intinzator care se strange si ramane fix pe pozitie pentru a mentine intinderea curelei la valoarea stabilita.
dupa cum am spus la diesel nu stiu ca nu am vazut dar ma benzina cunosc tot ce e pe acolo ca am stat langa masina la toate cele 3 interventii si am furat cam tot ce se putea fura ca informatie si cum se fac operatiile.Captain of the black pearl
Comment
-
asta incercam si eu sa le explic ,cand deschizi o discutie trebuie sa stii despre ce vorbest ca altfel ajungi sa spuii vrute si nevrute doar ca sa-ti sustii punctul de vedere(cum siar imagina el ca pe pinionul ala merge cureaua de distributie) - cureaua nu are cum sa sara daca sa picurat ulei pe ia - poate din alte cauze care tin de alt thread
Comment
-
Ca sa fie clar, scuze ca se intelege altceva, csebalyn a zis ca distrbutia are o curea dintata+roti dintate, sau lant, pt ca altfel nu ar putea obtine precizie la deschiderea supapelor... aici il aprobam scuze din nou daca se intelege gresitDon't touch! Never ever steal
Unless you're in for the kill
Comment
-
Salut! Din cite incidente cunosc, pot spunne ca cca 80/100 sunt din cauza simeringului. restul sunt din cauza pinionului de antrenare pompa de ulei si a celor 2 suruburi M10 de fixare a carterului superior.Cureaua de distributie indiferent de motorizare este o curea dintata ,daca ajunge ulei pe ea nu patineaza,ci se deterioreaza fiind din cauciuc. Intinzatorul la benzinar 1.4,1.6 este un galet care se regleaza la montareacurelei. la restul,(K9K,1.6-16V) intinzatoarele sunt echipate cu un arc de tensionare care preia aciclismul aparut la nivelul curelei .Mai puteam da detalii dar spatiul nu prea imi permite .Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !
Comment
-
exact problema cu scurgerea de ulei am sesizat-o si eu acuma aproximativ o saptamana prima data am crezut ca de la schimbul de ulei s-ar fi prelins putin dar am dus masina pe rampa am sters urmele de ulei si dupa 3 zile era iar urma de ulei asa ca am decis sa fac o constatare si ati avut dreptate in ce ati zis mai sus intradevar era semeringul de la distributie:| operatia m-a costat 400 ron cureaua noua de distributie semering etc. ce au mai bagat ei pe acolo mentionez ca garantie nu mai am
Comment
-
cam aceias problema am si eu chiar azi am dus masina la service ca am vazut putin ulei pe capacul de la chiuloasa si la service surpriza cand a inceput mecanicul sa desfaca . carenajul din dreapta aveam o scurgere de ulei la pinionul de la vibrochen plus undeva langa un injector dar nu am stat sa vad ca deja o luasem razna mai ales de asteptare
masina fiind in garantie au facut poze si au trimis email la pitesti si stai si asteapta raspuns a durat (putin) cam 3 ore timp in care am facut baloane dar a trebuit sa astept sa vad ce spun ingineri da le pitesti si ca raspuns
distributie noua
curea accesorii
niste simeringuri
etansat capac chiuloasa
si de schimbat ceva suruburi care nu am inteles eu prea bine pe unde erau
si maine tre sa ma duc sa imi iau masina si sa vad rezultatul
totul se face moca pe garantie
Comment
Comment